phiit 10.11.2012 20:43:34 | |
---|
Ali: Ja kyllähän Devy on jo vääntänyt vähintään kolme klassikkoalbumia: City, Ocean Machine ja Terria. Kyllä, nuo on loistavia, mutta mitä tekemistä näillä uusilla on noiden kanssa? |
Ali 10.11.2012 20:46:29 | |
---|
phiit: Kyllä, nuo on loistavia, mutta mitä tekemistä näillä uusilla on noiden kanssa? Kysyit, mikä Devyn levy jää historiaan. Tuo on vastaus siihen. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
EvilDead 10.11.2012 20:47:12 | |
---|
phiit: Lisäys: FF:n Demanufacture on samalla tasolla kuin vaikka Rust In Peace, Master Of Puppets tai Vulgar Display Of Power, mikä Devinin lätty jää historiaan? "Ai niin se missä laulettii Mighty Masturbatorista"? naurettavaa Ocean Machine...? |
Ali: Kysyit, mikä Devyn levy jää historiaan. Tuo on vastaus siihen. Ei ne jää samalla lailla klassikoiksi; eri genrejen merkkipaaluiksi, ne on vaa niitä hyviä Devinin levyjä. Devin tullaan muistamaan enemmän SYListä kuin omista tuotoksistaan. SYL oli ja on edelleen aivan helvetin hyvä. |
Milkop 10.11.2012 20:53:57 | |
---|
Täällähän puhutaan vallan pehmeitä mutta se rangalle hewiäiälle sallittakoon. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
phiit 10.11.2012 20:57:10 | |
---|
Milkop: Täällähän puhutaan vallan pehmeitä mutta se rangalle hewiäiälle sallittakoon. Jokainenhan saa tietty diggailla sitä mitä haluaa :) ..siirryn takavasemmalle |
Milkop 10.11.2012 20:57:52 | |
---|
phiit: Jokainenhan saa tietty diggailla sitä mitä haluaa :) Jep. Sama se minulle vaikka joku olisikin väärässä ;) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
phiit 10.11.2012 20:59:42 | |
---|
Milkop: Jep. Sama se minulle vaikka joku olisikin väärässä ;) Kaikki olemme väärässä ;) |
A.O.K. 10.11.2012 22:00:17 | |
---|
Tosin miksi helvetissä synisti oli verhon takana piilossa? Näitkö muuten että siellä oli livesoittaja vetämässä kiippareita? Mun mielestä vaikutti siltä että taustanauhalta ne synat ja häröt tuli, kitaroita ja laulujakin. Well by seventy-six we'll be A.O.K. |
Ali 11.11.2012 11:03:57 | |
---|
A.O.K.: Näitkö muuten että siellä oli livesoittaja vetämässä kiippareita? Mun mielestä vaikutti siltä että taustanauhalta ne synat ja häröt tuli, kitaroita ja laulujakin. Kalja-aitiosta olin näkeväni lavan vasemmalla puolella yleisöstä päin katsottuna verhon takana koskettimet ja jonkun käpälöivän niitä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
kxkk 11.11.2012 19:11:14 | |
---|
Ne alkuvideot oli ihan parhautta, Pizza Boomerang, badger-song ja muut. :D Mielipide! |
pehko 11.11.2012 21:19:14 | |
---|
oli kyllä hyvä tuo helsingin kakkoskeikka. infinity matsku yllätti positiivisesti. jopa ärsyttävä lucky animals toimi livenä. Regulator räjäytti pankin, nyt voin kuolla onnellisena. Paitsi että sen Christeenin vielä kun kuulis ni aijai. Keikan loputtua olin vähän että höh kun ei tullu yhtään terria ja AE matskua, mut jälkeenpäin mietittynä ei harmita se enää. FF oli kyllä aivan käsittämätöntä shaibaa. Miten ne on voinu päästä mihinkään niin ykstoikkosella tavaralla? joka biisi oli täysin samasta puusta veistettyä konemaista basarijyystöä. ja ne puhtaat laulut..... "Miehestä on aina kaksi käsitystä. Miehellä itsellänsä yksi, omansa. Muilla toinen. Vääriä kumpikin." - Väinö |
vt1100 12.11.2012 04:42:20 | |
---|
^FF ultimaattinen asema metallissa käsiteltiin jo edellisellä sivulla :) |
pehko 12.11.2012 08:37:23 | |
---|
vt1100: ^FF ultimaattinen asema metallissa käsiteltiin jo edellisellä sivulla :) ehkä näin, mutta sanoinpahan vain mielipiteeni. "Miehestä on aina kaksi käsitystä. Miehellä itsellänsä yksi, omansa. Muilla toinen. Vääriä kumpikin." - Väinö |
Burn 12.11.2012 09:49:35 | |
---|
Kuuntelin tuossa viikonlopun aikana autossa SYLin Heavy As A Really Heavy Thingin ja Cityn ties kuinka pitkän tauon jälkeen. Pakko se on todettava, että ensin mainittu on kyllä levyn alkupäätä lukuunottamatta melko luokaton pelinavaus. Löytyyhän sieltä melkolailla näitä SYL-elementtejä, mutta osa materiaalista on vaan niin kertakaikkisen kehnoa, että edes vahvasti läsnä oleva hulluus auta ymmärtämään. Ei muuten City oikein sovi kuunneltavaksi autoon, kun levy on miksaukseltaan paikotellen semmosta kolinaa että oksat pois :D Mä oon muuten jo pitkään miettinyt, että miten sellanen pitkän linjan tekijämies kuin Hoglan päästää semmosia rumpusoundeja läpi. Mun mielestä kun Citylla ja Alienilla rumpusoundit ovat todella luokattomat. |
EvilDead 12.11.2012 11:09:44 (muokattu 12.11.2012 11:09:54) | |
---|
Burn: Mun mielestä kun Citylla ja Alienilla rumpusoundit ovat todella luokattomat. Täh? Alienillakin? Minustaha siinä on selkeät ja oikein hyvät rumpusoundit. |
Burn 12.11.2012 11:40:09 | |
---|
EvilDead: Täh? Alienillakin? Minustaha siinä on selkeät ja oikein hyvät rumpusoundit. Tai no sanotaan niin, että Alienilla rumpusoundit ovat mun mielestä tosi hengettömät. Tosin sitä informaatiota tulee välillä korviin niinkin paljon, että kaikki jää kaiken alle. Helvetinmoinen hommahan tommosta kokonaisuutta on ollut miksata. |
kxkk 12.11.2012 13:51:41 | |
---|
Tuli noista miksauksista mieleen että Deconstruction ja Ziltoid sopii miksauksensa puolesta täydellisesti autossa fiilisteltäviksi! Mielipide! |
vt1100 12.11.2012 14:24:48 | |
---|
pehko: ehkä näin, mutta sanoinpahan vain mielipiteeni. No vitsinähän tuon heiton kirjoitinkin. |
the-Antero 12.11.2012 15:21:25 | |
---|
Burn: Mä oon muuten jo pitkään miettinyt, että miten sellanen pitkän linjan tekijämies kuin Hoglan päästää semmosia rumpusoundeja läpi. Mun mielestä kun Citylla ja Alienilla rumpusoundit ovat todella luokattomat. Voisin veikata että Cityllä ja Alienilla on juuri sellaiset rumpusaundit mitä Devin ja Hoglan on hakenut niihin levyihin... ;) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |