Aika härkä 08.10.2012 12:36:55 | |
---|
VeKrio: Mä olen nähnyt Kake Randelinin ilman paitaa. Mä olenkin pussanut Kake Randelinia. laamat ovat tämän yhteiskunnan ydin ja kantava voima. |
Dull Finn 08.10.2012 13:48:25 (muokattu 08.10.2012 13:50:08) | |
---|
laitanpa nyt sittenkin, suunnilleen "tapaamis"järjestyksessä: -Udo, Oululaisen ravintolan jonossa 1988 (muistaakseni) -Robert Plant (pubissa Lontoossa bongasin, kadulla vasta pyysin nimmarin) 89 alkuvuodesta -Lemmy (Hippodromen rockillassa Lontoossa) oisko ollut 89 joulukuussa -93 juttelin yllätyskeikan heittäneen Cultin Billy Duffyn kanssa Tavastialla, mies naureskeli pitkille hiuksilleni (ja muidenkin suomalaisten), sanoi että puolen vuoden päästä ne leikkaisin viimeistään... niinhän siinä sitten kävikin. Sanoin etten aluksi tunnistanut häntä klubilla, luulin joksikin dementoituneeksi alkoholistiksi. "Sehän minä olenkin", kuului vastaus. Vielä mainittaakoon että näin Nicky Hopkinsin kävelevän Andy McCoyn kanssa Kolmen Sepän patsaan vierestä syksyllä 91, eli en "tavannut" niitä senkään vertaa kuin noita muita Joo, ja Jamppa Tuominen nähtiin Kyyjärvellä huoltiksella joskus vuonna nolla perheen mummolareissulla. |
Vestu 11.10.2012 09:47:08 | |
---|
Olin vuonna keppi Tavastian viereisessä kuppilassa (joku kukko?) odottamassa jonkin hevikeikan ovien aukeamista. Menin juuri istumaan kuuden istuttavaan pöytää ja hetken päästä samaan pöytään istui Bodomin Alexi Laiho, Wirman ja jotain vanhempia heviukkoja. Join sitten heidän kanssaan reilun tunnin. Like father like scum |
baron 11.10.2012 09:59:23 | |
---|
Vestu: Olin vuonna keppi Tavastian viereisessä kuppilassa (joku kukko?) odottamassa jonkin hevikeikan ovien aukeamista. Menin juuri istumaan kuuden istuttavaan pöytää ja hetken päästä samaan pöytään istui Bodomin Alexi Laiho, Wirman ja jotain vanhempia heviukkoja. Join sitten heidän kanssaan reilun tunnin. Ai, jos ryyppääminen lasketaan mukaan niin oon ryypännyt samassa pöydässä Marzi Nymanin, Lenni-Kalle Taipaleen ja ketä niitä oli? kanssa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
artope 11.10.2012 12:19:57 | |
---|
baron: Ai, jos ryyppääminen lasketaan mukaan niin oon ryypännyt samassa pöydässä Marzi Nymanin, Lenni-Kalle Taipaleen ja ketä niitä oli? kanssa. Marzi oli kerran yleisössä kun olimme soittamassa. Ja se nauroi. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Enigmatic 11.10.2012 14:06:54 | |
---|
Ja se nauroi. Jokaisen kitarasoolon jälkeen? |
artope 11.10.2012 17:55:32 | |
---|
Enigmatic: Jokaisen kitarasoolon jälkeen? hohoo. rummut haitari ja basso... ilmankos nauroi!! "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
barclay 12.10.2012 16:53:39 | |
---|
Joskus aikoinaan olen Apulannan Tonin ja Sipen muutaman sanan vaihtanut ja viimeemmäksi kättelin laulaja/lauluntekijä Jukka Takaloa. Siinäpä ne.. Kostiainen, www.mikseri.net/kostiainenproj |
LaKu 13.10.2012 20:37:29 | |
---|
Phil Anselmon kanssa paiskattiin kättä ruotsinlaivalla discossa n. 15 vuotta sitten. Panthera oli tulossa keikalle Helsinkiin olisko ollu Megadethin kanssa. Phil lähti joraamaan kun DJ pisti Red Hot Chili Peppersiä soimaan... Pari kertaa olen tavannut Deep Purplen ukkoja backstagella, Tuurissa ja Helsingissä. Oli hieno hetki jutella sankarini Ian Paicen kanssa pari minuuttia :) |
Zed 17.10.2012 06:40:37 | |
---|
Kevätkesä, 1990. Olimme jollakin Viking Linen lautalla. Odottelimme muistaakseni lähdön jälkeen liikkeiden avautumista käytävällä, ja aamuväsymyksen kourissa vetäisin naulakosta kyykkyroikkuen kunnon huutohaukotuksen. Ohitse käveli samaan aikaan romaniseurue, jonka hännillä pulleahko poika, Leif Lindgren. Hän sattui todistamaan haukotteluni, ja siitä ehkä hämmentyneenä päätti matkia: "IAUUUUÄÄÄÄÖÄÖÄAAARG". Hieman närkästyin. Muutamaa viikkoa myöhemmin satuin katsomaan uutta Tenavatähti 1990 -ohjelmaa, ja tunnistin esiintyneen pojun välittömästi samaksi, joka muutamaa viikkoa aiemmin halveksi minua ruotsinlaivalla. "Joo." -Syd Barrett yhtyeen jäsenten kysyessä häneltä kappaleen sävellajia. |
kid ego 24.10.2012 22:27:04 | |
---|
Mä en ole tavannut ketään, ja tämänkin tarinan olen varmaan kertonut jo aiemmin, mutta olen ottanut aurinkoa backstage-alueella, jossa hengaili myös mm. Iggy Pop, Alice Cooper sekä Iron Maidenin, Slayerin ja Anthraxin tyyppejä. Tunsin olevani jossain musiikki-dvd:ssä. "Oon Jari, kun se on Atte." - Linda |
Demo Harrison 25.10.2012 01:00:30 (muokattu 25.10.2012 01:01:08) | |
---|
Bongowing: Ville Valo tuli joskus samalle kusilaarille Pub Victorissa ja sanoi moi. Vaistomaisesti teki mieli vilkaista vehjettään, mutta en kehdannut. Hmm, aktivoituipa tuosta jo lähes himmentynyt muistijälki. varmaan jostakin kymmenen vuoden takaa. Aikas juovuksissa horjuin minäkin asioillani laarin äärellä - Loose, Ilves... joku Helsingin rokkijuottoloista. Samaa asiaa ilmaantuivat toimittamaan myös itse A.W.Yrjänä ja sitten joku (ainakin mulle) no name-hemmo. No name-hemmo ehdotti siinä ureaa lorotellessamme että mikäs biisi hoilattaisi? Kainostelematta ehdotin että totta kai Doorsinkin ohjelmistosta tuttu Alabama Song. A.W hoilasi sen muistaakseni aika komealla vibraatolla. Baritonitriomme erkani kuitenkin omille teilleen heti kusireissun jälkeen. "Näitä laulan joita tiiän..." |
artope 25.10.2012 16:01:05 (muokattu 25.10.2012 16:01:40) | |
---|
En muista oonko tän jo tänne laittanut... Tauskia jelppasin viime talvena, kun tuuppasin sen auton pois lumipenkasta. Ihme että osas sentään kiittää kun pääsi jatkamaan matkaa.. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Booombox 25.10.2012 16:09:53 | |
---|
kid ego: Mä en ole tavannut ketään, ja tämänkin tarinan olen varmaan kertonut jo aiemmin, mutta olen ottanut aurinkoa backstage-alueella, jossa hengaili myös mm. Iggy Pop, Alice Cooper sekä Iron Maidenin, Slayerin ja Anthraxin tyyppejä. Tunsin olevani jossain musiikki-dvd:ssä. Myrskyisenä päivänä Kirjurinluodossako ? |
kid ego 25.10.2012 17:24:32 | |
---|
Booombox: Myrskyisenä päivänä Kirjurinluodossako ? Juu. Se oli jännä päivä monilla tavoin. "Oon Jari, kun se on Atte." - Linda |
Henko 29.10.2012 17:09:26 | |
---|
artope: En muista oonko tän jo tänne laittanut... Tauskia jelppasin viime talvena, kun tuuppasin sen auton pois lumipenkasta. Ihme että osas sentään kiittää kun pääsi jatkamaan matkaa.. Oisit työntäny syvemmälle vaan. Jos se oli menossa keikalle, ni ihmiset ois voinu säästyä. "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
paturock 03.11.2012 21:13:36 | |
---|
mä oon nähny nämä: apulannasta: toni wirtasen, pate mustajärven, lacu lahtisen, costello hautamäen, iso pate kivisen, jyrki melartisen, olli lindholmin, jay lewiksen, andre linmanin, alexi laihon, cheekin, tarja turusen ja lista jatkuis vaikka kuinka pitkälle :D |
Gritsen 04.11.2012 00:08:51 | |
---|
paturock: mä oon nähny nämä: apulannasta: toni wirtasen, pate mustajärven, lacu lahtisen, costello hautamäen, iso pate kivisen, jyrki melartisen, olli lindholmin, jay lewiksen, andre linmanin, alexi laihon, cheekin, tarja turusen ja lista jatkuis vaikka kuinka pitkälle :D Oho onpa Apiksessa soittanu monta tunnettua muusikkoa : D |
Anonymous-jazz 04.11.2012 21:11:02 | |
---|
Pulliaisen Esa mm. on todella rento tyyppi. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
kari tapio. pave maijanen. markku aro. popedan pojat 2004 ja uriah heep ankkarockissa. graham bonnett tulin vaan tänne |