crestfall 24.10.2012 16:02:36 | |
---|
Lykkääntyi vain tunnilla, eli 22. Ehtiipä käydä kaljoittelemassa keskustassa. "Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
phiit 25.10.2012 00:24:04 | |
---|
Loistava keikka, hyvät soundit ja tuli sillee että kasseissa tuntu, Gojira näyttää muille tän päivän "hevi" bändeille närhen munat.. |
Hetfield 25.10.2012 03:09:23 | |
---|
Ihan helvetin kova keikka, vuoden parhaita keikkoja itelle. Melkein meinasi vituttaa, kun vajaan 300km:n ajon jälkeen mestoille saapuessa kuulen, että keikki myöhästyy, mutta onneksi aloittivat jo klo 22. Gojiran bussi muuten kaartoi samaan aikaan pihaan, kun ovet aukenivat, heh. Olivat kuulemma 10 tuntia olleet Venäjän rajalla, eli hyvä kun eivät joutuneet perumaan kokonaan. Mutta joo, ekaa kertaa Nosturissa, yleisö oli hyvin mukana. Mario on ihan julmettu tykittäjä. Luulisi, että sillä tahdilla haluaisi pitää breikkejä välissä, mutta mitä vielä, jätkä soitti vielä rumpusoolonkin muiden huilatessa. Virvelistä meni kalvokin kesken vaihtoon, kuulemma joka keikalla sama juttu. Plussaa ja peukkua koko bändille. I quit the band... Now I just play with myself. |
Boltsa 25.10.2012 16:13:20 (muokattu 25.10.2012 16:14:59) | |
---|
Boltsa |
Disposal 26.10.2012 16:45:13 | |
---|
Tykki keikka, ehdottomasti. Settilista oli aikas loistava. Saundit toimi ja valot oli mahtavat. Äijät veti kunnon fiiliksellä ja kuten tossa aikasemminkin sanottiin, myös äänenpaine oli sellanen mukavan munakas. Näitten musassa on ihan uskomattoman hyvä intensiteetti livemeininkinkin. Eihän noille biiseille voi jäädä kylmäks? Tuskassa muutama vuosi takaperin kun Gojira alotti festivaalia, oli myös aivan loistavat saundit. Sonispheressäkin olin, mutta en vielä silloin kun Gojira soitti joten siitä en osaa sanoa mitään. 2/3 nähdyistä suomenkeikoista kuitenkin ollut todella hyviä. http://www.youtube.com/watch?v=a7cUxI4XHhs |
Boltsa 26.10.2012 18:03:35 | |
---|
Disposal: Sonispheressäkin olin, mutta en vielä silloin kun Gojira soitti joten siitä en osaa sanoa mitään. 2/3 nähdyistä suomenkeikoista kuitenkin ollut todella hyviä. Sonispheressä kärsivät ehdottomasti aikaisesta soittoajasta. Mielestäni toi musa iltapäivän auringossa ei ole se paras mahdollinen yhdistelmä :) ja toisaalta klubimeininki toimii varmasti tässä musassa paremmin. Harmi kun en itse päässytkään paikalle, täytyy toivoa että keikka uusiutuu ja silloin oon mukana. Boltsa |
Marquiesce 27.10.2012 15:19:33 | |
---|
Bändin intensiivisyys saundeista lähtien pistää välillä lähes naurattaan, mahtava keikka vaikka nosturi tuntui olevan liian täynnä ja ahdas paikka Gojiralle. Seuraavaa kertaa odotellessa. |
crestfall 28.10.2012 03:12:37 | |
---|
Marquiesce: Bändin intensiivisyys saundeista lähtien pistää välillä lähes naurattaan, mahtava keikka vaikka nosturi tuntui olevan liian täynnä ja ahdas paikka Gojiralle. Seuraavaa kertaa odotellessa. Joo, todellakin paino sanalla ahdas. En olisi uskonut, mutta gojiran keikalla oli kyllä alusta saakka varsin ahtaat oltavat, vaikka takana on vähintään puolisenkymmentä loppuunmyytyä keikkaa nosturissa - gojira oli kaiken kaikkiaan tiukkuudessaan ihan omalla tasollaan (niin esiintymis- kuin lattiallaliikkumisen puolesta.) "Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
Terry Pantheras 30.10.2012 12:46:40 | |
---|
Disposal: Sonispheressäkin olin, mutta en vielä silloin kun Gojira soitti joten siitä en osaa sanoa mitään. 2/3 nähdyistä suomenkeikoista kuitenkin ollut todella hyviä. Kyllä Gojiralla oli Sonispheren paras keikka. Uskomattoman hyvin saivat ilmaa yleissaundiin tiukkuudesta yhtään tinkimättä ja mikä groove moderniksi metallibändiksi! ...häiriintyneen nerokkaista rytmityksien ja riffien nivoutumisista ja sovituksista puhumattakaan. Soitto soljuu ja polveilee kuin vuoristopuro kivikossa. Paljon olisi muilla opittavaa... Höpsis! |
phf 30.10.2012 13:08:16 | |
---|
Ainoo mikä jäi häiritseen oli toi settilista (pakkohan se jostain nillittää muuten mahtavaa keikka) Ainaki yhen biisin jokaselta levyltä ois voinut soittaa lisää :) Ja varsinkin kun näin youtubesta mitä Pietarissa edellisenä iltana soittivat: The Gift of Guilt,The Wild Healer ja Planned Obsolescence (plus mitä nosturissa oli) Vaikuttikohan sitten se myöhästyminen tuohon..? |
Lebowski 30.10.2012 15:37:07 | |
---|
phf: Ainoo mikä jäi häiritseen oli toi settilista (pakkohan se jostain nillittää muuten mahtavaa keikka) Ainaki yhen biisin jokaselta levyltä ois voinut soittaa lisää :) Ja varsinkin kun näin youtubesta mitä Pietarissa edellisenä iltana soittivat: The Gift of Guilt,The Wild Healer ja Planned Obsolescence (plus mitä nosturissa oli) Vaikuttikohan sitten se myöhästyminen tuohon..? Varmasti vaikutti. Olikohan keikka kokonaisuudessaan jotain vajaa puoltoistatuntia. Veikkaisin, että ainakin 4 biisiä putosi pois juurikin tuon tullihäröilyn takia. Eisiinä, muutoin hieno keikka, mutta lyhythän se oli! "Is this darkness in you too" -TM |
Lebowski: Varmasti vaikutti. Olikohan keikka kokonaisuudessaan jotain vajaa puoltoistatuntia. Veikkaisin, että ainakin 4 biisiä putosi pois juurikin tuon tullihäröilyn takia. Eisiinä, muutoin hieno keikka, mutta lyhythän se oli! 1h 15min Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
bedrock 31.10.2012 13:27:58 | |
---|
phiit: 1h 15min Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Ja tossakin vielä mukana se turhaakin turhempi runpusoolo. |
phiit 31.10.2012 13:39:56 | |
---|
bedrock: Ja tossakin vielä mukana se turhaakin turhempi runpusoolo. kyllä sekä encore tauko |
Röntgen-Jeesus 06.11.2012 09:46:31 | |
---|
Tässä bändissä on periaatteessa kaikki kohdallaan, mistä minä tykkään, mutta ei vaan iske silti. Joka levyn olen kuunnellut, osan useamminkin, mutta ei vaan lähde. Siellä täällä oikeinkin hyviä biisejä, mutta suurimman osan ajasta melko tasapaksua junttaamista. Ehkä nämä herrat pitäs nähdä livenä että iskisi oikein kunnolla, en tiiä. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
AnonHero 06.11.2012 18:58:31 | |
---|
Gojiran levyt ovat kyllä kokonaisuuksina vähän puuduttavia. Sinne väliin tarvitsisi vähän jotain, en vaan oikeen tiedä mitä. |
Burn 06.11.2012 19:44:01 | |
---|
AnonHero: Gojiran levyt ovat kyllä kokonaisuuksina vähän puuduttavia. Sinne väliin tarvitsisi vähän jotain, en vaan oikeen tiedä mitä. Hiukan samanlaiset tuntemukset. Jotenkin ne melodiatkin on jo useimmiten ympätty niihin jyräriffeihin ja semmonen hampaita kiristävä runttaaminen alkaa jossain kohtaa puuduttamaan. Tissiposkimelodiat ja kitarasoolot rikkoisi liiaksikin pakettia, jotenka paha sanoa mitä se on mitä itsekin toivoisin, jotta levyjä pystyisi kuuntelemaan putkeen. |
Hetfield 16.03.2015 00:10:40 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 859 päivää vanhaan aiheeseen! No niinpä olen, sillä Gojirahan tulee Helsinkiin The Circukseen keikalle kesäkuussa. Liputkin on näemmä olleet myynnissä jo kuukauden, mutta kyseinen keikkauutinen on mennyt ihan täysin ohi, joten jos muillakin on sama vahinko käynyt niin ei hätää: lippuja saa vielä. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
kid ego 20.03.2015 13:51:01 | |
---|
Hetfield: Huom! Olet kirjoittamassa yli 859 päivää vanhaan aiheeseen! No niinpä olen, sillä Gojirahan tulee Helsinkiin The Circukseen keikalle kesäkuussa. Liputkin on näemmä olleet myynnissä jo kuukauden, mutta kyseinen keikkauutinen on mennyt ihan täysin ohi, joten jos muillakin on sama vahinko käynyt niin ei hätää: lippuja saa vielä. Ohhoh! Vähän on suolainen hinta lipusta, mutta harkitaan. "Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti |
pertti798 11.11.2015 14:16:16 | |
---|
Itse olin kuunnellut kaverin toimesta aiemmin uusinta levyä, muttei ikinä tahtonut oikein napata. Kuukautta myöhemmin päätin kuunnella vitsinä The Linkin. Levy iski kuin tuhat Jeesusta taivaalta ja yhtäkkiä olinkin kuunnellut kaikki levyt unohtamatta tietenkään Terra Incognitaa. Aivan sairaan loistava bändi, itsellä ainakin menee top 3 helposti. En ikinä ennen ollut käynyt keikalla ennen ja Gojira sattui tulemaan suomeen noihin aikoihin. HUHHUH aivan loistava keikka vaikken vertailla voikkaan ;D Parasta levyä en ikinä ole oikein pystynyt päättämään kun kaikki iskee sen verran lujaa. Ylistys voisi jatkua loputtomiin, mutta päätän tämän tähän sanoen että jos et ole kuunnellut niin suosittelen ehdottomasti. No se on sit just nii, eikä sunnillee. |