L-studio 28.10.2012 22:32:13 | |
---|
Kun Mt.Lionilla teen juuri PT9:n kanssa töitä ja mulla ei ole ollut koskaan ollut ongelmia ja KYLLÄ: on paljon plugeja vst/au/rtas. Logicin transport edestakas ei myöskään tuota ongelmia. Ymmärrän huutelijoita, jotka ei tiedä/tunne asioita, mutta se on niin lapsellista. Shut up and play, vaan jos ei osaa? Hiekkalaatikkoa? Elämässä ei ole muuta pakkoa kuin kissat. |
lindo 29.10.2012 00:11:32 | |
---|
Janzu78: Herja teksti :D PT:n toimimattomuus näyttää olevan yleistä molemmissa koneissa. Live ja Reason toimii kuin junan vessa, mutta PT tilttaa joka välissä. Heidän foorumiaan kun lukee, niin tuntuu olevan melko yleinen ongelma. Joo, tuttua on tuo, mutta nyt oli kyse siis Logicin avuttomuus aukaista ihan selkeetä audioraitaa. ... jopa vanha Adobe Audition 1.5 aukaisee nuo raidat. Asioiden tietämättömyydestähän tässä ei ollut kyse. Kaveri on mäkkärillä tehnyt aika kauan, minä Windows koneella. Rok rok |
Janzu78 29.10.2012 09:13:28 | |
---|
lindo: Joo, tuttua on tuo, mutta nyt oli kyse siis Logicin avuttomuus aukaista ihan selkeetä audioraitaa. ... jopa vanha Adobe Audition 1.5 aukaisee nuo raidat.
Joo, eihän tuo Logic mitenkään bugiton näytä olevan, vaikka pelkästään Maceissä toimiikin. Tuo 9 versio taisi olla miltei yhtä buginen kuin Live 8, kun ne julkaistiin. |
JPQ 29.10.2012 11:29:28 | |
---|
Ei Logic bugiton ole mutta joka softassa ojn bugeja eri juttu missä kohtaa. Tai no yhdestä ohjelmasta toivon ettei ole bugeja tekee niin tärkeää työtä tarkoitan siis QNX käyttöjärjestelmää. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
lindo 29.10.2012 11:59:14 | |
---|
Janzu78: .... Hups, unohtui mulla tuolta välistä quote toisesta postista, eli ei ollut sulle tarkoitettu tuo tietämättömyys -kommentti, vaan tähän: L-studio: Ymmärrän huutelijoita, jotka ei tiedä/tunne asioita, mutta se on niin lapsellista. Shut up and play, vaan jos ei osaa? Hiekkalaatikkoa? Rok rok |
tender.insanity: Mä tykkään käyttää konettani muuhunkin kuin "vain yhteen sille omistetulle asialle", joten PC on ollut luonnollinen valinta. Samoin älypuhelin/tabletti -markkinoilla Android vie IOSia mennen tullen. eihän Macia tarvitse valjastaa mihinkään erityiseen, ostat Macin lataat softat ja sillä mennään, 1 kone riittää koko perheelle kaikkeen tarvittavaan. PC:llä saa käyttää päivätolkulla aikaa oikeanlaiseen kokoonpanoon ja että saat koko systeemin edes jotenkuten toimimaan _puolivillaisine ajureineen_ järkyttävää säätämistä, no eihän sillä PC:llä sitten muuta uskalla enää tehdäkään kun hajoaa tas joku legoviritys. iOS:stä jännä sinänsä sillä eihän Android anna minkäänlaista vastusta edes iOS:lle, softat laahaa jäljessä ja varsinkin täällä musapuolella iOS vienyt pystiä jo vuosia edellä, Androidille ei ole ainuttakaan oikeaa musasoftaa saatavilla, Fartpianoa kun ei lasketa |
phiit 30.10.2012 11:56:48 | |
---|
JPQ: Kyllä saman ikäinen pc vs mäkki jutusta sanon mielummin mäkki varmaan eka yhtään kunnon mäkki kosketus oli tutulla tehot samaa luokka kuin pceessä jota silloin käytin (eri ikäiset koneet) niin mäkki oli selvästi sukkelampi. ja macissä joitain oivalluksia josta pidän jota en jaksa tähän listata mutta myös inhotuksia kuten Lion/Mountain lion ei enään fyysisistä asennusmediaa. mutta toivotaan että jokainen löytää toiveitaan vastaavan. fyysinen asennusmedia = USB tikku |
Klezberg 30.10.2012 12:45:47 | |
---|
phiit: fyysinen asennusmedia = USB tikku Tästä taisi olla oma keskustelunsa jossain, että JPQ ei onnistunut tekemään noille asennustikkua. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin |
phiit 30.10.2012 13:02:24 (muokattu 30.10.2012 13:04:13) | |
---|
Klezberg: Tästä taisi olla oma keskustelunsa jossain, että JPQ ei onnistunut tekemään noille asennustikkua. On tainnut tulla formatoitua USB tikku sillon väärin? Samat asetukset toimii niin tikulla kuin ulkoisilla levyilläkin, on tullu leikittyä aika lailla näillä eikä mitään ongelmia. Lyhyesti: GUID-osiotaulukko tod näköisesti jäänyt valitsematta jolloin levyltä ei pysty boottaamaan. Muutenhan tuo on vain imagen palautus usb levylle ja thats'it Juuri ite 1kk sitten vaihdoin Miniin SSD levyn ja Mountain Lionin imagella boottasi täysin ongelmitta |
Klezberg 30.10.2012 13:17:28 (muokattu 30.10.2012 13:20:07) | |
---|
phiit: On tainnut tulla formatoitua USB tikku sillon väärin? Samat asetukset toimii niin tikulla kuin ulkoisilla levyilläkin, on tullu leikittyä aika lailla näillä eikä mitään ongelmia. Lyhyesti: GUID-osiotaulukko tod näköisesti jäänyt valitsematta jolloin levyltä ei pysty boottaamaan. Muutenhan tuo on vain imagen palautus usb levylle ja thats'it Juuri ite 1kk sitten vaihdoin Miniin SSD levyn ja Mountain Lionin imagella boottasi täysin ongelmitta Puhutko sä nyt että tekee koko levystä buuttaavan kopion? Tuolloin taisi olla kyse tiukun teosta vain asennuskäyttöön, ja homma taisi tyssätä jo itse asennusimagen saamiseen jostain. Siis entistä asennus-DVD:tä vastaavasta hommasta. En osaa sanoa, itse käytän Lionin kanssa Time Machinea. Eikä asia nyt mulle oikeastaan kuulu. tuossa kuitenkin ao keskustelu http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=213275&oo=0 . Itse osallistuin siihen vain kun jotkut tulivat heittelemään laittomuksista, ilmeisesti käsittämättä että näissä uusissa käyttisversioissa ei vain ole fyysistä asennusmediaa mukana. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin |
phiit 30.10.2012 13:48:45 (muokattu 30.10.2012 14:58:35) | |
---|
Klezberg: Puhutko sä nyt että tekee koko levystä buuttaavan kopion? Tuolloin taisi olla kyse tiukun teosta vain asennuskäyttöön, ja homma taisi tyssätä jo itse asennusimagen saamiseen jostain. Siis entistä asennus-DVD:tä vastaavasta hommasta. En osaa sanoa, itse käytän Lionin kanssa Time Machinea. Eikä asia nyt mulle oikeastaan kuulu. tuossa kuitenkin ao keskustelu http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=213275&oo=0 . Itse osallistuin siihen vain kun jotkut tulivat heittelemään laittomuksista, ilmeisesti käsittämättä että näissä uusissa käyttisversioissa ei vain ole fyysistä asennusmediaa mukana. nimenomaan tikku asennuskäyttöön, koko levyhän on helppo nakki esim superduperilla kloonata (josta saa siis automaattisesti boottaavan kopion) asennusimagen voit hyvillä mielin imasta vaikka torrenttina JOS olet sen aiemmin jo ostanut applelta, ite kuitenkin googlasin kuinka sen saa kaivettua Appstoresta ladatusta paketista |
Janzu78 30.10.2012 15:18:52 | |
---|
phiit:PC:llä saa käyttää päivätolkulla aikaa oikeanlaiseen kokoonpanoon ja että saat koko systeemin edes jotenkuten toimimaan _puolivillaisine ajureineen_ järkyttävää säätämistä, no eihän sillä PC:llä sitten muuta uskalla enää tehdäkään kun hajoaa tas joku legoviritys. iOS:stä jännä sinänsä sillä eihän Android anna minkäänlaista vastusta edes iOS:lle, softat laahaa jäljessä ja varsinkin täällä musapuolella iOS vienyt pystiä jo vuosia edellä, Androidille ei ole ainuttakaan oikeaa musasoftaa saatavilla, Fartpianoa kun ei lasketa Brothers, we found a true believer. Vaikea sanoa millaista pc:tä olet käyttänyt, mutta veikkaan että käyttäjässä oli silti enemmän vikaa. Os X on mahtava juu, jos sen saa asennettua. Tuossa pari sivua aiemmin kerroin sukulaisestani, joka halusi päivittää OS X 10.4 uusimpaan 10.8. Eipä tunnu onnistuvan millään, kun pitäisi jostain löytää OS X 10.6, eikä sitä ole Applella, eikä jälleenmyyjillä enää. Jännä juttu, että Microsoftin päivitykset sujuvat täysin kivuttomasti ja ilman tällaista ihme säätöä. Android laahaa kyllä jäljessä musasoftissa toistaiseksi, mutta kyllä sillekin niitä jo löytyy (vaikka sinä et niistä ehkä tiedäkään). Esim SunVox, Pocketband ja Solo. Image Line on myös kehittänyt FL Studio Mobilea Androidille ja ovat saamassa vuoden vaihteen aikoihin sen ulos. Tämä ei toisaalta tähän ketjuun edes kuulu. |
telescope 30.10.2012 15:44:41 | |
---|
Onneksi tajusin asentaa macbook airiini windows 7:n ennenkuin lähti loputkin hiukset päästä. Nyt kelpaa taas musisoida. Kaippa sitä OS X:lläkin olis pärjännyt, mutta mitä sitä suotta kun on windows 7 Windows 7:aa en oo saanut koskaan kaatuun, mountain lionin oon. |
JPQ 30.10.2012 16:30:53 (muokattu 30.10.2012 16:34:42) | |
---|
phiit: On tainnut tulla formatoitua USB tikku sillon väärin? Samat asetukset toimii niin tikulla kuin ulkoisilla levyilläkin, on tullu leikittyä aika lailla näillä eikä mitään ongelmia. Lyhyesti: GUID-osiotaulukko tod näköisesti jäänyt valitsematta jolloin levyltä ei pysty boottaamaan. Muutenhan tuo on vain imagen palautus usb levylle ja thats'it Juuri ite 1kk sitten vaihdoin Miniin SSD levyn ja Mountain Lionin imagella boottasi täysin ongelmitta Muunlainen valmistus virhe tuli ja sitten toisekseen huomasin tikku ei käy jos on sisässä jo 10.7.5 mutta vanhan kanssa ei tullut asennus haluttomuutta jossa vasta 10.6.8 joskin se kone jää siihen aikaan. ja sitä paitsi asiakkaan valmistamaa en tarkoittanut vaan sitä että koneessa mukana. ottaen huomioon että se noin 40e mitä Vienna Symphonic Library ottaa siitä että saa asennustikunkin eikä vain nettilatausta heidän kaikille kirjastoilleen näemmä. Tosin rekisteröintikoodi(t) vain ostetulle tietysti. Niin ei luulisi Applellekkaan kalliiksi käyttis tikku tulevan kun tuo asennustikku sentäs sisältää tolkuttomasti enempi tavaraa. ja varmasti vähemmän myyty tuote. On mullakin Snow Leopard kaatunut tai sovellukset ja pari kertaa uusien tuotteiden julkaisun aikaan kait molemmat joutuntu sen asentamaan uusiksi. mutta sitten XP Pro meni päivittäin todella tahmeaksi. Täysin kelvoton systeemi tuntumaltaan vaikka vain noin jotain 25-50% hitaampi kone kuin tuo Snow Leopardi koneeni on. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
tender.insanity 30.10.2012 17:28:22 | |
---|
phiit: eihän Macia tarvitse valjastaa mihinkään erityiseen, ostat Macin lataat softat ja sillä mennään, 1 kone riittää koko perheelle kaikkeen tarvittavaan. PC:llä saa käyttää päivätolkulla aikaa oikeanlaiseen kokoonpanoon ja että saat koko systeemin edes jotenkuten toimimaan _puolivillaisine ajureineen_ järkyttävää säätämistä, no eihän sillä PC:llä sitten muuta uskalla enää tehdäkään kun hajoaa tas joku legoviritys. Jos et osaa, se ei ole koneesta kiinni. Vähän kuin tekstisi kirjoitusvirheet. Vai kirjoititko tuon PC:llä, jossa ei ole iFilteriä? |
JPQ 30.10.2012 17:55:18 | |
---|
tender.insanity: Jos et osaa, se ei ole koneesta kiinni. Vähän kuin tekstisi kirjoitusvirheet. Vai kirjoititko tuon PC:llä, jossa ei ole iFilteriä? Kyllä suurin osa ongelmista mistä tiedän ei ole osaamaton käyttäjä tyyppiisiä. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Topa- 30.10.2012 17:55:32 (muokattu 30.10.2012 17:55:51) | |
---|
tender.insanity: Jos et osaa, se ei ole koneesta kiinni. Vähän kuin tekstisi kirjoitusvirheet. Vai kirjoititko tuon PC:llä, jossa ei ole iFilteriä? se ei ole osaamisesta kiinni. paljon mukavempaa kun kaikki toimii ilman vuosien säätämistä ja optimoimista. sanon vielä kerran. itse tykkään siitä kun voi keskittyä tietokoneella säätämisen sijaan musiikin tekemiseen. rakastan tätä topiccia. |
tender.insanity 30.10.2012 18:13:18 (muokattu 30.10.2012 18:13:35) | |
---|
Topa-: se ei ole osaamisesta kiinni. paljon mukavempaa kun kaikki toimii ilman vuosien säätämistä ja optimoimista. sanon vielä kerran. itse tykkään siitä kun voi keskittyä tietokoneella säätämisen sijaan musiikin tekemiseen. rakastan tätä topiccia. Onko nämä mäkin käyttäjien kirjoitusvirheet enempi sääntö kuin poikkeus? Olisi varmaan ala-asteella kannattanut hiukan säätää ja optimoida sitä kirjoitustaitoaan, niin ehkä joskus voi saada jopa töitä kun osaa kirjoittaa CV:n. Toisaalta, onhan se helpompaa elää sosiaalitoimen elättinä, masturboida iltaisin Steve Jobsin julisteen päälle ja itkeä itsensä uneen. Mietityttää vain, että miten kaikki joiden mielestä PC on kauheaa säätämistä, pärjäävät naisten kanssa parisuhteissa. Tähän voisi lohkaisa tietysti, että he pärjäävät parisuhteissa miesten kanssa, mutta jätänpä sanomatta. (Hymiö) |
saastara 30.10.2012 18:53:07 (muokattu 30.10.2012 18:53:12) | |
---|
tender.insanity: Onko nämä mäkin käyttäjien kirjoitusvirheet enempi sääntö kuin poikkeus? Olisi varmaan ala-asteella kannattanut hiukan säätää ja optimoida sitä kirjoitustaitoaan, niin ehkä joskus voi saada jopa töitä kun osaa kirjoittaa CV:n. Toisaalta, onhan se helpompaa elää sosiaalitoimen elättinä, masturboida iltaisin Steve Jobsin julisteen päälle ja itkeä itsensä uneen. Mietityttää vain, että miten kaikki joiden mielestä PC on kauheaa säätämistä, pärjäävät naisten kanssa parisuhteissa. Tähän voisi lohkaisa tietysti, että he pärjäävät parisuhteissa miesten kanssa, mutta jätänpä sanomatta. (Hymiö) Menkat? Hitler used Telefunkens. |
tender.insanity 30.10.2012 19:25:08 | |
---|
saastara: Menkat? iVot? (Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!) |