J.Nissinen 09.09.2012 10:19:44 | |
---|
28.08.2012 minua huijattiin oikein isolla summalla Torilla. Tyhmänä kun en menny googlettamaan tilinumeroa, vaikka olen aikasemmin tehnyt niin ihan varmuuden vuoksi. Joonas Salmisena esiintynyt henkilö paljastuikin Sami Sinisaloksi. Kävin vielä samalla viikolla tekemässä rikosilmoituksen ja reklamaation pankkiin. Pankilla vain on sellainen kanta näissä asioissa, että tilisiirtona tehtyjä siirtoja ei voi enää peruuttaa eikä rahoja saa pankilta ikinä takaisin. Poliisia ei tunnu asia "kiinostavan", kun petokset eivät ole heidän tärkeys järjestyksessään nr. 1. Idioottimaisinta tässä on se, että kaverin tilinumero on tiedossa ja tätäkin kautta heillä on nimikin. Soitin poliisilaitokselle ja kyselin tietoa mahdollisuudesta saada ikinä rahoja takaisin? Poliisi vastasi, että todennäköisesti ei ja menee pitkään. Kaverille menee petosrahat ulosottoon, mutta kun ei pysty maksamaan niin ei voi mitään. Yritin saada Sinisalon isääkin tavoteltua, koska Samiin en usko saavani mitään yhteyttä. En nyt tarkoita sitä, että lähtisin lynkkaus reissulle, mutta kiinostaisi tietää missä päin Suomea kaveri asuu oikeasti tällä hetkellä. Maksoin 600€ Helsingin aktiapankkiin, siinä vaiheessa epäilyt heräsi, koska kaveri sanoi olevansa Sotkamosta. |
teukka 09.09.2012 12:32:16 | |
---|
Ei voi kun pahoitella että tämä kaveri onnistui taas kerran vedättämään. Ihme ettei näitä saada kuriin ja jätkä vaan jatkaa samaa hommaa... Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Old Joe 09.09.2012 19:12:03 (muokattu 09.09.2012 19:13:03) | |
---|
Kyllä näihin asioihin olisi syytä saada muutosta. Tuolla käsittääkseni päätetään tekeekö poliisi jotakin jossakin asiassa, vai välittääkö pelkän pahoittelunsa. http://www.om.fi/Etusivu/Ministerio/OikeusministeriPieni muistutus: Seuraavissa kunnalisvaaleissa ehdokkaina ovat lähes kaikki nykyiset kansanedustajat, myös ministerit. e. Linkki meinas unohtua, rkle. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
rosberg 09.09.2012 21:34:22 | |
---|
kyllä tohon jätejoonakseen pitää jonkun puuttua. liivijengi vois ehkä hoitaa homman kotiin? Battaya Love Machine |
Krice 09.09.2012 23:37:47 | |
---|
rosberg: kyllä tohon jätejoonakseen pitää jonkun puuttua. liivijengi vois ehkä hoitaa homman kotiin? Niitä rahoja ei varmaan tule edelleenkään takaisin jos kaveri on tyhjätasku ja lisäksi tuollaisesta puuhastelusta voi joutua itse leivättömän pöydän ääreen, ehkä jopa maksamaan kyseiselle huijarille korvauksia. Sitten ei enää varmaan tunne olevansa niin fiksu. |
sartzan 09.09.2012 23:50:54 | |
---|
Krice: Niitä rahoja ei varmaan tule edelleenkään takaisin jos kaveri on tyhjätasku ja lisäksi tuollaisesta puuhastelusta voi joutua itse leivättömän pöydän ääreen, ehkä jopa maksamaan kyseiselle huijarille korvauksia. Sitten ei enää varmaan tunne olevansa niin fiksu. Kyllä. Ja noin äkkiseltään eipä tekis ite mieli jäädä mitään velkaa millekään liivijengillekään. Ei ne mitään hyväntekeväisyysjärjestöjä eikä robinhoodeja ole. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
sahkuifk 10.09.2012 00:05:31 | |
---|
Tätä voi aivan hyvin verrata susi-, ja karhuongelmaan. Ei nekään ratkea nettiin ja lehtiin kirjoittelemalla vaan ihan simppelisti toimimalla asian vaatimalla tavalla. Kävelin sumussa koulun ohitse. |
carmake 10.09.2012 17:29:35 | |
---|
sahkuifk: Tätä voi aivan hyvin verrata susi-, ja karhuongelmaan. Ei nekään ratkea nettiin ja lehtiin kirjoittelemalla vaan ihan simppelisti toimimalla asian vaatimalla tavalla. Saat ääneni jos joskus haet presidentin virkaa. |
Ruutikallo 22.10.2012 11:39:07 (muokattu 22.10.2012 11:46:20) | |
---|
Noniin, Pitkästä aikaa taas M.netissä BACK, moi vaan. Ajattelin muistuttaa Sinisalosta jälleen, mikäli jollekin on tuntematon. Yhdellä foorumilla yritti kaupata osia joista ostoilmo, aavistin oitis viestin perusteella mistä kyse. Tsekkasin googlen ja avot. Nyt hän on Olli Rantala, Tohmajärveltä. Voi että on SÄÄLITTÄVÄÄ!!!!!!1 Mutta parasta tässä on pieni "leikki", katsotaan pitkällekö menee. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
henydrum: Noniin, Pitkästä aikaa taas M.netissä BACK, moi vaan. Ajattelin muistuttaa Sinisalosta jälleen, mikäli jollekin on tuntematon. Yhdellä foorumilla yritti kaupata osia joista ostoilmo, aavistin oitis viestin perusteella mistä kyse. Tsekkasin googlen ja avot. Nyt hän on Olli Rantala, Tohmajärveltä. Voi että on SÄÄLITTÄVÄÄ!!!!!!1 Mutta parasta tässä on pieni "leikki", katsotaan pitkällekö menee. Samainen kaveri vastasi juuri mun osto-ilmoitukseen mutta onneksi intuitio pelasti tällä kertaa ja googletin puhelinnumeron. |
Kailis 22.10.2012 15:30:20 | |
---|
En osta keneltäkään jonka käyttäytymistä myyjänä en pysty tarkistamaan esim. huuto.netin historian kautta. Tämän (m.netin) sivuston tunnetuilta tyypeiltä olen torilta ostanut. Ja kandee myöskin muistaa että jos jokin on liian hyvää ollakseen totta niin yleensä se on. Google on ihan hyvä kaveri, mutta ennen kuin laittaa tilille rahat. jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. |
joku muu sikko 23.10.2012 12:37:30 | |
---|
Sitten kun huijattu kunnonkansalainen menee samisinisalon luokke ja lyö sitä turpiin niin sami kävelee poilisilaitokselle ja tekee rikosilmoituksen pahoinpitelystä. Sen seurauksena huijattu kunnonkansalainen tuomitaan maksamaan samille lisää rahaa korvauksena pahoinpitelystä ja ne rahathan siltä otetaan oikeasti koska huijattu kunnonkansalainen käy töissä ja tienaa. Sami saa lisää rahaa ja huijattu kunnonkansalainen köyhtyy entisestään. There is no school like "old school". |
Kailis 23.10.2012 12:58:45 | |
---|
Mä en tällaista oman käden oikeutta oikein kannata. Lähtee helposti lapasista. jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. |
Twinkle 23.10.2012 17:07:38 | |
---|
Kailis: Mä en tällaista oman käden oikeutta oikein kannata. Lähtee helposti lapasista. Juu, lisäksi oikeusmurhia voi tapahtua ja jopa se antaa mahdollisuudet helppoihin petoksiin, suomalainen oikeusjärjestelmä kun nojaa paljolti pelkästään ihmisten todistukseen. |
kipu69 14.11.2012 17:30:52 (muokattu 14.11.2012 17:31:06) | |
---|
Uskovaisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: Se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja sen jälkeen lentää omien luokse kehumaan voitollaan.... |
sartzan 14.11.2012 22:13:30 | |
---|
joku muu sikko: Sitten kun huijattu kunnonkansalainen menee samisinisalon luokke ja lyö sitä turpiin niin sami kävelee poilisilaitokselle ja tekee rikosilmoituksen pahoinpitelystä. Sen seurauksena huijattu kunnonkansalainen tuomitaan maksamaan samille lisää rahaa korvauksena pahoinpitelystä ja ne rahathan siltä otetaan oikeasti koska huijattu kunnonkansalainen käy töissä ja tienaa. Sami saa lisää rahaa ja huijattu kunnonkansalainen köyhtyy entisestään. Näin. Ja oikein jos homma menee vimosen päälle ns. "putkeen", käy kunnon kansalainen vetämässä lättyyn Sinisalon (tai mikä kulloisenkin huijarin nimi nyt sattuu olemaan) nimikaimaa, jolla ei ole mitään tekoa koko asian kanssa. Tai kuvan perusteella jotakuta saman näköistä tyyppiä. Se tekee hommasta tuplanoloa. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
Rämppy 15.11.2012 10:09:51 | |
---|
Tästä aiheesta on kirjoitettu mnetissä niin paljon, että on omaa tyhmyyttä jos laittaa rahat etukäteen jonkun tilille ja joutuu kusetetuksi. En sitten malttanut olla sanomatta. |
markus16 15.11.2012 14:06:27 | |
---|
Rämppy: Tästä aiheesta on kirjoitettu mnetissä niin paljon, että on omaa tyhmyyttä jos laittaa rahat etukäteen jonkun tilille ja joutuu kusetetuksi. Näiden veijareiden onneksi kaikilla ei ole aikaa tai kiinnostusta lueskella keskustelufoorumeita. Ei tarkoita, etteikö olisi omaa tyhmyyttä joutua huijatuksi. Itse olen kerran laittanut 500 euroa etukäteismaksuna täysin tuntemattomalle ihmiselle (tiesin kyllä oletettavasti oikean nimen ja sekin oli venäläinen ;)) ja kaikki meni hyvin. Otin tietoisen riskin ja sillä kertaa vastapuoli oli ihan kunniallinen kauppamies. Onneksi. Ja tuosta omankädenoikeudesta, tämän kirjoitin jo kitarakamapuolen huijariketjuun. Mietipä itsesi tilanteeseen, jossa olet kusettanut satoja ihmisiä, osalta suuriakin summia. Uskallatko elää ilman kahvaa taskussa? Itse en kulkisi missään ilman asetta, terä-, kaasu-, tai ruuti- sellaista. En missään nimessä suosittele ketään antamaan kolimoukulia rotalle vaikka kuinka harmittaisi, mutta jos sellaiseen ryhtyy, on hyvä muistaa että vastassa voi olla ylläri. Kirka saatana! |
nahkahomo 15.11.2012 14:38:26 | |
---|
313: Liitynpä valitettavasti minäkin kusetettujen joukkoon. Ukkelin nimi on Joona Kosunen, bändi White Corona ja ikäviä kokemuksia tästä kaverista myös itsellä muutaman vuoden takaa. Kuopiossa asuessaan yritti vuokrapetosta sekä alivuokraisännältä (multa), että ilmeisesti omalta bändiltään. Lupasi säännöllisin väliajoin maksaa ja pitkitti sitä kautta juttua kuukausia. Lopulta lakimiehen hiillostuksen ja käräjäoikeuden tekemän riidattoman päätöksen jälkeen tyypin äiti maksoi. Ei näköjään ole meno muuttunut. |
Miikss 15.11.2012 16:02:46 | |
---|
nahkahomo: ...tyypin äiti maksoi. Hieno mies kyllä tosissaan. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |