Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5117 118 119 120 121231 232 233 234 235
phiit
18.10.2012 21:10:10
Hot brute: Minä en pie kriitikoita minnään, he ovat epäonnistuneita katkeria muusikkoja.
Tai jotka haluaisivat olla muusikoita mutta ei riitä skill

en ole kriitikko enkä katkera, muusikko kylläkin ainakin jonku määreen mukaan, elämme vain uutta 80 lukua ;)
CountX
19.10.2012 23:11:50
Jumaliste että lähtee That One Nightilla komeasti taustalaulut Droverilta ja MacDonoughilta. Väitän että muilla kokoonpanoilla ei ole lähtenyt taustalaulut yhtä makiasti. Ainakaan jos vertaa näitä julkaistuja live-tallenteita.
Whatever you got, I'm against it.
TheMusiikkmies
19.10.2012 23:27:47 (muokattu 19.10.2012 23:42:15)
CountX: Jumaliste että lähtee That One Nightilla komeasti taustalaulut Droverilta ja MacDonoughilta. Väitän että muilla kokoonpanoilla ei ole lähtenyt taustalaulut yhtä makiasti. Ainakaan jos vertaa näitä julkaistuja live-tallenteita.

Kaiken lisäksi Argentiinalainen yleisö on yksi parhaista mitä olen nähnyt. Tyypit vaan hyppii ja laulaa kappaleet täysillä mukana. Pääsisipä itsekkin joskus tälläiseen yleisöön, kun suomessa aina yleisö tuppaa olevan enemmän tai vähemmänn kuollutta..

http://www.youtube.com/watch?v=6dN0ntf-pn8
Elämä on kuin vessapaperi, joskus pyyhkii hyvin joskus taas ei.
Rauzku
19.10.2012 23:27:52

CountX: Jumaliste että lähtee That One Nightilla komeasti taustalaulut Droverilta ja MacDonoughilta. Väitän että muilla kokoonpanoilla ei ole lähtenyt taustalaulut yhtä makiasti. Ainakaan jos vertaa näitä julkaistuja live-tallenteita.

Toi on kyllä totta. Mutta muuten en tykänny tosta DVD:stä, se edellinen, oliko se ny Rude Awakening, oli ehkä enemmän mun mieleen, Mustainessa oli 2000-luvun alussa aika hyvin potkua.
Rahalla pääsee ja hevoselta saa.
CountX
19.10.2012 23:38:48
Rauzku: Toi on kyllä totta. Mutta muuten en tykänny tosta DVD:stä, se edellinen, oliko se ny Rude Awakening, oli ehkä enemmän mun mieleen, Mustainessa oli 2000-luvun alussa aika hyvin potkua.

Itselle ei oikein lähde tuo Rude Awakening. En oikein tiedä mikä siinä mättää. Ehkä rumpali on liian Lars tai jotain. That One Nightia ja Warchestin DVD:tä tulee eniten katsottua, ja Big 4 on kanssa mainio. Rust in Peace live on muuten hyvä, mutta jälkiäänitetyt vokaalit vähän häiritsee.
Ootteko muuten huomannut miten Daven kitara dominoi kaikilla live-tallenteilla? Dave kun vetää sooloa, ei toista kitaraa kuulu juuri ollenkaan.
Rauzku
19.10.2012 23:42:04 (muokattu 19.10.2012 23:49:00)

CountX: Itselle ei oikein lähde tuo Rude Awakening. En oikein tiedä mikä siinä mättää. Ehkä rumpali on liian Lars tai jotain. That One Nightia ja Warchestin DVD:tä tulee eniten katsottua, ja Big 4 on kanssa mainio. Rust in Peace live on muuten hyvä, mutta jälkiäänitetyt vokaalit vähän häiritsee.
Ootteko muuten huomannut miten Daven kitara dominoi kaikilla live-tallenteilla? Dave kun vetää sooloa, ei toista kitaraa kuulu juuri ollenkaan.

Oon huomannu kans, sit soolon jälkeen RÄJÄHTÄÄ taas Daven rytmikitara messiin. Mulla on jollain levyllä poltettuna se Hammersmith 92 keikka, erittäin asiallinen myös, tahtia hieman vaan hidastettu Warchestistä. Mut se parannus, että Daven kitara on vireessä.

E: eisss.. sääh. Toi oliki just siinä Warchest boksissa. Sekoitin niihin Wembleyn keikkoihin.

E:humala
CountX
19.10.2012 23:52:52
Rauzku: Oon huomannu kans, sit soolon jälkeen RÄJÄHTÄÄ taas Daven rytmikitara messiin. Mulla on jollain levyllä poltettuna se Hammersmith 92 keikka, erittäin asiallinen myös, tahtia hieman vaan hidastettu Warchestistä. Mut se parannus, että Daven kitara on vireessä.

E: eisss.. sääh. Toi oliki just siinä Warchest boksissa. Sekoitin niihin Wembleyn keikkoihin.

Siis onko noita Wembleyn keikkoja julkaistu dvd:nä, vai ootko telkkarista nauhottanut? Perhana kun on mennyt ohi.

Cdonilla on pari bootleg-dvd:tä jotka houkuttelisi kovasti, mutta kun niiden laadusta ei koskaan tiedä.
Rauzku
19.10.2012 23:56:51 (muokattu 20.10.2012 00:01:54)

CountX: Siis onko noita Wembleyn keikkoja julkaistu dvd:nä, vai ootko telkkarista nauhottanut? Perhana kun on mennyt ohi.

Cdonilla on pari bootleg-dvd:tä jotka houkuttelisi kovasti, mutta kun niiden laadusta ei koskaan tiedä.

Joo siis ihan bootleggeja ne oli. Ysäriltä taitaa ollakki kait toi Hammersmith ainoa laadukas tekele.

Se youtuben käyttäjä megadethized on jakanut aika lahjakkaasti noita kokonaisia keikkoja tubeen, propsit siitä.
CountX
20.10.2012 00:13:35
Perhana muuten että syö miestä, kun huomasin että Century Median painoksella Killing is My Business -levystä, These Boots biisi puuttuu kokonaan. Nyt pitäisi sitten hommata vaikka jenkkiversio jossa tuo biisi on ja vielä se hemmetin remix albyymi. Sen remixin tilasin eilen Amazonilta, ja vilkaisin tänään tilaushistoriaa, niin enkö perkele ollut tilannut saman levyn jo tiistaina. Nyt niitä on tulossa kaksi kappaletta. Piru kun tuo muisti pätkii. Sen se tekee kun ei laita mihinkään muistiin mitä on tullut milloinkin tilattua. Laittasivat edes vahingossa sen alkuperäisen jenkkipainoksen tulemaan. Enkä ollu ees humalassa kun tein tilausta.
Deg
20.10.2012 01:16:02

CountX: Perhana muuten että syö miestä, kun huomasin että Century Median painoksella Killing is My Business -levystä, These Boots biisi puuttuu kokonaan. Nyt pitäisi sitten hommata vaikka jenkkiversio jossa tuo biisi on ja vielä se hemmetin remix albyymi. Sen remixin tilasin eilen Amazonilta, ja vilkaisin tänään tilaushistoriaa, niin enkö perkele ollut tilannut saman levyn jo tiistaina. Nyt niitä on tulossa kaksi kappaletta. Piru kun tuo muisti pätkii. Sen se tekee kun ei laita mihinkään muistiin mitä on tullut milloinkin tilattua. Laittasivat edes vahingossa sen alkuperäisen jenkkipainoksen tulemaan. Enkä ollu ees humalassa kun tein tilausta.

Noh, mä voin lunastaa sulta sen ylimääräsen.
Sexual chocolate, baby!
CountX
20.10.2012 12:50:37
Derek Riggs: Noh, mä voin lunastaa sulta sen ylimääräsen.

Selvä. Pidetään mielessä, kunhan ne nyt ekana saapuu.
haunted
21.10.2012 09:30:19
CountX: Itselle ei oikein lähde tuo Rude Awakening. En oikein tiedä mikä siinä mättää. Ehkä rumpali on liian Lars tai jotain.

Eiss. DVD käsittelee aikaa, jolloin megadethis soitti hyvä rumpali. (ja solokitaristi)
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
phiit
21.10.2012 17:04:35 (muokattu 21.10.2012 17:05:23)
CountX: En mie sitä huonoksi väittänytkään. Miusta vaan esimerkiksi nykyinen kokoonpano on mieluisampi. Ehkäpä tuossa Rude Awakenissa soitto on hivenen liian löysää miun makuun. Lisäksi Pitrelli-DeGrasso kokoonpano teki kaikista tylsimmän Megadeth albumin, sekin saattaa vaikuttaa mielipiteeseeni. Sen verran pitää kuitenkin kehua, että Dread And Fugitive Mindissa on paras kitarasoolo sitten Friedmanin aikojen.

Hupaisaa sisänsä että tämänhetkinen kokoonpano on tekniksesi ehkä parhain, mutta samalla myös tylsin, nykysin keikat kyllä toimii mutta 100% varman päälle.

Degrassosta en koskaan juurikaan pitänyt, ei sopinu lainkaan + soitto laahas välillä aika lailla. Pitrelli kuten monesti jo todettu on Friedmanin jälkeisistä edelleen paras kitaristi.

The World Needs A Herohan on muuten loistava albumi ja 13:lla paljonki samaa henkeä muutamassa biisissä
Hot brute
21.10.2012 17:37:15
herolta löytyy megadethin 2000 luvun parhaimmat laulut: Disconnect ja 1000 Times goodbye. Parasta megadethiä 2000 luvull tai kenties sitten vuoden 1992 jälkeen.
phiit
21.10.2012 21:12:25
Hot brute: herolta löytyy megadethin 2000 luvun parhaimmat laulut: Disconnect ja 1000 Times goodbye. Parasta megadethiä 2000 luvull tai kenties sitten vuoden 1992 jälkeen.

Recipe For Hate... Warhorse ja Dread And The Fugitive Mind on tuon lätyn parhaimmistoa ja samoista sessioista irrotettu Kill The King on ehtaa Megadöödiä
haunted
21.10.2012 22:47:23
phiit: Recipe For Hate... Warhorse ja Dread And The Fugitive Mind on tuon lätyn parhaimmistoa ja samoista sessioista irrotettu Kill The King on ehtaa Megadöödiä

Mulle uppoo koko levy, oikeestaa moto psycho on ainoo rehellinen huti tolla levyllä. Ja seki on joskus hyvä! Avausraita on niin hyvä, että saisivat soittaa sitä joskus. Plussaa viä saundeista.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
leavings
22.10.2012 05:18:45 (muokattu 22.10.2012 05:19:31)
phiit: Recipe For Hate... Warhorse ja Dread And The Fugitive Mind on tuon lätyn parhaimmistoa ja samoista sessioista irrotettu Kill The King on ehtaa Megadöödiä

Dread and the Fugitive Mind, Kill the king ja return To hangar, siinäpä omat suosikit. Kokoelmista puuttuu vielä Cryptic Writings, The World Needs a Hero sekä The System Has Failed. Viimeksi mainittuun olen tykästynyt viimeksi, Of Mice and Men on oikeasti aika hyvä biisi.
phiit
22.10.2012 07:52:47
Bum: Dread and the Fugitive Mind, Kill the king ja return To hangar, siinäpä omat suosikit. Kokoelmista puuttuu vielä Cryptic Writings, The World Needs a Hero sekä The System Has Failed. Viimeksi mainittuun olen tykästynyt viimeksi, Of Mice and Men on oikeasti aika hyvä biisi.

TSHF on loistava lätty, soundillisesti kyllä häntäpäässä, mutta hyviä biisejä täynnä. Kuten kaikki tietää täähän oli alunperin Mustainen soololevy joka vaan julkastiin isolla M:llä
Hot brute
22.10.2012 20:51:06
Joo tuo Recipe For Hate...Warhorse
on ihan saatanan kova laulu, en edes muistanu enää!!

Paskat tuo mikään mustainen soolo levy piti olla, media temppu,
tuo on niin megadethiä kuin olla vain voi. miksi mustaine tekisi soolo levyn jonka biisit kuulostaa 100% megadethiltä.

paska puhetta ja median lobbausta tuo soolo levy
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)