Musta Arkipyhä 17.10.2012 15:25:28 | |
---|
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
phiit 17.10.2012 15:30:10 | |
---|
PsychedelicWarlord: Juu.Mut ei haittaa minua. mulla menee yöunet tästä :( |
Johann Onn 17.10.2012 16:10:40 (muokattu 17.10.2012 16:12:43) | |
---|
phiit: "pieni" ero Miten niin ?. "Ihan samahan" se nyt on, onko siellä aidon kuuloiset rummut vaiko kuulostaako siltä, kuin siellä on niiden sijaan soundit, jotka on kuin halvasta rumpukoneesta. (Jos koko levy on tota samaa - huh huh...) Onneks "Peace sells..." vinyyli, tuli ostettua aikoinaan syksyllä 1986. En halua edes kuulla, miltä sen re-master kuulostaa. |
haunted 17.10.2012 16:45:02 | |
---|
phiit: http://www.youtube.com/watch?v=utCgktCcvT4 http://www.youtube.com/watch?v=dGEMjzIh0rM "pieni" ero Juu, ja sitte kun vielä vertaa CDitä ja oikeilla laitteilla soitettuna on ero ihan järkyttävä. Joku meinas, että suurin osa kasarilevyistä masteroitu pualleen, niin mä väitän että 2000 -luvun levyt on paskottu lähestulkoon kaikki, varsinkin metallipuolella. Muutama valopilkku löytyy, mutta siis reilusti alle prosentti kokonaismäärästä. Tämä siis sen lisäks että ne on viä nauhotettu, miksattu ja usein tuotettukki viä ihan vituilleen :D "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Hot brute 17.10.2012 17:27:20 | |
---|
nyt ollaan 2000 luvulla, turha taannehtia ja muusikotkin ovat viisastuneet sitten 80 luvun joten he kyllä tietävät nyt paremmin kuinka tehdä musiikkia. turhaan väitätte vastaan, esim. dave mustaine on nyt paljon parempi muusikko kuin 80 luvulla. |
Rhapa 17.10.2012 17:31:53 | |
---|
Jahans, se olikin näitä taas. Älkää enää vaivautuko. |
phiit 17.10.2012 18:28:42 | |
---|
haunted: Juu, ja sitte kun vielä vertaa CDitä ja oikeilla laitteilla soitettuna on ero ihan järkyttävä. Joku meinas, että suurin osa kasarilevyistä masteroitu pualleen, niin mä väitän että 2000 -luvun levyt on paskottu lähestulkoon kaikki, varsinkin metallipuolella. Muutama valopilkku löytyy, mutta siis reilusti alle prosentti kokonaismäärästä. Tämä siis sen lisäks että ne on viä nauhotettu, miksattu ja usein tuotettukki viä ihan vituilleen :D nimenomaan, kaikki vielä kuulostaa ihan samalta, toivottavasti joskus katsellaan tätäkin taaksepäin samassa häpeässä kuin 80 luvun pahimpia mokia :) |
EvilDead 17.10.2012 18:38:19 (muokattu 17.10.2012 18:42:51) | |
---|
We hate everyone |
Arkka 17.10.2012 20:33:29 | |
---|
phiit: nimenomaan, kaikki vielä kuulostaa ihan samalta, toivottavasti joskus katsellaan tätäkin taaksepäin samassa häpeässä kuin 80 luvun pahimpia mokia :) Takuulla katsellaan. Niin epäluonnollisia ilmiöitä äänen suhteen on menossa. Ja varmaan tulee myös jotain nostalgiahuumoribändejä joskus 2030, jotka puristaa kaiken aivan tappiin (ja vähän yli), että pääsee vanhaan kunnon tunnelmaan. Syntyy genrejä niin ku loudness metal, vaikka kovaa soimisella ei ole mitään merkitystä ja loudness-vaarikin on saanut uuden merkityksen taruhahmona, joka tekee paskoja remastereita. Levyt ei soi enää kovaa, mutta nostalgiabändien dynamiikka tapetaan kieli poskella saundin vuoks. Musavideoilla vilkkuu iphonet ja nuoriso repeilee. Me yritetään selittää, että kyl me tiedettiin sillon jo että se oli paskaa, mutta ei meitä kukaan usko. Kiusaavat vaan siitä kuinka pihalla me oltiin. |
phiit 17.10.2012 22:13:49 | |
---|
Arkka: Takuulla katsellaan. Niin epäluonnollisia ilmiöitä äänen suhteen on menossa. Ja varmaan tulee myös jotain nostalgiahuumoribändejä joskus 2030, jotka puristaa kaiken aivan tappiin (ja vähän yli), että pääsee vanhaan kunnon tunnelmaan. Syntyy genrejä niin ku loudness metal, vaikka kovaa soimisella ei ole mitään merkitystä ja loudness-vaarikin on saanut uuden merkityksen taruhahmona, joka tekee paskoja remastereita. Levyt ei soi enää kovaa, mutta nostalgiabändien dynamiikka tapetaan kieli poskella saundin vuoks. Musavideoilla vilkkuu iphonet ja nuoriso repeilee. Me yritetään selittää, että kyl me tiedettiin sillon jo että se oli paskaa, mutta ei meitä kukaan usko. Kiusaavat vaan siitä kuinka pihalla me oltiin. Heh, erittäin hyvin sanottu :) |
phiit 17.10.2012 22:15:34 (muokattu 17.10.2012 22:16:43) | |
---|
EvilDead: Mikäpäs siinä jos tykkää, mut on nuo uudelleenjulkaisut melekosta paskaa. Amen. http://www.youtube.com/watch?featur … detailpage&v=8oeClwtHv44#t=969s Toivottavasti et vaan meinannu että toi Devinin biisi olisi jotenkin hyvän kuulonen saati edes hyvä biisi? Tai siis niin, onhan tuo aika "hunajaisen" kuulonen mutta ilman mitään sisältöä :( |
Jucciz 18.10.2012 01:04:59 | |
---|
Voi järkytys, että tekee mieli repiä hiuksia päästä noiden remastereiden virvelisamplen takia. Aivan käsittämätöntä sontaa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
phiit: Toivottavasti et vaan meinannu että toi Devinin biisi olisi jotenkin hyvän kuulonen saati edes hyvä biisi? Tai siis niin, onhan tuo aika "hunajaisen" kuulonen mutta ilman mitään sisältöä :( Keskity lyriikoihin lopussa ;) Rahalla pääsee ja hevoselta saa. |
phiit 18.10.2012 06:12:08 | |
---|
Rauzku: Keskity lyriikoihin lopussa ;) On tää levy kuunneltu tai ainakin yritetty monesti ei vaan uppoa toi 2 markan huumori.. |
Flow 18.10.2012 09:16:40 | |
---|
phiit: On tää levy kuunneltu tai ainakin yritetty monesti ei vaan uppoa toi 2 markan huumori.. AAMEENN!!! Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Hot brute 18.10.2012 19:39:32 (muokattu 18.10.2012 19:40:09) | |
---|
Ei jumalauta mitä kinastelua. Tehkää saatana hyvä levy hyvillä soundeilla ja näyttäkää maailmalle vai eikö teistä ole muuhun kuin haukkumaan toisten tekeleitä kun ette itse saa mitään aikaiseksi? |
TheMusiikkmies 18.10.2012 19:46:57 | |
---|
Hot brute: Ei jumalauta mitä kinastelua. Tehkää saatana hyvä levy hyvillä soundeilla ja näyttäkää maailmalle vai eikö teistä ole muuhun kuin haukkumaan toisten tekeleitä kun ette itse saa mitään aikaiseksi? Jokaisessa meissä asuu iso kriitikko. Elämä on kuin vessapaperi, joskus pyyhkii hyvin joskus taas ei. |
phiit 18.10.2012 20:23:18 | |
---|
Hot brute: Ei jumalauta mitä kinastelua. Tehkää saatana hyvä levy hyvillä soundeilla ja näyttäkää maailmalle vai eikö teistä ole muuhun kuin haukkumaan toisten tekeleitä kun ette itse saa mitään aikaiseksi? Kaikki on kakkaa paitsi pissa |
Hot brute 18.10.2012 20:27:52 | |
---|
Minä en pie kriitikoita minnään, he ovat epäonnistuneita katkeria muusikkoja. Tai jotka haluaisivat olla muusikoita mutta ei riitä skill |
Arkka 18.10.2012 20:39:55 | |
---|
Hot brute: Minä en pie kriitikoita minnään, he ovat epäonnistuneita katkeria muusikkoja. Tai jotka haluaisivat olla muusikoita mutta ei riitä skill No se ei kuulostanu lainka kriittiseltä.. ;) |