Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Älypuhelimien musa-sovellukset
1 2 3
Booombox
01.10.2012 12:05:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä lyhyen etsinnän jälkeen tällaista löytänyt.
 
Eli tänne voisi koota kokemuksia älypuhelimien musiikkisoftista.
 
Itse olen tykästynyt Garage Bandiin iPhonessa. Hauskaa ajanvietettä, sekä ainakin omasta mielestä kätevä ohjelma nauhoitella biisiideoitaan, ja saapi niihin nopeasti sitten lisäiltyä vähän muitakin soittimia, vaikka ihan huvin vuoksi.
 
Spotify nyt on päivittäisessä käytössä niin kännykässä kuin tietokoneellakin.
 
Lisäksi itseltä löytyy playmysong, jolla voi joissain baarissa laittaa biisejä soimaan sekä joku kitaraviritin joka ainakin muistaakseni ihan kelvollisesti toimi.
 
Numb
01.10.2012 12:11:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on android-tabissa Audio Evolution Mobile -niminen raiturisofta. Kyllä sillä demottelee.
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head MySpace
baron
01.10.2012 12:46:53 (muokattu 01.10.2012 12:47:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on iPadissa iRealB, jossa on 1200 jazzstankun soinnut, lisäksi suuri määrä lattareita, poppia, mitä lie.
Osaa soittaa myös triona (basso, rummut, piano) taustat.
Sävellajin ja tempon ja musatyylin voi vapaasti valita.
Saa sen iPhoneenkin mutta sitä mulla ei ole.
 
Lisäksi mulla on iBook ja siinä nuotit.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Milkop
01.10.2012 13:20:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shazam ja/tai Soundhound. Musiikin tunnistamis-softia molemmat. Ohjelma "kuuntelee" pätkän soivaa biisiä ja etsii sen perusteella esittäjän, levyn nimen ym. tiedot, yleensä hyvällä menestyksellä.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
sellisti
01.10.2012 14:19:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Samsungin Galaxy Ace -halpismallissa Spotifyn lisäksi viritysmittari ("gStrings"), metronomi ("Mobile Metronome") sekä "My Piano" -niminen sovellus, jossa on kahden oktaavin mittainen pianon koskettimisto muutamalla eri soundilla sekä tallennusmahdollisuus. Hyvin käyttökelpoisia ilmaissovelluksia.
 
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
SnowCrow
01.10.2012 14:39:07 (muokattu 01.10.2012 14:40:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mulla on iPadissa iRealB, jossa on 1200 jazzstankun soinnut, lisäksi suuri määrä lattareita, poppia, mitä lie.
Osaa soittaa myös triona (basso, rummut, piano) taustat.
Sävellajin ja tempon ja musatyylin voi vapaasti valita.
Saa sen iPhoneenkin mutta sitä mulla ei ole.
 
Lisäksi mulla on iBook ja siinä nuotit.

 
Tietääkö kukaan onkohan Androidille olemassa mitään vastaavaa?
 
edit: Näköjään ihan Google Playsta löytyy sama ohjelma. :)
https://play.google.com/store/apps/ … tails?id=com.massimobiolcati.irealb
 
Weetoz
01.10.2012 14:54:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=11&t=200748
 
Tollanen FAQ-ketju löytyy aiheesta "Aloittelijat" -osastolta.
 
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
Booombox
01.10.2012 16:34:02 (muokattu 01.10.2012 16:36:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Shazam ja/tai Soundhound. Musiikin tunnistamis-softia molemmat. Ohjelma "kuuntelee" pätkän soivaa biisiä ja etsii sen perusteella esittäjän, levyn nimen ym. tiedot, yleensä hyvällä menestyksellä.
 
Jep. Shazam löytyy iteltäkin. Ihan käytännöllinen sillon kun sen olemassa olon muistaa. Aina joskus leffoja/sarjoja katsoessa on sen avulla tullut löydettyä biisit ja esittäjät.
 
Onkos kenelläkään kokemusta näistä iRig tuotteista?
 
http://www.e-ville.com/fi/188-ipad- … 56-amplitube-irig-lisaefekteja.html
 
http://www.e-ville.com/fi/122-iphon … /6056-irig-mikrofoni-iphonelle.html
 
Master-x
02.10.2012 17:18:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numb: Mulla on android-tabissa Audio Evolution Mobile -niminen raiturisofta. Kyllä sillä demottelee.
 
Jumaleissön, täähän on aika hyvä...
 
oppirahoja maksellessa
kiippariippa
02.10.2012 22:09:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Baron: Mulla on iPadissa iRealB...
 
Mulla on irealb iphonessa. AIVAN parhautta. Tolla softalla voi myös tehä sointulappuja. Ite en enää muulla tavalla juuri sointulappuja teekään. Tohon ku pistää ni on biisit aina mukana, transponoinnit sun muut sujuu ku vettä.
 
- balanssit täysille -
A.O.K.
02.10.2012 22:46:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Booombox: Onkos kenelläkään kokemusta näistä iRig tuotteista?
 
http://www.e-ville.com/fi/188-ipad- … 56-amplitube-irig-lisaefekteja.html
 
http://www.e-ville.com/fi/122-iphon … /6056-irig-mikrofoni-iphonelle.html

 
Ei ole kokemusta iRigistä, mutta jätin sen ostamatta koska latenssi on ilmeisesti aikamoinen kun signaali menee iPhonen mikrofoniliitännän kautta. Ja häiriöt on kuulemma aikamoiset. Ostin Apogee Jam-nimisen palikan, se menee siihen usb-liittimeen joten signaali siirtyy digitaalisena puhelimeen. On siinäkin latenssia mutta sen kanssa pärjää. Garagebandillä ja tuolla teen demottelut nykyään, on todella näppärää kun tarttee vaan tökätä piha kiinni iPadiin ja siitä vaan soittamaan. Idea on tallessa nopeammin kuin mitä pöytäkoneella menee käynnistymiseen.
 
Well by seventy-six we'll be A.O.K.
Carvel
03.10.2012 19:47:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Booombox: Onkos kenelläkään kokemusta näistä iRig tuotteista?
 
http://www.e-ville.com/fi/188-ipad- … 56-amplitube-irig-lisaefekteja.html

 
Tänään tilasin halvalla ebaystä iRigin, kavereilla hyviä kokemuksia ja kuullutkin joitakin biisejä joita on nauhotellu tolla. Kahtotaan joko postista tipahtaa että miten toimii.
 
I was done practicing by the time I started playing - J Mascis
käsi
03.10.2012 19:57:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mulla on iPadissa iRealB, jossa on 1200 jazzstankun soinnut, lisäksi suuri määrä lattareita, poppia, mitä lie.
Osaa soittaa myös triona (basso, rummut, piano) taustat.
Sävellajin ja tempon ja musatyylin voi vapaasti valita.
Saa sen iPhoneenkin mutta sitä mulla ei ole.
 
Lisäksi mulla on iBook ja siinä nuotit.

 
iBook ja nuotit? Miten sulla näkyy nuotit siinä vai onko se joku lisä sovellus?
 
baron
03.10.2012 20:05:33 (muokattu 03.10.2012 20:07:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käsi: iBook ja nuotit? Miten sulla näkyy nuotit siinä vai onko se joku lisä sovellus?
 
Mä oon downloadannut pdf:t iBooks ohjelmaan. Eli nuotit oli mulla valmiina pdf:nä jotka oon vain siirtänyt iBooks ohjelman kirjastoon.
 
Idis on vain siinä että samat nuotit on helposti mukana kuljetettavissa ja helposti löydettävissä. En oo vielä kokeillut kuinka hyvin keikalla toimii mutta seuraavan keikan nuotit on laitteessa ja aion kokeilla kuinka hyvin toimii käytännön keikkatilanteessa.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
käsi
03.10.2012 20:09:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mä oon downloadannut pdf:t iBooks ohjelmaan. Eli nuotit on mulla valmiina pdf:nä jotka oon vain siirtänyt iBooks ohjelman kirjastoon.
 
Danke. Arvelinkin että jotenkin noin. Piti varmistaa kun noita appeja on tuhoton määrä.
 
Mulla käytös:
Garageband
Irealb
Ear trainer
Metronome
Readrhytm (rytmiikan harjoitusohjelma/peli)
Spotify
Songsterr+
Wolfram music theory
 
baron
03.10.2012 20:12:16 (muokattu 03.10.2012 20:30:50)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käsi: Mulla käytös:
Irealb

 
Tuo iReal b on tehnyt jokseenkin tarpeettomiksi sekä Band-In-A-Boxin että Aebersoldin komppi-CD:t joita on tullut ostettua tuhoton määrä.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
käsi
03.10.2012 20:16:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon vasta alotellu tuon irealb käytön, vaikuttaa hyvältä. Mulla on se ipadissa ja puhelimessa. Noi ear ja rytmi trainerit on hauskoja treeni ajantappo ohjelmia kun joutui jossakin odottelemaan jne.
 
Songsterr on aika ok tabi ohjelma. Laaja valikoima biisejä
 
souless
04.10.2012 12:35:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spotify -> all you need.
 
baron
04.10.2012 12:57:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

souless: Spotify -> all you need.
 
Sillä on vähän vaikea äänittää piisejä ja muutella sävellajeja.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
pimp
04.10.2012 14:20:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Symbianiin onko kukaan löytänyt raituria? 808:lla olis hyvä demotella, mutta ohjelmaa en oo löytäny.
 
Words can hurt, you know
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «