naavanka_ 17.09.2012 08:02:28 | |
---|
Gabe: Kannattaa pyytää parikymmpiä etumaksuna postikuluihin. Tämä karsii hupiostelijat. Ja ostajan kannalta riski ei ole myöskään suunnattoman suuri. Kyllä huijarit yleensä hoksaa kun vain on tarkkana. Eäh, en kehtaa kun en siihen itsekään lähtisi. |
the-Antero 17.09.2012 08:24:24 | |
---|
Postiennakoissa ja matkahuollon kuljetuksissa tuo on ihan hyvä systeemi pyytää peruutuksesta koituvat kulut itselleen etukäteen. Nehän voi vaikka vähentää ostajalta siitä kauppahinnasta. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
ReBeat 17.09.2012 08:47:33 | |
---|
the-Antero: Nehän voi vaikka vähentää ostajalta siitä kauppahinnasta. Mun mielestä ne kannattaa lisätä kauppahintaan. Saa enemmän rahaa. |
the-Antero 17.09.2012 08:53:02 | |
---|
ReBeat: Mun mielestä ne kannattaa lisätä kauppahintaan. Saa enemmän rahaa. Tietty. Mutta jos vaikka pedaali jota kaupataan hintaan 100€ plus postiennakko (about 10€?) niin ostaja laittaa sen 10€ etukäteen mulle tilille ja maksaa loput pakettia noudettaessa. Näin mulle ei tule takkiin niitä lähetyskustannuksia vaikkei hakiskaan sitä pakettia. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Gabe 17.09.2012 09:37:02 | |
---|
the-Antero: Tietty. Mutta jos vaikka pedaali jota kaupataan hintaan 100€ plus postiennakko (about 10€?) niin ostaja laittaa sen 10€ etukäteen mulle tilille ja maksaa loput pakettia noudettaessa. Näin mulle ei tule takkiin niitä lähetyskustannuksia vaikkei hakiskaan sitä pakettia. Tätä juuri tarkoitin. Näin mä olen toiminut eikä ole ollut ongelmia kummallakaan puolen. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
ReBeat 17.09.2012 09:41:04 | |
---|
Aivan totta. Koitin vaan vääntää jotain vitsintynkää aamutuimaan ja ei toiminut ollenkaan. |
ReBeat: Aivan totta. Koitin vaan vääntää jotain vitsintynkää aamutuimaan ja ei toiminut ollenkaan. Ei se mitään :) ota kupponen kuumaa ja nauti huijareista :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
oiva tumpeloinen 17.09.2012 12:27:19 | |
---|
the-Antero: Tietty. Mutta jos vaikka pedaali jota kaupataan hintaan 100€ plus postiennakko (about 10€?) niin ostaja laittaa sen 10€ etukäteen mulle tilille ja maksaa loput pakettia noudettaessa. Näin mulle ei tule takkiin niitä lähetyskustannuksia vaikkei hakiskaan sitä pakettia. Entisaikaan Matkis ja Iteljooni valoitti sulta palautuneen paketin kustannukset molempiin suuntiin. Eli ennakoineen siitä tulee nopeasti pari kolme kymppiä maksettavaa. Jos taas satkun purkkia myydessä sanot haluavasi sen verran tilille etukäteen, alkaa siitä jankkaaminen kohtuullisen varmasti. Multa on kyselty nigerialaiskusetusten perään, vaikka paketin arvo kokonaisuudessaan on ollut reilusti isompi. |
the-Antero 17.09.2012 13:14:11 | |
---|
oiva tumpeloinen: Entisaikaan Matkis ja Iteljooni valoitti sulta palautuneen paketin kustannukset molempiin suuntiin. Eli ennakoineen siitä tulee nopeasti pari kolme kymppiä maksettavaa. Jos taas satkun purkkia myydessä sanot haluavasi sen verran tilille etukäteen, alkaa siitä jankkaaminen kohtuullisen varmasti. Multa on kyselty nigerialaiskusetusten perään, vaikka paketin arvo kokonaisuudessaan on ollut reilusti isompi. Toi satku oli nyt vaan esimerkki. Itse en näkisi siinä mitään pahaa jos myyjä haluaa kulut itselleen ennakkoon. Kaikesta voi yleensä sopia. Mitähän uraltone tekee "asiakkaille" jotka tilaavat tavaraa postiennakolla eivätkä nouda eivätkä ilmoita siitä etteivät nouda. Pitävätköhän jotain mustaa listaa... Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
phiit 17.09.2012 15:17:27 | |
---|
the-Antero: Mitähän uraltone tekee "asiakkaille" jotka tilaavat tavaraa postiennakolla eivätkä nouda eivätkä ilmoita siitä etteivät nouda. Pitävätköhän jotain mustaa listaa... Hyvin moni firma ellei kaikki? ei enää toimita ko. asiakkaalle ainakaan postiennakolle mikäli jättää noutamatta |
Michi 17.09.2012 15:27:52 | |
---|
Taisi tämä Mikael tarjota txtarilla mullekin mikkiä, jota olin ostamassa. Kun kysyin vähän lisätietoja, ts. onko piuhaa jäljellä kuinka paljon, sain vastauksen notta 2 meetriä. Kiitin ystävällisesti ja sanoin harkitsevani asiaa. Vähän turhan pitkä piuha olis ollu mun Charveliin, 2 metrin piuha. -Up The Irons!- |
Laulava Kylätohtori 17.09.2012 15:34:54 | |
---|
Michi: Taisi tämä Mikael tarjota txtarilla mullekin mikkiä, jota olin ostamassa. Kun kysyin vähän lisätietoja, ts. onko piuhaa jäljellä kuinka paljon, sain vastauksen notta 2 meetriä. Kiitin ystävällisesti ja sanoin harkitsevani asiaa. Vähän turhan pitkä piuha olis ollu mun Charveliin, 2 metrin piuha. Aina valitetaan johtojen lyhyydestä ja kerrankin kun olis kunnolla piuhaa, niin syytetään kusetuksesta... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
the-Antero 17.09.2012 15:49:44 | |
---|
Sinisalo aka Mikael sanoi ettei voi lähettää laitteesta kuvaa koska tietokone on rikki. Ihmettelen vaan että miten se sitten ostoilmoituksen luki :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
AngieRainbow 17.09.2012 16:16:48 | |
---|
Kaiketi näillä huijareilla homma perustuu yksinkertaisesti siihen, että yrityksiä on määrällisesti paljon. Jos ne tekee vaikka 100 huijausyritystä, niin pieni osa menee vipuun. Kyllä ne tietää, että kaikkia ei pysty kusettamaan, eli tuskin niitä hirveästi kiinnostaa, että joku niiden kanssa värkkää tai sanoo: "Haista kusettaja vittu.". Ne tietää, että hommaan sisältyy se, että osa "asiakkaista" haistaa palaneen käryä, mutta se on niille ihan sama, koska joku toinen menee halpaan ja se on heille kaikki ilmaista rahaa. Mutta nämä keskustelut on kyllä hyviä juurikin siksi, että yhä suurempi osa tosiaan googlettaisi nimeä, puhnumeroa, tilinumeroa jne, jotta rahat eivät menisi hukkaan. Kyllähän se vituttaa ajatella, että siellä joku räkänokka dokaa mun rahoja. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Volle 17.09.2012 17:05:09 | |
---|
the-Antero: Sinisalo aka Mikael sanoi ettei voi lähettää laitteesta kuvaa koska tietokone on rikki. Ihmettelen vaan että miten se sitten ostoilmoituksen luki :D No jos se kato levis just siinä kun oli saanu puhelinnumeron ilmotuksesta talteen. Sattuuhan noita. |
the-Antero 17.09.2012 17:13:05 | |
---|
Nyt Mustonen tarjosi kaipaamaani Moogin Polyphonista Thereminiä jonka oli ostanut vuosia sitten kaveriltaan. Ei siis ole edes tallessa ilmeisesti eilistä tekstarikeskustelua :D :D :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
markus16 17.09.2012 17:34:08 | |
---|
AngieRainbow: Kaiketi näillä huijareilla homma perustuu yksinkertaisesti siihen, että yrityksiä on määrällisesti paljon. Jos ne tekee vaikka 100 huijausyritystä, niin pieni osa menee vipuun. Kyllä ne tietää, että kaikkia ei pysty kusettamaan, eli tuskin niitä hirveästi kiinnostaa, että joku niiden kanssa värkkää tai sanoo: "Haista kusettaja vittu.". Ne tietää, että hommaan sisältyy se, että osa "asiakkaista" haistaa palaneen käryä, mutta se on niille ihan sama, koska joku toinen menee halpaan ja se on heille kaikki ilmaista rahaa. Sama juttu kuin roskapostin kanssa, aina joku menee vipuun. http://www.feissarimokat.com/2012/09/postia-prinssilta/Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin. Kirka saatana! |
Vetehinen 18.09.2012 08:31:32 (muokattu 18.09.2012 08:36:22) | |
---|
Paras on hyvän pahin vihollinen. -Voltaire |
Ruutukunkku 18.09.2012 08:52:38 | |
---|
beliel: Sinisalo on siis taas aktivoitunut. Sehän oli tässä jonkun tovin linnassa. Olisiko päässyt ensikertalaisena luvattua lyhemmällä kakulla. Puolet tuomiosta eli 7kk istui? http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/30 … a+lahes+90+nettipetoksesta+Suomessa Jutussa lukee, että kaikille jaettiin ehdollista, eli tuon uutisen kaiffarit ei ainakaan tämän jutun takia linnassa ole istuneet. |
the-Antero 18.09.2012 08:55:13 | |
---|
Kovat on yritykset kyllä pojilla. Sinisalo on tarjonnut nyt mulle kolmea eri laitetta kahden päivän aikana. Eikö se tajua että lähettelee viestejä samaan numeroon. Nyt se ihmettelee miksei rahoja näy tilillä :D Näkeekö noita oikeuden papereita jostain netistä? Tuskinpa salaisia ovat kuitenkaan? Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |