Aihe: kitaralaukun rakennus/korjaus
1
xfani
16.07.2012 17:13:54
Onko kellään kokemusta kitaralaukun päällipuolen verhoamisesta joita haluaisi jakaa?
MPU
16.07.2012 21:44:18
Motonetin keinonahka on tähänastisista parasta. Kontaktiliimaa, kumirulla jolla rullaat keinonahan kiinni ja kuumailmapuhallin tai fööni. Näillä pääsee jo pitkälle.
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
xfani
15.09.2012 20:43:04
Jep tuli sitten tehtyä se laukku. Päädyin tekonahkaan ja ompelin sen liimauksen sijaan. Nahka ryppyyntyi parista kohtaa kun mittaukset vähän heitti. Ei ehkä ole maailman kaunein, mutta hoitaa hommansa :D
Kyllikki
16.09.2012 08:28:22
Tee-se-itse -hemmoille löytyy näppärä ratkaisu Biltemasta, jossa on tarjolla alumiinipintaisia kiväärilaukkuja.

Itse ostin juuri tuollaisen laukun alkuperäiselle vm.-66 Stratolleni. Kotona huomasin, että laukku oli kuin olikin liian kapea ko. kitaralle. Onneksi minussa on hieman puusepän vikaa, joten sahasin Straton bodystä palasen pois, ja a-vot, kitara sopii laukkuun kuin nenä päähän!

Aito, arvokas vintage-soitin tarvitsee arvoisensa laukun, ja nyt olen todella tyytyväinen, sillä näin säästin useita kymppejä!
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
tele09
16.09.2012 16:59:45
Kyllikki: Tee-se-itse -hemmoille löytyy näppärä ratkaisu Biltemasta, jossa on tarjolla alumiinipintaisia kiväärilaukkuja.

Itse ostin juuri tuollaisen laukun alkuperäiselle vm.-66 Stratolleni. Kotona huomasin, että laukku oli kuin olikin liian kapea ko. kitaralle. Onneksi minussa on hieman puusepän vikaa, joten sahasin Straton bodystä palasen pois, ja a-vot, kitara sopii laukkuun kuin nenä päähän!

Aito, arvokas vintage-soitin tarvitsee arvoisensa laukun, ja nyt olen todella tyytyväinen, sillä näin säästin useita kymppejä!

Semi-hauskaa.

Styroksi on ihan OK materiaali sisälle jos haluaa laukun jossa kitara ei pääse liikkumaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)