Aihe: Miten mukava lead-soundi syntikalla?
1
ErrantKnight
08.11.2002 21:45:04

Puhun nyt hiukan eri hintaluokan syntikasta. Itse soittelen Technicsin vanhalla sx-KN501:llä, missä ei tuollaista säätövaraa juuri löydy. Eli käytössä on suurin piirtein pelkät presetit (tosin 2 voi laittaa päällekkäin) ja muutama pikku säätö, joilla ei soundiin ole tosin kovinkaan suurta vaikutusta.
Fortune
08.11.2002 21:48:11
Puhun nyt hiukan eri hintaluokan syntikasta. Itse soittelen Technicsin vanhalla sx-KN501:llä, missä ei tuollaista säätövaraa juuri löydy. Eli käytössä on suurin piirtein pelkät presetit (tosin 2 voi laittaa päällekkäin) ja muutama pikku säätö, joilla ei soundiin ole tosin kovinkaan suurta vaikutusta.

Siis kyseessähän ei ole syntikka, vaan kotikeyboard.

Kaipa tuosta on aika vaikea mitään uniikkia lead-soundia repiä. Humppaa on kiva soitella :)
"Kun maailma tasapäistyy niin persoonat sivuun väistyy" -J.Leskinen
Tuolla on myös Norsuja!
ErrantKnight
08.11.2002 22:55:21

Minkä hintaisilla laitteilla alkais jo irtoomaan hyviä soundeja? Minkä merkkisiä / mallisia laitteita kannattais vilkuilla jos lähiaikoina harkitsisin vaihtoa parempaan soittopeliin?
88keys
09.11.2002 10:18:14

Käy kurkkaamassa:

www.vintagesynth.org/
BaariMikko
10.11.2002 18:10:04

Kyllähän se niin on, että jos oikeasti hyvän lead-soundin haluaa, joutuu hankkimaan Mini-Moogin. Nykyäänhän niitä taas tehdään briteissä, hinta "vain" puolitoista tuhatta puntaa.
Vilhelmus
10.11.2002 21:53:49

Errant hei, siis siinä sai kaks soundia päällekkäin? Se lienee Gm-vehje? Kokeile nyt vaikka aikas kuluksi sahaa ja siniä päällekäin (kuulostaa rivolta, tiedän) elikä soundit 80 ja 81. Siihen säröä jostain polkusimesta niin kyllä sillä pikku-Jensit lähtee =)
En osaa, olen minä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)