Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ipod touch vai Ipad
1
charvette
05.08.2012 10:39:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun näitä vahvarisimulaatioita on markkinoilla pilvin pimein tekisi sitten itsekin mieli hommata jokin Applen värkki. Kysymys on se, että miksi ostaisin Ipadin kun Ipod touch kaiketi ajaisi saman asian halvemmalla. En tarvitse 3g/4g kun reissussa löytyy hotelleista wifi etc.
 
Puolikuuro
11.08.2012 16:08:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, mulla molemmat ja suosittelen että hankit iPadin. Isolla näytöllä on mukavampi operoida.
 
Klezberg
11.08.2012 17:33:51 (muokattu 12.08.2012 09:50:25)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ipod touchista ei ole kokemuksia, eikä ipadissakaan vahvarisimulaatioista, mutta iOS-värkeistä suosittelisin hommaamaan semmoisen missä on tarpeeksi muistia. Itsellä on ensimmäisen sukupolven iPad ja sen kanssa appit kaatuvat nykyään aika herkästi. Kun tässä itsekin aloin tehdä iOS-appeja, käsitin että tuossa iPad 1:ssä yksinkertaisesti loppuu muisti ja sillä on sitten noita seurauksia, varsinkin jos sovellukset on suunniteltu ja testattu mallilla jossa on enemmän muistia.
 
Lisäys: tuossa kyllä auttaa yleensä kun käy sulkemassa kaikki ylimääräiset appit.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
charvette
12.08.2012 09:45:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä nyt on tällaista testailua kun olen käyttänyt pc-vehkeitä alusta lähtien ja mitään kokemusta Applen laitteista ei ole. Ostin juuri Ipod touchin (4th gen/32G/käytetty) ja tänään pistän Amazonista tilaukseen Jamup plugin. Ja täytyy myöntää, että aika vähiin on jäänyt oikean vahvarin käyttö kun nämä simut esim. Ampltube/Overloud
toimivat ja kuulostavat tosi hyvältä.
 
midprice
15.08.2012 10:49:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla kans iPod touch 4g ja siihen tämä http://viewitem.eim.ebay.fi/Guitar- … e-iPad-iPod-Touch/360450488585/item
Amplitubea ja Garagebandia olen tuon kanssa käyttänyt. Huonona puolena se, että lähtee vinkumaan/kiertämään isommilla säröillä. Johtunee tuon plugin rakenteesta, kun tuo kuulokeulostulo ylikuuluu kitarainputtiin. Sama ongelma lienee kaikilla kuuloke/mikrofoni-liitäntään liitettävillä plugeilla. Muuten ei valittamista.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «