Aihe: Ipod touch vai Ipad
1
Puolikuuro
11.08.2012 16:08:37
No, mulla molemmat ja suosittelen että hankit iPadin. Isolla näytöllä on mukavampi operoida.
Klezberg
11.08.2012 17:33:51 (muokattu 12.08.2012 09:50:25)

Ipod touchista ei ole kokemuksia, eikä ipadissakaan vahvarisimulaatioista, mutta iOS-värkeistä suosittelisin hommaamaan semmoisen missä on tarpeeksi muistia. Itsellä on ensimmäisen sukupolven iPad ja sen kanssa appit kaatuvat nykyään aika herkästi. Kun tässä itsekin aloin tehdä iOS-appeja, käsitin että tuossa iPad 1:ssä yksinkertaisesti loppuu muisti ja sillä on sitten noita seurauksia, varsinkin jos sovellukset on suunniteltu ja testattu mallilla jossa on enemmän muistia.

Lisäys: tuossa kyllä auttaa yleensä kun käy sulkemassa kaikki ylimääräiset appit.
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
charvette
12.08.2012 09:45:54
Tämä nyt on tällaista testailua kun olen käyttänyt pc-vehkeitä alusta lähtien ja mitään kokemusta Applen laitteista ei ole. Ostin juuri Ipod touchin (4th gen/32G/käytetty) ja tänään pistän Amazonista tilaukseen Jamup plugin. Ja täytyy myöntää, että aika vähiin on jäänyt oikean vahvarin käyttö kun nämä simut esim. Ampltube/Overloud
toimivat ja kuulostavat tosi hyvältä.
midprice
15.08.2012 10:49:10

Mulla kans iPod touch 4g ja siihen tämä http://viewitem.eim.ebay.fi/Guitar- … e-iPad-iPod-Touch/360450488585/item
Amplitubea ja Garagebandia olen tuon kanssa käyttänyt. Huonona puolena se, että lähtee vinkumaan/kiertämään isommilla säröillä. Johtunee tuon plugin rakenteesta, kun tuo kuulokeulostulo ylikuuluu kitarainputtiin. Sama ongelma lienee kaikilla kuuloke/mikrofoni-liitäntään liitettävillä plugeilla. Muuten ei valittamista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)