Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zoom G3X
1
TuukkaAhvenus
06.08.2012 23:42:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kysyn teiltä siis mielipidettä Zoomin G3X tai vastaavasta G3. Eli onko hyviä efektejä? Toimiiko kaappi-Marshallissa? Toimiiko keikoilla vai pelkästään kotona? Ja onko yleensäkkään käytettävä? Kiitos jo etukäteen!!
 
Antti1
07.08.2012 00:04:41 (muokattu 07.08.2012 00:05:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se toimii missä tahansa minkä tahansa vahvarin kanssa, kunhan sulla on vähintään pääteaste ja kaiutin. Onko yleensäkään käytettävä? No on, käytettäväksi se on tehty.
 
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
Umas
07.08.2012 10:54:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin suositella.
Itse olen karttanut multiefektejä, kun olen tykännyt että ovat vaikeita käyttää soittotilanteessa.
G3 on siitä hyvä että yksittäisiä efektejä voi säätää lennosta helposti, kuten erillistpurkeissa. Näytöt ovat selkeitä, kuten myös käyttöliittymä.
uuden päivityksen myötä tuli myös mahdollisuus käyttää 6 efektiä yhtäaikaa entisen kolmen sijaan.
Itse olen käyttänyt tuosta vain noita efektimallinnoksia enkä ollenkaan vahvistin mallinnoksia ja soundeihin olen ollut tyytyväinen. Ainoa huono asia laitteesta, mikä päällimmäisenä tulee mieleen, on viritysmittari joka on hitaanpuoleinen ainakin matalempia vireitä käytettäessä.
 
Möö
TuukkaAhvenus
07.08.2012 11:53:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vastauksista, pitää harkita ostamista.
 
phiit
08.08.2012 11:23:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

G3 (ja bassopuilella B3) korvas erillis pedaalit täällä täysin paitsi wahin, nykysinhän tuohon G3 saa 6 pedaalia/efektiä samaan aikaan, aivan loisto vehkeitä
 
Krice
13.08.2012 23:52:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko G3:ssa saatu vihdoin vahvistinmallinnukset kuntoon? Olen ajatellut ostaa, mutta en tiedä onko se taas yksi turha digilaite kun pitäisi ostaa oikea vahvistin. Mutta kun ne on kalliita..
 
jkourula
14.08.2012 08:22:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Onko G3:ssa saatu vihdoin vahvistinmallinnukset kuntoon? Olen ajatellut ostaa, mutta en tiedä onko se taas yksi turha digilaite kun pitäisi ostaa oikea vahvistin. Mutta kun ne on kalliita..
 
On siellä jotain ihan käyttökelpoista, mutta verrattuna POD HD-sarjaan tai Eleven Rackiin, niin eivät ne kovin ihmeellisiä olleet. Ainakin sai aina kovasti säätää ennenkuin sai mitään käyttökelpoista ulos.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «