Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gator
1
Pyykari
05.07.2008 21:23:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia Gatorin kitaralaukuista ? Pitäisi ostaa Les Paulille uusi laukku - onko vinkkejä mikä olisi hyvä ja mistä hyvän saa ?
 
Puavali
05.07.2008 21:38:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Markun Musiikki myi ainakin mulle Gatorin laukun edullisesti.
 
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Antti1
05.07.2008 21:39:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia Gatorin kitaralaukuista ?
 
Ihan ok ne muovipömpelit on. Kestää sen, minkä ne yleensäkin kestää. Raskaampaan rääkkiin sitten flightcaset.
 
Katot vaan, ettei kitaras lapa osu pohjaan ja pysyy keppi muutenkin aloillaan, niin kaikki on ok.
 
"If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing."
koponen
05.07.2008 21:40:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gatorit on ihan laatukamaa.
 
If it says Marshall on the front, you're good to go
pnorman
05.07.2008 23:09:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gatorit on ihan laatukamaa.
 
Komppaan tätä. Eivät ihan kevyimmästä päästä muovilaukuiksi.
 
ReBeat
30.07.2012 18:40:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä olette Gatorin muoviräkeistä? Itselläni ei ole ikinä sellaista ollut, mutta jostain syystä mulla on sellainen mielikuva että ne on helvetin rumia, eivät pysy päällekkäin. Ne liukuu ja kaatuu niinkuin jääkuutiot. Ja kun ne kolisevat kuormassa niin kuuluu sellainen vastenmielinen muovinen kolina. Järkyttäviä. Pitää olla särmät reunat ja tasaiset pinnat.
 
Volle
30.07.2012 20:48:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Mitä mieltä olette Gatorin muoviräkeistä? Itselläni ei ole ikinä sellaista ollut, mutta jostain syystä mulla on sellainen mielikuva että ne on helvetin rumia, eivät pysy päällekkäin. Ne liukuu ja kaatuu niinkuin jääkuutiot. Ja kun ne kolisevat kuormassa niin kuuluu sellainen vastenmielinen muovinen kolina. Järkyttäviä. Pitää olla särmät reunat ja tasaiset pinnat.
 
Mulla on mikserikotelo, joka on varmaan vähän samanlainen kuin kuvailet. Ei siis pysy oikein hyvin paikoillaan kuormassa reunojen pyöreyden takia. Muuten kyllä ihan jämäkkä boksi ja hoitaa hommansa eli suojaa mikseriä. Rumahan se boksi kyllä on, mutta niinhän keissit ja kotelot on kai aina. Paitsi ehkä (esim. Fenderin) tweed-laukut.
 
Gatorin kitaralaukuista on jäänyt hyvä kuva. Tuntuvat kestävän.
 
Jormaz
30.07.2012 20:58:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Mitä mieltä olette Gatorin muoviräkeistä?
 
Muovi on aika ohutta/taipuisaa ja mulla irtosi toinen kahva. Ei kovin jämäkkä. Lukot toiminu ihan ok. Kyllä se asiansa ajaa mutta arvokkaille kamoille hommaisin jonkun lujempitekoisen.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
slapvete
30.07.2012 23:17:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu täysin mihin tarkoitukseen Gatorin kama tulee. Jos mennään pidempää rundia siten, että mukana on oikeitakin roudauscaseja tai jos lentokeikkoja on tiedossa, niin SKB, Gator ja muu muoviosasto on tie säpälehelvettiin. Kevyemmässä puuhassa voi kestää paremmin.
 
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
SPolis
01.08.2012 00:30:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on noita Gatorin muoviräkkejä on ja on ollut useita. Mielästäni hinta/laatusuhteeltaan varsin mainioita.
 
Harrastekäyttöön ne on pitkälti tarkoitettu. Omat kamat pitää kuitenkin ite kantaa :)
Sen minkä häviää ulkonäössä ja kestävyydessä, voittaa roudausystävällisyydessä.
Samasyvyisiä pystyy näppäristi pinomaan päällekäin kun pistää urar kohdalleen.
 
Löytyy myös Gatorin pedaalilautaa ja kitaralaukkua, molempiin olen tyytyväinen.
 
http://www.coronaskies.com
Arttu_Ace
02.08.2012 12:36:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Mitä mieltä olette Gatorin muoviräkeistä? Itselläni ei ole ikinä sellaista ollut, mutta jostain syystä mulla on sellainen mielikuva että ne on helvetin rumia, eivät pysy päällekkäin. Ne liukuu ja kaatuu niinkuin jääkuutiot. Ja kun ne kolisevat kuormassa niin kuuluu sellainen vastenmielinen muovinen kolina. Järkyttäviä. Pitää olla särmät reunat ja tasaiset pinnat.
 
Miulla on pari Gatorin muovista räkkikoteloa. Pysyisivät hyvin nipussa, jos olisivat samaa sarjaa. Niissähän on semmoset sisennykset/ulokkeet, jotka menee kuin isä äidin selkään. Mukavia piirteitä on keveys ja kestävyys: molemmat on miulla ollut reilusti yli viisi vuotta keikkakäytössä, eikä murtumia ole vielä missään.
 
"Yritän olla kitara-, rock- ja muunkin musiikin suhteen avarakorvainen, mutta mun mielestä ois kyllä kaikkien etu, ettei tota djenttiä äänitettäisi tai esitettäisi enää sekuntiakaan. Ikinä." -Jucciz
phiit
02.08.2012 14:08:27 (muokattu 02.08.2012 14:12:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bassoille ostin Gatorin tuplaselkäpussin ja on kyllä totaalisen paska :) Oli vasuri (ei ole edes muita) ja vetoketju sano ittensä irti ensiyrittämällä.. ja tietty ostopäivän ja käyttöönottopäivän välillä oli se 2kk aikaa niin turha lähteä itkemäänkään palautusta, no parempaa odotellessa.
 
Niin ja löytyhän tollanen yks pedaalilautakin "Pedal Tote" se kyllä kesti hyvin vaikka minkälaista kohtelua
 
h.e.k.a
02.08.2012 22:28:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: vetoketju sano ittensä irti ensiyrittämällä.. ja tietty ostopäivän ja käyttöönottopäivän välillä oli se 2kk aikaa niin turha lähteä itkemäänkään palautusta, no parempaa odotellessa.
 
Tuossa kohtaa lähtisin kyllä palauttamaan tuotteen, kuluttajansuoja on suht vahva:
 
"Tavarassa on virhe esimerkiksi silloin, jos tavara ei vastaa kestävyydeltään tai muuten sitä, mitä kuluttaja yleensä perustellusti olettaa samanlaisen tavaran kaupassa" - kuluttajavirasto.fi
 
Käytännössä on aivan sama, oletko käyttänyt tuota joka päivä sen kaksi kuukautta vai meneekö ensimmäisellä käyttökerralla, tuotteen pitäisi joka tapauksessa kestää pidempään. Virheellinen tuote vain takaisin ja rahat/uusi tuote tilalle.
 
"isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «