Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rumpupalstan taso
1 2 3 4 5 6 7
markkuliini
24.07.2012 17:29:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
Rumpupalstalla on mielestäni viimeaikoina lisääntynyt todella paljon jaappaaminen, jorina ja turha hölynpöly. Muutenkin ollut itsellä vähän siinä ja siinä kiinnostaako täällä pyöriä, ja kirjoittelun tason lasku ei ainakaan auta asiaa.
En ala tässä mitään nimiä mainitsemaan, mutta jos joku tuntee piston sydämessään, ja kokee että vähemmälläkin turhalla hölinällä pärjäis, niin voisi ottaa opikseen.
En halua tästä mitään noitavainoa tai ajojahtia, vaan asiallista keskustelua siitä kuinka vapaamuotoista tai tajunnanvirtamaista palstan keskustelun tulisi olla. Itselläni raja on ylitetty, eikä juurikaan kiinnostusta ole availla ketjuja kun uusia kirjoituksia näkyy.
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
ferodoz
24.07.2012 18:15:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olet valitettavan oikeassa.
 
www.suhdelukucoverband.fi
ilebe
24.07.2012 18:53:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on kyllä ihan totta. Ei itselläkään hirveesti enää kiinnosta availla nuita ketjuja kun uudet kirjotukset ei liity kuitenkaan aiheeseen...
 
Vallu-Veke
24.07.2012 19:22:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tasoa ei voi alkaa valikoimaan. Jonkunhan pitäisi tehdä silloin lista kuka saa keskustella ja kuka ei? Mutta säännöt on ollut aina olemassa. Pelataan niiden mukaan.
Moderaattori on olemassa, varoitusta saa painaa siinä, kuin plussaa,...
Vanhat veteraaniluokan-keskustelijatkin voisi lukea nuo säännöt, samoin uudet tulokkaat. On muutama kohta saattanut unohtua tai niissä on tulkintaongelmia.
Säännöt antaa minusta silti vapauksia, mutta onhan nuo aika selkeet, mikä ei sovi kuvioon pitkällä jänteellä.
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/rules.php?
 
OPJ1974
24.07.2012 20:05:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Moi!
Rumpupalstalla on mielestäni viimeaikoina lisääntynyt todella paljon jaappaaminen, jorina ja turha hölynpöly. Muutenkin ollut itsellä vähän siinä ja siinä kiinnostaako täällä pyöriä, ja kirjoittelun tason lasku ei ainakaan auta asiaa.

 
Lippukomppausta tälle. En itse ole viitsinyt enää varsinaisiin keskusteluihin lähteä lainkaan mukaan.
jazzmies
24.07.2012 21:24:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anteeksi kaikille tuhannesti.
 
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Moderaattori
24.07.2012 21:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olkaa hyvä ja painelkaa sitä varoitusta jatkossakin niin on helpompi poimia turhuudet pois.
Perinteisesti kun "mukahauskoista" heitoista annetaan jäähyä minuuttikin niin siitä sitten ruikutetaan pitkään ja kuuluvasti, ja jos jäähyjä ei jaeta niin joka toinen viesti on sitä turhaa jargonia jota kukaan ei jaksa lukea. Tämä siis koskee tiettyjä vakiokäyttäjiä vanhasta kokemuksesta.
 
Olisi miellyttävää että täällä säilyisi järkevä, siisti ja informatiivinen keskustelu, joten ruvetaan laittelemaan käyttäjiä jäähylle hieman herkemmin.
 
Keskustelu saa olla rentoa mutta aivan turhat viestit joilla ei ole mitään oikeaa asiaa ketjuihin voi jättää kirjoittamatta. Vapaampaa keskustelua-ketju tietenkin poikkeuksena.
 
Tähän ketjuun saa toki ehdotella asioita oman maun mukaan.
 
-Moderaattori
 
markkuliini
24.07.2012 22:14:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moderaattori: Olkaa hyvä ja painelkaa sitä varoitusta jatkossakin niin on helpompi poimia turhuudet pois.
Perinteisesti kun "mukahauskoista" heitoista annetaan jäähyä minuuttikin niin siitä sitten ruikutetaan pitkään ja kuuluvasti, ja jos jäähyjä ei jaeta niin joka toinen viesti on sitä turhaa jargonia jota kukaan ei jaksa lukea. Tämä siis koskee tiettyjä vakiokäyttäjiä vanhasta kokemuksesta.
 
Olisi miellyttävää että täällä säilyisi järkevä, siisti ja informatiivinen keskustelu, joten ruvetaan laittelemaan käyttäjiä jäähylle hieman herkemmin.
 
Keskustelu saa olla rentoa mutta aivan turhat viestit joilla ei ole mitään oikeaa asiaa ketjuihin voi jättää kirjoittamatta. Vapaampaa keskustelua-ketju tietenkin poikkeuksena.
 
Tähän ketjuun saa toki ehdotella asioita oman maun mukaan.
 
-Moderaattori

 
Hyviä ohjeita. Mennään näillä. :)
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
25.07.2012 00:48:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitti markkullini.
 
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
statistiÖ
25.07.2012 01:09:17 (muokattu 25.07.2012 01:12:10)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Anteeksi kaikille tuhannesti.
 
Hekoheko :) ei tuo nyt sinua ainakaan tarkoita.
 
Miksi minusta nyt tuntuu, että kun minusta ja minun kirjoitustyylistä ei kaikki tykkää, niin minä olen täällä kohta nonstop jäähyllä? Sanokaa että olen väärässä.
 
Kailis
25.07.2012 01:27:21 (muokattu 25.07.2012 01:29:18)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

statistiÖ: Hekoheko :) ei tuo nyt sinua ainakaan tarkoita.
 
Miksi minusta nyt tuntuu, että kun minusta ja minun kirjoitustyylistä ei kaikki tykkää, niin minä olen täällä kohta nonstop jäähyllä? Sanokaa että olen väärässä.

 
Et tule hipomaankaan mun jäähyminuutteja. Tosin viime aikoina on ollut rauhallisempaa.
Ja jaazzmiehen kirjoitusten takia ei voi jäähyjä jaella, vaikka joidenkin verenpainetta nostaakin. Mulle suurta viihdettä.
 
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
Olly
25.07.2012 03:14:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

statistiÖ: Hekoheko :) ei tuo nyt sinua ainakaan tarkoita.
 
Miksi minusta nyt tuntuu, että kun minusta ja minun kirjoitustyylistä ei kaikki tykkää, niin minä olen täällä kohta nonstop jäähyllä? Sanokaa että olen väärässä.

 
Enpä taida sanoa, turhan jargonin viljeleminen on turhaa. Tosin, kyseessä saattaa olla minäkin.
 
Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin.
Moderaattori
25.07.2012 09:17:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen verran nyt vielä on sanottava että aivan turha miettiä kuka on tehnyt mitäkin, kunhan asialle tekee itse jotain. Kerratkaa sääntöjen kohta 7: Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa älä turhaan vastaa toisten kirjoituksiin. Täysin turhat yhden tai kahden sanan kommentit poistetaan.
Käytännössä siis turhat, asiaan liittymättömät, omasta mielestä hauskat jutut kun jättää kirjoittamatta niin kaiken pitäisi olla hyvin. Ja jos ei ole mitään muuta kuin perusteetonta haukkumista niin ei tarvitse sitäkään sanoa. Esimerkkinä, jos et tykkää tuplapedaaleista ja et itse soita niillä, niin tuplapedaaleita koskevaan ketjuun on aivan turha kirjoittaa silloin "tuplapedaalit pitäis polttaa ja niiden soittajat on tyhmiä", tälläinen on turhaa provokaatiota joka täältä halutaan pois. Tappelimista varten on muita palstoja internet pullollaan.
 
Meillä Suomessa on hyvä henki rumpalien kesken, meillä on jopa oma hyvä yhdistys joka järjestää hienoja tapahtumia ja julkaisee mainiota lehteä. Ei löydy monella muulla instrumentilla vastaavaa.
Toivoisin että muusikoiden.netin keskustelupalsta olisi turvallinen paikka kysyä tyhmiäkin kysymyksiä turvallisin mielin.
 
-Moderaattori
 
VeKrio
25.07.2012 20:12:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Annan aamenta markkuliinan aloitukselle ja katson iloisin mielin ettepäi.
 
"Tuon väristä meillä on." -Kailis
artsipartsi
27.07.2012 10:56:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika harvoin tulee itsellä kirjoiteltua tänne...
 
Tämä on vähän toisaalta ja toisaalta juttu ittelle tämä Mnetin keskustelupalsta.Toisaalta on viihdyttävää lukea joskus jopa laadukastakin vittuilua puolin ja toisin.
Toisaalta taas esmes aloittelevat rumpalit kärsii välillä tarpeetonta nokittamista ja vinoilua...
 
Luulen kuitenkin että jos asiallisesti kysyy,ei trollaa tms niin saa myös asiallisen vastauksen.
 
Itselleni harmaita hiuksia tuottaa lähinnä informaation etsiminen tietyistä ketjuista.Varsinaista vastausta enne kun saattaa olla 5-7 sivua täyttä kuraa ja sitten vasta vastaus itse aiheeseen.
 
Mutta lopultahan se on sama juttu kuin salattujen elämienkin kanssa:
sisältö aika kehnoa,muttei pakollista seurata
 
"tulisit joskus vaikka mun kans kattomaan telkkaria...kun sä vaan aina katot ku joku haamu hakkaa juutuubissa jotain syöpynyttä rumpua"
EJ84
01.08.2012 22:11:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moderaattori: Olkaa hyvä ja painelkaa sitä varoitusta jatkossakin
-Moderaattori

 
Painoin varoitusta koska koin sääntöjen #7 & #8 tulleen rikotuksi eräässä toisessa keskustelussa.
 
Toivoisin muilta vastaavaa käytöstä oikeudenmukaisesti jokaista palstalaista kohtaan. Myös ja varsinkin itseäni.
 
Kirjoitin tämän koska halusin korostaa etteivät plussat ole ainoa tapa vaikuttaa palstan tasoon.
 
Hammarberg
02.08.2012 01:20:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy myöntää, että tämä on yksi niitä foorumeita, joilla pyöriessä ei aina tiedä, kannattaako keskusteluihin ottaa osaa vai ei...
 
Täällä on paljon erittäin hyvää tarinointia, paljon infoa, kaikkea mahdollista. Sitten on ihan helketisti semmosta kuraa, että ketuttaa menettää elinaikaansa semmosen skeidan lukemiseen. Tosin minkäs sille voi, jokainen tarpeeksi iso foorumi kärsii samasta ilmiöstä kuitenkin.
 
Että tässä kokeilen kepillä jäätä kun olen alkanut täällä jotain jutellakin. Onneksi on melkosesti kuitenkin hyviä tyyppejä ja asiallista keskustelua, jaksaa seurailla jos ei osallistua. :)
 
Ja tästä kieliposkessa trollaamisesta vielä, ei se nyt välttämättä ole paha juttu, piristää toisinaan muuten turhan kuivaa keskustelua, kunhan ei liiaksi ylly paskanjauhanta.
 
statistiÖ
02.08.2012 01:51:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua häiritsee ainoastaan se, kun joskus viskotte paskaa toisten(ne) niskaan. :)
 
ferodoz
02.08.2012 06:46:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EJ84: Painoin varoitusta koska koin sääntöjen #7 & #8 tulleen rikotuksi eräässä toisessa keskustelussa.
 
Olen tehnyt saman useasti. En tiedä ketä tällä tarkoitat, eikä sen oikeastaan ole väliäkään. Mua ei haittaa yhtään mikään vapaampi höpöttely aiheen vierestä, mikäli threadien punainen lanka pysyy ehjänä. Tosin viimeaikoina on yleistynyt käytäntö, että yksi ja sama ihminen ampuu kaikki keskutelut täyteen kertomatta kuitenkaan yhtään mitään aiheeseen liittyvää.
 
www.suhdelukucoverband.fi
statistiÖ
02.08.2012 18:16:26 (muokattu 02.08.2012 18:17:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Tosin viimeaikoina on yleistynyt käytäntö, että yksi ja sama ihminen ampuu kaikki keskutelut täyteen kertomatta kuitenkaan yhtään mitään aiheeseen liittyvää.
 
Tuo on niin sanottua puskista ampumista, joka kohdistuu yhteen nimettömään onnettomaan. Mun mielestä tuo koskee ajoittain Fertsiä (olettaen ettei viitannut itseensä :)
 
jk. Ja ööh, aika montaa meistä muistakin. Kaikkia?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «