Clansman 18.04.2004 18:43:44 | |
---|
Kertokaas klassisia biisejä tyylin bach tai muita vastaavia. Mielellään ei mitään uskomattoman vaikeita. Eikös se ynkkäkin ole jotain tälaisia soitellu? "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus" |
sarkjan 18.04.2004 19:39:02 | |
---|
No vaikka sellainen puhkikoluttu kappale kuten Paganinin 5. kapriisi olis yksi esimerkki. c|-ô-ó| |
J_Mikkonen 19.04.2004 09:56:22 | |
---|
No Bachin Inventionit luulisi menevän harjoittelulla. Esimerkiksi 1 ja 13 |
hörhö 19.04.2004 11:20:45 | |
---|
Esimerkiksi 1 ja 13 Mistäs lähtien Bachilla on ollut 13. invetio? Minä en ole moisesta ennen kuullut. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
hörhö 19.04.2004 11:29:13 (muokattu 19.04.2004 11:33:48) | |
---|
Nikolai Rimski-Korskovin Kimalaisen lento oopperasta Taru Tsaari Saltanista. Paganinin muutkin kapriisit. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
blastoff 19.04.2004 11:41:36 (muokattu 19.04.2004 12:07:07) | |
---|
I forgot my mantra |
hörhö 19.04.2004 11:50:35 | |
---|
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
leather rebel 19.04.2004 13:25:07 | |
---|
Nikolai Rimski-Korskovin Kimalaisen lento oopperasta Taru Tsaari Saltanista. Tämä vedetään sitten oikeappisesti (lue tr00) yhdellä kielellä. Pop-jazz-konservatoriossa oli skebamaikan kanssa samaan aikaan joku kaveri joka soitti tän tuuballa... Kuvitelkaa nyt saatana miltä se kuulostaa... "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Locrian 19.04.2004 14:01:23 | |
---|
Tämä vedetään sitten oikeappisesti (lue tr00) yhdellä kielellä. Pop-jazz-konservatoriossa oli skebamaikan kanssa samaan aikaan joku kaveri joka soitti tän tuuballa... Kuvitelkaa nyt saatana miltä se kuulostaa... heh.Varmaan aika tuubalta.Mulla on Battenin duunaamat tapping-sormitukset Flight of the Bumblebeehen.Kerran lähetinkin ne jollekin täällä.Yhellä kielellä ei taida koko biisi onnistua.Ellei nyt sitten ehi vielä viritellä siinä ohessa. :) I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
leather rebel 19.04.2004 14:06:34 | |
---|
Yhellä kielellä ei taida koko biisi onnistua.Ellei nyt sitten ehi vielä viritellä siinä ohessa. :) En oo kokeillu. Näin mulle vaan on väitetty. Helvetin nopeita asemanvaihtoja, fingerstretchiä tms? "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Locrian 19.04.2004 14:18:27 | |
---|
En oo kokeillu. Näin mulle vaan on väitetty. Helvetin nopeita asemanvaihtoja, fingerstretchiä tms? Joo siis asemanvaihtoja nyt ainakin-ei vaan riitä helvetin nopeakaan.Ehe.Mun mielestä toi meni vähän laajemmalti kun kaks oktaavia.Saatan muistaa väärinkin.Ehkäpä onnistuu jos omaa nopean ja tarkan bendin johonkin kakkoseen. Hmm.Nopea ja tarkka bendi...kakkoseen?Voihan sen niinkin sanoa... I hate eatin' vegetables...
sarkjan 19.04.2004 15:52:36 | |
---|
heh.Varmaan aika tuubalta.Mulla on Battenin duunaamat tapping-sormitukset Flight of the Bumblebeehen.Kerran lähetinkin ne jollekin täällä.Yhellä kielellä ei taida koko biisi onnistua.Ellei nyt sitten ehi vielä viritellä siinä ohessa. :) Eikös ne ollut alunperin jossain vanhassa 80-luvun lopun Guitar Playerissa..? Muistaakseni siinä sävelet oli ripoteltu aika laajalle alalle kaulaa. Itsehän en oo sitä kokeillu koskaan, tuli muuten vaan mieleen.. :) c|-ô-ó| |
Locrian 19.04.2004 16:34:19 | |
---|
Eikös ne ollut alunperin jossain vanhassa 80-luvun lopun Guitar Playerissa..? Muistaakseni siinä sävelet oli ripoteltu aika laajalle alalle kaulaa. Itsehän en oo sitä kokeillu koskaan, tuli muuten vaan mieleen.. :) Joo oisko ollu -89 heinäkuun numerossa.Kahen sormen tappingilla mennään koko biisi.Vänkä treeni jos on tommoseen kiinnostusta.Siihen aikaan tais kaikki treenailla noita juttuja ja sovitella spandexeja jalkaan. I hate eatin' vegetables...
Zami 19.04.2004 20:01:38 | |
---|
Katoppa semmonen heppu ku Vinnie Moore, sillä on aika paljo klassista tilua. Tietenkii mysongboolin sivuilla on ihan erikeen klassinen musiikki. |
jj86 21.04.2004 08:56:26 | |
---|
Oon joltain kuullu et petrucci vetää sen kimalaisen lennon jollain keikalla, siit saa mp3:sen netistä jostain, mut mä en kyllä tiiä et mistä... Tai en kyllä ees tiiä millä tekniikalla se sen vetää... varmaa jotenkin sweeppaa... Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
leather rebel 21.04.2004 09:02:58 | |
---|
Oon joltain kuullu et petrucci vetää sen kimalaisen lennon jollain keikalla... Joo, mutta Manowarin Joey Dimaio soittaa sen bassolla. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
J.Ahonen 21.04.2004 11:00:32 | |
---|
Bach - Toccata (Se urkuteos), |
Pande 21.04.2004 11:12:30 (muokattu 21.04.2004 11:13:59) | |
---|
-- Carl Philippe Emanuel Bach - Solfeggietto (tähän osittaiset ptb-tablat löytyy sivuiltani) -- Paganinin kapriisi #24; teema ja jotkut variaatiot ovat suht helppoja, loistavaa tekniikkatreeniä jokainen ja kuulostaa hyvältä puhtaasti soitettuna. (saatan *ehkä* jossainvälissä jaksaa nysvätä tähänkin ptb-tablat.) Jos joku saa nysvättyä jotenkin maagisesti kitaralle sovituksen Chopinin pianoetydistä #12 (kumpi tahansa opus käy, mielummin jälkimmäinen "valtameri"-juttu) niin olisin kiitollinen. If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
Vinnie Moore - Morning Star tyylikäs biisi, täynnä kaikkia hienoja enemmän tai vähemmän klassis vaikutteisia juttuja. ilman soittotaitoa ei asenteella tee mitään, eikä myöskään asenteella ilman soittotaitoa. |
sarkjan 21.04.2004 21:01:49 | |
---|
Oi niin, meinasi unohtua. Nimittäin Uli Jon Roth! Hieno mies, hieno mies. Soittaa suunnittelemallaan, muistaakseni 36 -nauhaisella, Sky -kitaralla mm. Vivaldin vuodenaikoja ja Paganini tyyppistä matskua ynnä muuta vastaavaa. Kannattaa tsekata esim herran 'Transcendental Sky Guitar' tupla CD. c|-ô-ó| |