TheMurno 16.06.2012 12:58:42 | |
---|
Joo totuuden sanoja. Maiden = eiiisssss aiisssss hoho. Megadeth taasen = parhautta. Fake and gay |
Hevipalsta edustaa taas. Kypsää, pojat, kypsää. |
Anti-Social 16.06.2012 13:37:41 | |
---|
TheMurno: Joo totuuden sanoja. Maiden = eiiisssss aiisssss hoho. Megadeth taasen = parhautta. Homopeniskulli Yläpuolella oleva kirjoitus kuulostaa aika homolta. |
Kersu 16.06.2012 15:14:12 | |
---|
Hei jätkät, rakastetaan toinen toistamme ja halataan! "Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet |
Stradlin 16.06.2012 18:23:44 | |
---|
Kuulostaa jotenkin vähän oudolta, että joku fanittaisi Megadethia ihan maxi-täböl ja samalla pitäisi Maidenia täysin turhana ja naurettavana. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Twinkle 17.06.2012 16:02:48 | |
---|
Stradlin: Kuulostaa jotenkin vähän oudolta, että joku fanittaisi Megadethia ihan maxi-täböl ja samalla pitäisi Maidenia täysin turhana ja naurettavana. ei kuulosta, ei se tartte kuin sitä että toisen musiikista tykkää ja toisen musiikista ei. Yleensähän laulajat toimii vedenjakajina. |
Regalis Apertura 18.06.2012 20:25:04 | |
---|
Mitäs sitten tehdään jos diggaakin molempien musaa;)... |
Arkka 18.06.2012 20:30:08 | |
---|
Regalis Apertura: Mitäs sitten tehdään jos diggaakin molempien musaa;)... Luulen että et ole ihan yksin :) Varmaan monet muutkin nwobhm-ihmeet iskee megafaneille. Vaikutusten verkko siellä kuitenkin on melkonen moneen suuntaan. |
reaper666 18.06.2012 20:54:24 | |
---|
Arkka: Luulen että et ole ihan yksin :) Varmaan monet muutkin nwobhm-ihmeet iskee megafaneille. Vaikutusten verkko siellä kuitenkin on melkonen moneen suuntaan. No itse en voi keskustella ihmisen kanssa kuka tykkäsi Maidenista TAI Megadethista. |
Burn 21.06.2012 09:28:32 | |
---|
Feisbuukin mukaan soittelevat näköjään enemmänkin noita XXth anniversary-keikkoja. Hieno bisnesvainu Hermanni. M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. NEREUS |
phiit 21.06.2012 09:52:49 | |
---|
reaper666: No itse en voi keskustella ihmisen kanssa kuka tykkäsi Maidenista TAI Megadethista. Mä en voi edes olla samassa kaupungissa tollasten ihmishylkiöiden kanssa |
Kurkkuviipale 21.06.2012 12:13:04 | |
---|
Alkaa näyttää vähän Metallica ketjulta tämä, mutta mikäs siinä. Se oli tonnin seteli...
...
...tonnin seteli...
.. |
reaper666 21.06.2012 12:18:23 | |
---|
phiit: Mä en voi edes olla samassa kaupungissa tollasten ihmishylkiöiden kanssa Mä oon ollut ja oksettaa edelleen. Toi mun alkuperäinen viesti saattoi epä selvä tuon "TAI":n takia. Itse tykkään maxi täböllä siis molemmista. |
phiit 21.06.2012 12:26:11 | |
---|
reaper666: Mä oon ollut ja oksettaa edelleen. Toi mun alkuperäinen viesti saattoi epä selvä tuon "TAI":n takia. Itse tykkään maxi täböllä siis molemmista. luin rivien välistä ja sama vamma täällä että molemmat kelpaa kyllä :) |
iron_servant 21.06.2012 13:44:48 | |
---|
Itseäni aina huvittanut ja ihmetyttänyt puhe "neljästä suuresta". Kyllä Metallica/Slayer/Megadeth/Anthrax kombolla on hyvin vähän mitään tarjottavaa varsinkin nykymuodossaan. Slayer noista tietenkin paras ja parhaiten linjansa säilyttänyt. Minusta noiden kolmen muun vanhat, klassikkostatuksen saavuttaneetkin levytykset ovat todella keskinkertaisia ja uskomattoman yliarvostettuja. Aito ja oikea "BIG FOUR" olisi varmaan Iron Maiden, Judas Priest, Black Sabbath, Motörhead? |
Arkka 21.06.2012 14:50:16 | |
---|
iron_servant: Itseäni aina huvittanut ja ihmetyttänyt puhe "neljästä suuresta". Kyllä Metallica/Slayer/Megadeth/Anthrax kombolla on hyvin vähän mitään tarjottavaa varsinkin nykymuodossaan. Slayer noista tietenkin paras ja parhaiten linjansa säilyttänyt. Minusta noiden kolmen muun vanhat, klassikkostatuksen saavuttaneetkin levytykset ovat todella keskinkertaisia ja uskomattoman yliarvostettuja. Aito ja oikea "BIG FOUR" olisi varmaan Iron Maiden, Judas Priest, Black Sabbath, Motörhead? Termi liittyy rässin ekaan aaltoon. "The "Big Four" bands of thrash metal are Metallica, Megadeth, Slayer and Anthrax who simultaneously created and popularized the genre in the early 1980s." |
arppah8 21.06.2012 14:54:14 (muokattu 21.06.2012 14:54:48) | |
---|
Arkka: Termi liittyy rässin ekaan aaltoon. "The "Big Four" bands of thrash metal are Metallica, Megadeth, Slayer and Anthrax who simultaneously created and popularized the genre in the early 1980s." Ja Testament pieksee etenkin nykykunnossaan noi kaikki vaikka Anthraxin viimeisin olikin aika pirteä esitys. In your face, Dave, Scott ja Kerry! Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Arkka 21.06.2012 15:06:31 | |
---|
arppah8: Ja Testament pieksee etenkin nykykunnossaan noi kaikki vaikka Anthraxin viimeisin olikin aika pirteä esitys. In your face, Dave, Scott ja Kerry! Ei Jamesia? :) Tottakai omat suosikkibändit pieksee muut bändit, mut se ei kuitenkaa tohon Big Fouriuteen liity jos sitä nyt tarkoititkaan. |
arppah8 21.06.2012 15:11:15 (muokattu 21.06.2012 15:21:49) | |
---|
Arkka: Ei Jamesia? :) Hetukka ei tainnut dissailla Testamentia aikoinaan, noi muut kyllä liiankin kanssa :) Etenkin King ja Mustonen. Tottakai omat suosikkibändit pieksee muut bändit, mut se ei kuitenkaa tohon Big Fouriuteen liity jos sitä nyt tarkoititkaan. Juu, en tarkoittanut. Ja ihan yhtä lailla suosikkeja olivat (ja vanhoilla meriiteillään ovat yhä) tuo Iso4-joukkio. Lähinnä sitä tarkoitin että (minusta) Testament tekee vielä nykyiselläänkin yhtä hyvää ellei jopa parempaa kamaa kuin 80-luvulla, mikä ei välttämättä päde tuohon nelikkoon. Kaikkia noita on tullut kuitenkin seurailtua ekoista levyistä (tai no, Metallicaa ja Slayeria tokasta) lähtien. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
phiit 21.06.2012 15:16:55 | |
---|
Kyllähän se oikea nelikko ois Metallica, Megadeth, Slayer ja Testament.. Anthraxia väheksymättä on se kuitenkin vähän huumoribändi tuohon joukkoon |