Aihe: Thomann
1 2 3 4 581 82 83 84 8597 98 99 100 101
Seba
17.03.2012 12:16:44

Miksi odotit kuukauden jos ei laskua kuulu?
Seurannasta kumminkin näkee milloin paketti on maassa.
4 kieltä, 10 sormea?
JuhaHo
21.03.2012 14:59:31
Lähetin bassovahvistimen reilu kuukausi sitten Thomannille takuukorjaukseen vahvistinta varta vasten rakennetussa vanerilaatikossa. Omassa lähetyksessäni vahvistin laskettiin hihnojen avulla laatikkoon, jotka jäivät paikalleen helpottaen pois ottamista. Minulle tulleessa lähetyksessä vahvistin oli "pudotettu" laatikkoon periaatteella: eipähän ole meidän ongelma kuinka se sen pois ottaa. Ajattelin lähettäessä piirtää kuvan pakkaamisesta, mutta luovuin ajatuksesta, koska yliarvioin thomannilaisen älykkyyden.

Pitää vissiinkin rakentaa jotkin korkeushyppypaikkaa vastaavat pehmusteet johon keikauttaa laatikon ja toivoa, etteivät potikat mene poikki. Vahvistin painaa kuitenkin sen 40 kg.
DownWithTheSickness
05.04.2012 20:05:12
Juuri tuli thomannilta paketti. Tilasin M-audion keystudio 49 i:n, oli paskana suoraan paketista nostettuna. Saa nähdä miten menee palautuksien kanssa. Jos ne suostuu ton vaihtamaan niin kai tässä semmoset 3 viikkoa menee että saa toimivan käsiinsä. Ehkä sitä voisi suomen kauppoja mennä katselemaan.
I has the cookie boogie woogie
Marshallga
12.05.2012 02:44:11
Viikossa saapui paketti perille. Kunnioitettavan nopeaa toimintaa. Thomann on oppinut, että paketit tulee paketoida hyvin, jotta ne kestää kuljetuksen kolhut ja ryminät. Tilaamani kitarateline oli pakattu ison telkkarin kokoiseen laatikkoon ja paketin sisältö oli vuorattu järjettömällä määrällä kuplamuovia. Ainakin tuli ehjänä perille :D
"Support music, not rumors."
klobasa
19.05.2012 13:50:47
Viallisen tuotteen palautuksessa ei rahojen takaisinmaksu toiminut ainakaan ekalla yrittämällä ihan saksalaisella täsmällisyydellä. Vaikka laitoin tuotteen mukana pankkitiedot ja pyynnön saada palautuksen sitä kautta, niin silti rahat siirrettiin minun "thomann tilille"... Katsotaan miten tilanne etenee.
köpi62
19.05.2012 20:19:13

Hyviä kokemuksia on monia! Viimeisen kymmenen vuoden aikana on tullut tilatuksi yhtä sun toista, eikä ole tarvinnut palauttaa mitään. Monesti on tilattu bändin porukalla, joten postimaksut on voitu jakaa, joten siitäkään ei lisäkuluja juurikaan!
Terveisiä kotiin...soitellaan! http://www.youtube.com/watch?v=1GjITyTPd9o
klobasa
22.05.2012 12:24:09 (muokattu 22.05.2012 12:27:45)
pmu: Viallisen tuotteen palautuksessa ei rahojen takaisinmaksu toiminut ainakaan ekalla yrittämällä ihan saksalaisella täsmällisyydellä. Vaikka laitoin tuotteen mukana pankkitiedot ja pyynnön saada palautuksen sitä kautta, niin silti rahat siirrettiin minun "thomann tilille"... Katsotaan miten tilanne etenee.

Noniin, nyt ne rahat meni Paypal tilille. Rahoja ei näköjään saa siirrettyä ihan suomalaiselle pankkitilille??

EDIT: Jaa, Paypal näköjään ohjaa rahat suoraan kortille...
Krice
22.05.2012 13:34:51

pmu: Rahoja ei näköjään saa siirrettyä ihan suomalaiselle pankkitilille??

Kyllä saa jos antaa niille tilitiedot.
LL
25.05.2012 13:19:51
Tässä oon etsinyt itselleni uutta konkkamikkiä. Vertaillessa hintoja huomasin, että konkkamikit ovat melkein järjestäen olleet Thomannilla kalliimpia kuin kotimaisissa liikkeissä.
phiit
25.05.2012 14:12:13
LL: Tässä oon etsinyt itselleni uutta konkkamikkiä. Vertaillessa hintoja huomasin, että konkkamikit ovat melkein järjestäen olleet Thomannilla kalliimpia kuin kotimaisissa liikkeissä.

esimerkkejä?
LL
25.05.2012 15:03:29
phiit
25.05.2012 15:37:11
LL: http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=161667
http://www.stpaulssound.fi/kauppa/i … amp;cPath=7_10&products_id=2866
http://www.thomann.de/fi/se_electronics_se_4400a.htm

http://www.topsound.fi/se-electronics-gemini-v.html
http://www.thomann.de/fi/se_electronics_gemini_5.htm

okei, vähän takaisin päin. nyt kun katselin vähän laajemmin, niin joko samaan hintaan kuin thomannilla tai halvemmalla.

Suomessa kyllä liikkeet melkeen pääsääntösesti kattoo thomannin sivuilta hinnan jos satut kysymään liikkeessä "päivän hintaa" ja tarjoaa siihen samaan tai pari euroa alle thomannin hinta+pkulut
klobasa
14.06.2012 21:16:08
Krice: Kyllä saa jos antaa niille tilitiedot.

No jaa, palautin Thomannille yhdestä tilauksesta osan kamoista. Laitoin mukaan tilitiedot ja pyynnön saada rahat sinne.

Rahat meni silti mun "Thomann tilille". Erikseen pyysin, niin sain Paypalin kautta rahat.

Lopulta palautin loputkin tilauksen tavarat ja pyysin saada rahat Paypalin kautta.

Arvaa makaako rahat taas mun "Thomann tilillä"?
pa50
15.06.2012 17:20:36

Minulla on Thoman pelannut tähän asti hyvin. Mutta! Sitten kun tökkii niin tökkii.
Tilasin 23.5 tänä vuonna Pa-laitteita ja siitä reilun viikon päästä tuli yksi kaappi. Muutaman päivän päästä toinen kaappi ja pari piuhaa ja loppuja ei ole näkynyt. Soitin sinne kerran ja kysyin onko kaikki varmasti tulossa. Vastaus oli että kaikki hyvin.Noin viikon selvittämisen jälkeen selvisi ettei lähettämö ollut niitä lähettänytkään. Tämän tiedon jälkeen meni taas muutama päivä ja selvisi että tällä välin oli tuote loppunut varastosta. Muutaman päivän selvittelyn jälkeen tarjosivat vähän suurempaa laitetta välirahalla. Maksoin sen ja tuote lähtee kuulemma heti. Nyt reilu viikko siitä tuote ei ole vieläkään saapunut ainakaan minulle. Ilmeisesti taas muutama päivä selvitellään.
Parille keikalle olen joutunut vuokraamaan Pa:t, koska kerkesin myydä entiset(oma moka).
Tulee sitä näinkin laitteille hintaa.
Mies,Korg ja kitara
Nazareth
10.07.2012 12:36:15 (muokattu 10.07.2012 12:42:22)
Mä mietin tuota B-stock juttua. Tarkottaako se siis palautusta? Meinasin, etteivät ne hirveän viallista tavaraa uudestaan myy, vai mitä se meinaa?

Välillä on aika hyviä diilejä ku on b-stock.
Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa.
varakeef
10.07.2012 12:48:05
Nazareth: Mä mietin tuota B-stock juttua. Tarkottaako se siis palautusta? Meinasin, etteivät ne hirveän viallista tavaraa uudestaan myy, vai mitä se meinaa?

Niissä lukee, millä perusteella mikäkin tuote on b-stockia. On naarmuisia, palautettuja, esittelykappaleita jne.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Burn
10.07.2012 12:52:50 (muokattu 10.07.2012 13:36:19)

Nazareth: Mä mietin tuota B-stock juttua. Tarkottaako se siis palautusta? Meinasin, etteivät ne hirveän viallista tavaraa uudestaan myy, vai mitä se meinaa?

No vaikkapa juurikin palautettuja täydellä takuulla. Esim. kielisoitinten suhteen kyseessä saattaa myös olla joku viunale bodyssa tms. pieni mutta näkyvä asia, mikä ei vaikuta laitteen sointiin mutta minkä vuoksi laitetta ei voi uutena myydä.

Kaveri osti joku aika sitten B-stockina myydyn Gibson Explorerin ja sai reilusti alennusta kolmesta valkoisesta naarmusta bodyn takapuolella.

EDIT hitautta.
M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
Nazareth
10.07.2012 12:58:44
Haa, nyt bonjasin. Tattis kummallekin..
Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa.
Lonesome
10.07.2012 14:31:50
Nopiaa toimitusta kesän kunniaksi. Tilaus 5.7. klo 9.00 aamulla ja ilmoitus toimituksesta alle tunnissa. Edes erillistä vahvistusta ei ehtinyt tulla, kun jo kitara ja pari pedaalia lähtivät. Eilen illalla paketti Suomessa ja tänä aamuna Itellan pakun kanssa melkein törmattiin, kun pakettia tuotiin. :)

Toivottavasti B-stock Fender ei sitten anna aihetta jälkiselvittelyihin. Tähän mennessä kaikki b-stockin tuotteet on olleet täysin ok, paitsi niitä vähäisiä naarmuja hinnanalennuksen perusteena...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)