Aihe: Gallup: Pekka Pohjolan top 3?
1 2
Johannes_t
03.05.2012 22:22:53

Oisko sitten vaikka

1. Keesojen lehto
2. Visitation
3. Pewit
T.K.
03.05.2012 22:48:07
Huonoja levyjä Pohjola ei ole tehnytkään, eniten olen kuunnellut Visitationia. Siinä
on melko positiivinen perusvire, rankat synkät kohdat puutuvat.
Sitten on vielä kovaa virtuoosi soittoa sisältävä The Group, se on bändilevy. Tulkoon mainituksi tässä yhteydessä.
statistiÖ
04.05.2012 21:12:54

Muutama levy vielä kuulematta. Levy levyltä vaikeampaa järjestää paremmuuteen, niin erilaisia hyviä kaikki.

Levyt, paras kokonaisuus:
1. Pihkasilmä kaarnakorva
2. Changing waters
3. Visitation

Kappale:
Toy rock/ Pewit/ raita 7
Tehdasmusiikkia/ Kätkävaaran lohikäärme/ raita 2
Umpikuja, No way out/ Jokamies, Everyman/ raita 8
hollstro
04.05.2012 22:31:43

Mun mielestä ihan turha aihe. Pekalla on niin monta hyvää sävellystä/biisiä että kolmeen niitä ei voi rajata.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
okabass
05.05.2012 01:08:20 (muokattu 05.05.2012 01:15:04)
Tämä ei liene ihan Taiteilijan teoksia, mutta kyllä minusta Souvareitten "Kuukkelilampi" tarjoaa vastaavia haasteita ja taiteeellisia elämyksiä. Munsta.

Ne vanhat Oldfield? jutut :Kädet suoristavat veden, Keesojen lehto, Harakka bialoipokku. Muistaakseni.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Kaake
06.05.2012 00:08:36
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
Karlsson
07.05.2012 08:04:47
Rämppy: Keesojen lehto on muuten hieno, mutta Mike Oldfieldin kitarointi pilaa sen paikoitellen. Ihan hirveän kuuloista kitaransoittoa ja kaamea hermostunut väpätys-vibra. Olikohan sillä pahakin krapula noissa sessioissa?

Mä en ole ikinä tajunnut mikä siinä Oldfieldin kitaroinnissa ihmiksiä järkyttää. Onhan se omanlaistaan kieltämättä, mutta itse en esmes Keesojen lehtoa osaisi ajatella jollain muunlaisella lähestymistavalla ylärekisterissä.

Vika on tod näk allekirjoittaneessa, mutta ihmettelen nyt vaikka ääneen.
Rämppy
07.05.2012 12:34:18
Karlsson: Mä en ole ikinä tajunnut mikä siinä Oldfieldin kitaroinnissa ihmiksiä järkyttää. Onhan se omanlaistaan kieltämättä, mutta itse en esmes Keesojen lehtoa osaisi ajatella jollain muunlaisella lähestymistavalla ylärekisterissä.

Vika on tod näk allekirjoittaneessa, mutta ihmettelen nyt vaikka ääneen.

No tämä on sitä makujen ja mielipiteiden rikkautta, josta keskustelut syntyy. ;-)
En sitten malttanut olla sanomatta.
Karlsson
07.05.2012 12:37:21
Rämppy: No tämä on sitä makujen ja mielipiteiden rikkautta, josta keskustelut syntyy. ;-)

Juu siis ihan mielenkiinnosta kysyn, en suinkaan krtisoidakseni muiden makua.
hollstro
07.05.2012 12:39:22

Rämppy: No tämä on sitä makujen ja mielipiteiden rikkautta, josta keskustelut syntyy. ;-)

Kyllä mie olen tästyä Oldfieldin kitaroinnista ihan samaa mieltä
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Diamond J
13.05.2012 23:08:38 (muokattu 13.05.2012 23:09:17)
Kaake: Koko tää keikka :)

https://www.youtube.com/watch?v=JkaLIa2NJlo

Joo tuo biisi on kyllä kerrassaan huikea.

Parhaimmat levyt tämän hetken fiiliksen mukaan:

1. Visitation
2. Harakka B
2. Keesojen lehto

Mulle tuo vanhempi pohjolan tuotanto kolahtaa kovemmin, vaikka hyviä on nuo uudemmatkin levyt.

Sain sitten eka viestin lopultakin tännekin kirjoitettua. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)