Johannes_t 03.05.2012 22:22:53 | |
---|
Oisko sitten vaikka 1. Keesojen lehto 2. Visitation 3. Pewit |
T.K. 03.05.2012 22:48:07 | |
---|
Huonoja levyjä Pohjola ei ole tehnytkään, eniten olen kuunnellut Visitationia. Siinä on melko positiivinen perusvire, rankat synkät kohdat puutuvat. Sitten on vielä kovaa virtuoosi soittoa sisältävä The Group, se on bändilevy. Tulkoon mainituksi tässä yhteydessä. |
Muutama levy vielä kuulematta. Levy levyltä vaikeampaa järjestää paremmuuteen, niin erilaisia hyviä kaikki. Levyt, paras kokonaisuus: 1. Pihkasilmä kaarnakorva 2. Changing waters 3. Visitation Kappale: Toy rock/ Pewit/ raita 7 Tehdasmusiikkia/ Kätkävaaran lohikäärme/ raita 2 Umpikuja, No way out/ Jokamies, Everyman/ raita 8 |
hollstro 04.05.2012 22:31:43 | |
---|
Mun mielestä ihan turha aihe. Pekalla on niin monta hyvää sävellystä/biisiä että kolmeen niitä ei voi rajata. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
okabass 05.05.2012 01:08:20 (muokattu 05.05.2012 01:15:04) | |
---|
Tämä ei liene ihan Taiteilijan teoksia, mutta kyllä minusta Souvareitten "Kuukkelilampi" tarjoaa vastaavia haasteita ja taiteeellisia elämyksiä. Munsta. Ne vanhat Oldfield? jutut :Kädet suoristavat veden, Keesojen lehto, Harakka bialoipokku. Muistaakseni. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
Rämppy 05.05.2012 22:11:20 | |
---|
Keesojen lehto on muuten hieno, mutta Mike Oldfieldin kitarointi pilaa sen paikoitellen. Ihan hirveän kuuloista kitaransoittoa ja kaamea hermostunut väpätys-vibra. Olikohan sillä pahakin krapula noissa sessioissa? En sitten malttanut olla sanomatta. |
Kaake 06.05.2012 00:08:36 | |
---|
No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
Karlsson 07.05.2012 08:04:47 | |
---|
Rämppy: Keesojen lehto on muuten hieno, mutta Mike Oldfieldin kitarointi pilaa sen paikoitellen. Ihan hirveän kuuloista kitaransoittoa ja kaamea hermostunut väpätys-vibra. Olikohan sillä pahakin krapula noissa sessioissa? Mä en ole ikinä tajunnut mikä siinä Oldfieldin kitaroinnissa ihmiksiä järkyttää. Onhan se omanlaistaan kieltämättä, mutta itse en esmes Keesojen lehtoa osaisi ajatella jollain muunlaisella lähestymistavalla ylärekisterissä. Vika on tod näk allekirjoittaneessa, mutta ihmettelen nyt vaikka ääneen. |
Rämppy 07.05.2012 12:34:18 | |
---|
Karlsson: Mä en ole ikinä tajunnut mikä siinä Oldfieldin kitaroinnissa ihmiksiä järkyttää. Onhan se omanlaistaan kieltämättä, mutta itse en esmes Keesojen lehtoa osaisi ajatella jollain muunlaisella lähestymistavalla ylärekisterissä. Vika on tod näk allekirjoittaneessa, mutta ihmettelen nyt vaikka ääneen. No tämä on sitä makujen ja mielipiteiden rikkautta, josta keskustelut syntyy. ;-) En sitten malttanut olla sanomatta. |
Karlsson 07.05.2012 12:37:21 | |
---|
Rämppy: No tämä on sitä makujen ja mielipiteiden rikkautta, josta keskustelut syntyy. ;-) Juu siis ihan mielenkiinnosta kysyn, en suinkaan krtisoidakseni muiden makua. |
hollstro 07.05.2012 12:39:22 | |
---|
Rämppy: No tämä on sitä makujen ja mielipiteiden rikkautta, josta keskustelut syntyy. ;-) Kyllä mie olen tästyä Oldfieldin kitaroinnista ihan samaa mieltä vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Diamond J 13.05.2012 23:08:38 (muokattu 13.05.2012 23:09:17) | |
---|
Kaake: Koko tää keikka :) https://www.youtube.com/watch?v=JkaLIa2NJlo Joo tuo biisi on kyllä kerrassaan huikea. Parhaimmat levyt tämän hetken fiiliksen mukaan: 1. Visitation 2. Harakka B 2. Keesojen lehto Mulle tuo vanhempi pohjolan tuotanto kolahtaa kovemmin, vaikka hyviä on nuo uudemmatkin levyt. Sain sitten eka viestin lopultakin tännekin kirjoitettua. :) |