Aihe: AMB Drums Suomesta
1 2 3
VeKrio
01.02.2012 16:19:37

janneto: Miksihän nuo badgen ruuvit ovat noin tökeröt? Pilaavat muuten viimeistellyn vaikutelman.

Siis tossa The ekassa virpassa? No sehän on tommonen tekeélmä, joskin tosi hyvän näkönen muuten.
Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä.
Kailis
01.02.2012 17:22:32

janneto: Miksihän nuo badgen ruuvit ovat noin tökeröt? Pilaavat muuten viimeistellyn vaikutelman.

Mun mielestä ne on aika pienet ja sievät. En kiinnittänyt mitään huomiota ennen kuin mainitsit ja vaikka suurensin kuvan niin ei häirinnyt. Voishan ne olla messinkiset ja blaa blaa.
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
hollmi-5
01.02.2012 21:35:43

Ihan näyttää niitiltä minun silmään nuo...
Soundit, piuhat ja kajarit.
janneto
01.02.2012 23:01:06
hollmi-5: Ihan näyttää niitiltä minun silmään nuo...

Ainakin noissa banaanirummuissa on ihan peltiruuvin näköiset, niitä tarkoitin.
www.captaincougar.net
Legenda
29.04.2012 09:32:18
Olihan hyvää mainosta AMB rummuille eilinen bilebändikilpailu TV2:lla, rummut soundasi hyviltä ja soittaja oli aivan loistava. Hyvä Kemi! Niin ja onnea hollmin poppoolle voitosta.
VeKrio
30.04.2012 00:01:11

Kailis: Ainoa ongelma mielestäni on se että markkinat taitavat olla aika tukossa näin pienessä maassa, ja uudella valmistajalla pitäisi olla joku tosi uusi mutta tarpeeksi mainstream jippo että olisi tarpeeksi kiinnostuneita. Saunanovenkahvat eivät mielestäni ole tämä juttu.

Mustapa pintakäsittely on AMB:ssä se juttu. Mahikset on aika rajattomat, ja maalari on hyvä.
Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä.
Kailis
30.04.2012 03:03:05

VeKrio: Mustapa pintakäsittely on AMB:ssä se juttu. Mahikset on aika rajattomat, ja maalari on hyvä.

No ok. Siis pintakäsittely. Mulle se on ollut aina vähän blaah, toisarvoinen juttu. Kai se pohjaa siihen että faija kuoli kun olin 18, ja olin ostamassa perintörahoilla vanhaa Roveria jonka olin maalauttamassa pinkiksi. Ei ollut ajokorttia eikä aikomustakaan ajaa, onneksi mutsin silloinen poikaystävä, automies kun oli, puhui mut ympäri. Sanoi ettei sellaista saa huollettua. Ostin kuitenkin Pearlin MLX setin, ja kyselin Ollilan Timpalta MS-Audiotronilta kauanko kestäisi saada pinkki setti. Se oli jotain kolmen kuukauden paikkeilla, joten otin mustan liikkeestä. Vieläkin vituttaa että olin niin kärsimätön, mutta olen että blaah.
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
Stoalainen
30.04.2012 03:13:55
Kailis: No ok. Siis pintakäsittely. Mulle se on ollut aina vähän blaah, toisarvoinen juttu... vanhaa Roveria jonka olin maalauttamassa pinkiksi... Ollilan Timpalta MS-Audiotronilta kauanko kestäisi saada pinkki setti. Se oli jotain kolmen kuukauden paikkeilla, joten otin mustan liikkeestä. Vieläkin vituttaa että olin niin kärsimätön, mutta olen että blaah.

Ei kuulosta olevan toisarvonen. ;)
Too weird to live, too rare to die
Kailis
30.04.2012 03:19:20

kazaa: Ei kuulosta olevan toisarvonen. ;)

Kato, sarkasmia ymmärretään ku oikeen painottaa =)
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)