Maloik 03.04.2012 20:16:19 | |
---|
Bald Anus: Vähän OT: ta. Tässä ketjussa on useampaan otteeseen hehkutettu COC: ta ja jotain tiettyä albumia heiltä. Mikä oli tämän levyn nimi? Olisko Deliverance? R.I.P. DBD 1966-2004. Greatest guitarist ever. Pantera - The best band ever |
Meadow 03.04.2012 20:16:55 | |
---|
Bald Anus: Vähän OT: ta. Tässä ketjussa on useampaan otteeseen hehkutettu COC: ta ja jotain tiettyä albumia heiltä. Mikä oli tämän levyn nimi? Deliverääns, jees. |
Askr 03.04.2012 20:52:10 | |
---|
|
arsu 03.04.2012 21:32:21 (muokattu 03.04.2012 21:44:18) | |
---|
Meadow: Deliverääns, jees. Wiseblood kans. E: Kuulostaa muuten Pepper Man Or Ashissä paikoin häiriintyneen paljon Hetfieldiltä. Vaikkei muuten yleensä kuulosta yhtään. Koko biisi vois kyllä olla Black-albumilta. "Hope you don't mind our new gay disco direction" |
arsu: Kuulostaa muuten Hetfield Man Or Ashissä paikoin häiriintyneen paljon Hetfieldiltä. En kyl ymmärrä mistä vois moinen johtua.. |
jigsore 03.04.2012 22:17:09 | |
---|
|
arsu 03.04.2012 22:25:52 | |
---|
Arkka: Hetfield En kyl ymmärrä mistä vois moinen johtua.. No kats prkl. Nyt on dille olo :D Mä oon tota miettinyt sitten vuodesta-96. Että voiko se kuulostaa noin samalta. Kun ei tuosta vierailusta ole mitään merkintää missään levyn krediiteissä. Kuvittelin et kai se Pepper sit vaan on... "Hope you don't mind our new gay disco direction" |
Arkka 03.04.2012 23:06:54 | |
---|
arsu: No kats prkl. Nyt on dille olo :D Mä oon tota miettinyt sitten vuodesta-96. Että voiko se kuulostaa noin samalta. Kun ei tuosta vierailusta ole mitään merkintää missään levyn krediiteissä. Kuvittelin et kai se Pepper sit vaan on... Muistaakseni Hetukka tosta sano jossain haastattelussa, että oli vaan menny hengaileen studioon ja kännipäiten sit intoutunu mikin varteen. Liittynee varmaan jotenkin silloisiin levydiileihin tuo krediitittömyys. En kyllä itekkään tota tajunnut, ennen ku jostain luin. |
MegaMan 04.04.2012 08:19:25 | |
---|
En kyllä ymmärrä millä lailla ne hallaa tekee tai miksi niitä kiinnostaisi mitä mieltä mnetissä ollaan niiden "uskottavuudesta". Uskottavuus oli ehkä vähän lapsellinen ilmaisu. En itsekkään edes pidä koko sanasta. Mitä tarkoitin että itse katsoin joskus Metallicaa tosi ylös. Arvostin bändiä suuresti ja pidin sitä hyvänä bändinä. En pidä enää, kiitos St. Angerin ja etenkin Death Magneticin ja lulun sekä lukuisten live keikkojen ja -pätkien joita olen nähnyt tässä viime vuosien aikana. Ne ovat minun silmissäni romuttanut kaiken sen mitä olen Metallicassa arvostanut. Ja tiedän että en ole ainoa vaan kaltaisiani on monia. Ja siksi sillä luulisi olevan väliä. Ja miksi heitä kiinnostaisi mitä mieltä m.netissä tai missään muuallakaan ollaan bändin tolasta? Ei kai niitä kiinnostakkaan ja sen kyllä huomaa viime vuosien tuotoksista. Itsehän tekevät mitä lystäävät, ja hyvä niin jos ovat tyytyväisiä omaan bändiinsä. Mutta se että heillä on tämä "me tehdään mitä halutaan"- asenne ei muuta sitä faktaa että Metallican levyt on nykyään huonosti soitettuja, niissä on huonot saundit ja live kunto on ala-arvoinen. Toisin sanoen bädi ei osaa enää soittaa eli olisko syytä lopettaa. Tämä on minun mielipide täällä m.netissä, kiitos, ei mulla muuta. Minä juon kossua!!! |
hermanhez 04.04.2012 15:11:22 | |
---|
MegaMan: Uskottavuus oli ehkä vähän lapsellinen ilmaisu. En itsekkään edes pidä koko sanasta. Mitä tarkoitin että itse katsoin joskus Metallicaa tosi ylös. Arvostin bändiä suuresti ja pidin sitä hyvänä bändinä. En pidä enää, kiitos St. Angerin ja etenkin Death Magneticin ja lulun sekä lukuisten live keikkojen ja -pätkien joita olen nähnyt tässä viime vuosien aikana. Ne ovat minun silmissäni romuttanut kaiken sen mitä olen Metallicassa arvostanut. Ja tiedän että en ole ainoa vaan kaltaisiani on monia. Ja siksi sillä luulisi olevan väliä. Ja miksi heitä kiinnostaisi mitä mieltä m.netissä tai missään muuallakaan ollaan bändin tolasta? Ei kai niitä kiinnostakkaan ja sen kyllä huomaa viime vuosien tuotoksista. Itsehän tekevät mitä lystäävät, ja hyvä niin jos ovat tyytyväisiä omaan bändiinsä. Mutta se että heillä on tämä "me tehdään mitä halutaan"- asenne ei muuta sitä faktaa että Metallican levyt on nykyään huonosti soitettuja, niissä on huonot saundit ja live kunto on ala-arvoinen. Toisin sanoen bädi ei osaa enää soittaa eli olisko syytä lopettaa. Tämä on minun mielipide täällä m.netissä, kiitos, ei mulla muuta. Minulla on 15 vuotias kissa. Ennen se kirmasi energisenä niityllä, kiipeili puissa ja katoilla. Saalistusretkiltään se toi näytille pulleita myyriä. Päälle päästi ilmoille kirkkaan ja voimakkaan maukaisun. Olin todella ylpeä kissastani. Nykyyän kisu ei tee oikeastaan muuta kun nukkuu ja syö, ja välillä päästää suustaan käheän naukaisun kaltaisen. Ihan terve se kyllä on. Pitäisiköhän lopettaa mokoma kun ei se ole enää sama kissa kuin ennen? Pilaa vaan oman maineensa moisella laiskottelulla. jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt... |
phiit 04.04.2012 15:18:05 | |
---|
hermanhez: Minulla on 15 vuotias kissa. Ennen se kirmasi energisenä niityllä, kiipeili puissa ja katoilla. Saalistusretkiltään se toi näytille pulleita myyriä. Päälle päästi ilmoille kirkkaan ja voimakkaan maukaisun. Olin todella ylpeä kissastani. Nykyyän kisu ei tee oikeastaan muuta kun nukkuu ja syö, ja välillä päästää suustaan käheän naukaisun kaltaisen. Ihan terve se kyllä on. Pitäisiköhän lopettaa mokoma kun ei se ole enää sama kissa kuin ennen? Pilaa vaan oman maineensa moisella laiskottelulla. olipas huono vertauskuva... http://www.king-weird.com
http://www.facebook.com/kingweird
http://www.maihinnousu.net/a/1462 |
Kampela77 04.04.2012 15:40:11 | |
---|
phiit: olipas huono vertauskuva... Yhtä huono kuin mihin vertaus oli kohdistettu. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
phiit 04.04.2012 15:48:31 | |
---|
Kampela77: Yhtä huono kuin mihin vertaus oli kohdistettu. ei Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! http://www.king-weird.com
http://www.facebook.com/kingweird
http://www.maihinnousu.net/a/1462 |
Kampela77 04.04.2012 15:54:50 | |
---|
phiit: ei Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Myönnetään. Kissan lopettamisessakin on enemmän järkeä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
apropoo 04.04.2012 15:59:25 (muokattu 04.04.2012 17:13:46) | |
---|
Dropped C: No, luulis ainaki että Hetukalla ja Trujillolla vois olla paljon enempi annettavaa jossain muissa proggiksissa vielä. Kirkasta tai Lerssistä tosin en olis enään niin kovinkaan varma edes tässä aspektissa... "Quirk" Hammett julkaissee joskus vielä soololevyn ja se varmaan ihan erilaista kun Metallica.. Puhui joskus guitar worldis EDIT: veikkaan että musiikillisesti voisimme odottaa jotain Santanan sävyistä... kuka ties? Kaikki soittimet ja vokaalit vedetään wahin läpi, kuten luki ultimate guitarin aprillipilassa ;D |
LyraB 04.04.2012 17:51:29 | |
---|
|
Booombox 04.04.2012 20:25:39 | |
---|
Lentävä lause. |
Tuomoo 04.04.2012 23:35:25 | |
---|
Booombox: 437_Thorn Within 423_Better Than You Hmm.. En oo kumpaakaa biisiä ikinä radiosta kuullut ja silti tosi korkeella listalla, hämmentävää. Soivat pääasiassa öisin. Eihän Radio Rockin vakiosoittolistoille mahdu mitään muuta kuin samat neljä biisiä, jotka soivat eri järjestyksessä jatkuvasti. Yöllä tuleekin sitten välillä mitä sattuu. |
Mad-Mike 07.04.2012 22:41:47 | |
---|
Alkoi kiinnostaa todella paljon itseäni tuo Live S*it Pinge & Burge 2DVD+3CD setti. Ja harmikseni huomasin että eihän tuota boksia löydä oikein mistään aluekoodi 2:lla. Ylihintaisia bokseja on kyllä netti pullollaan mutta en ole valmis maksamaan 100 euroa tuosta sentään. Dreadmonboogaloo |
MegaMan 08.04.2012 10:07:13 | |
---|
Alkoi kiinnostaa todella paljon itseäni tuo Live S*it Pinge & Burge 2DVD+3CD setti. Ja harmikseni huomasin että eihän tuota boksia löydä oikein mistään aluekoodi 2:lla. Ylihintaisia bokseja on kyllä netti pullollaan mutta en ole valmis maksamaan 100 euroa tuosta sentään. Oho! Onks toi CD-DVD-boksikin nuin harvinainen? Tiesin kyl et se orkkis VHS-setti on tosi kysytty. No onhan noi keikat kyl youtubessa ihan ookoo laadulla. Seattlen '89 keikka on ihan sikakova. San Diegokin on ihan ookoo, mutta mua häirää se ajalle tyypillinen musavideotyyli, jolla kuva on käsitelty ja editoitu. Sama vika Maidenin Donington '92 livessä. Mut silti silkkaa timangia kaikki tyynni! Minä juon kossua!!! |