AndyH 16.03.2012 20:45:58 | |
---|
Siis kumiankkoja natsikypäröissä, mikä voisi esteettisesti silmää enempää miellyttää!!! ;) |
Estranged 17.03.2012 01:16:05 | |
---|
AndyH: Siis kumiankkoja natsikypäröissä, mikä voisi esteettisesti silmää enempää miellyttää!!! ;) Nimenomaan kato. :D "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional | "Tässon Esso moro. Painiksella on puoliksi syöty mäyrä peräaukossa. Onko syytä huoleen?" |
|
Luthanasia 18.03.2012 19:36:36 | |
---|
Entropia666: Tuossa ois omasta uutukaisesta kuvatusta: www.haje.fi/random/jalka3.jpg Jätkällä on kyllä äärimmäisen komeaa leimaa nahka täynnä. Pitäisiköhän sitä tehdä joku vuosi reissu Tampereelle hakattavaksi. Eilen nakutettiin debyyttileima pohkeeseen/sääreen. Kuvaa tulossa tänne jahka parantuu. Tyytyväinen olen, Otto Paananen teki. Halvalla teki ja hyvä tuli. Myöskin todella leppoinen jätkä. Suositukseni. "Pessimist won't never be disapointed" |
geeza 19.03.2012 17:10:50 | |
---|
RainingRedPaint: Onko Vantaan tatuointipuljuista kokemuksia? Onko tuo Hellhound tattoo hyvä (kuvien perusteella ainakin näyttää hyvältä)? Tekisi mieli ottaa ensimmäinen kuva. Samaa oon kelannu. Hyvän näkösiä kuvia ainakin nettisivulla ja mulla tonne matkaa parisataa metriä. Eikös tuolla tehty sille yhelle juntille se Haavisto persiiseen? |
RainingRedPaint 19.03.2012 18:05:18 | |
---|
geeza: Samaa oon kelannu. Hyvän näkösiä kuvia ainakin nettisivulla ja mulla tonne matkaa parisataa metriä. Eikös tuolla tehty sille yhelle juntille se Haavisto persiiseen? Gallerian mukaan juu. Ihan hyvän näkösiä on monet tuolla kyllä. |
Entropia666 20.03.2012 10:12:14 | |
---|
Luthanasia: Jätkällä on kyllä äärimmäisen komeaa leimaa nahka täynnä. Pitäisiköhän sitä tehdä joku vuosi reissu Tampereelle hakattavaksi. Suosittelen takomoa kyllä vahvasti. Ja kukapa sitä nyt rumia kuvia ottais (itseasiassa aika moni...)? |
novo 28.03.2012 09:22:55 | |
---|
Huomenna ois taas aika Nelineloseen. Käteen ainakin taivasta, mutta muusta ei ookaan oikein vielä käsitystä. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Dominaattori 28.03.2012 12:16:25 | |
---|
novo: Huomenna ois taas aika Nelineloseen. Käteen ainakin taivasta, mutta muusta ei ookaan oikein vielä käsitystä. Nelineloseen meen kyllä vielä uudelleen. Jaakko oli aivan loistava tyyppi, juttu luisti kyllä koko toimenpiteen ajan. Örp |
novo 29.03.2012 08:40:13 | |
---|
Dominaattori: Nelineloseen meen kyllä vielä uudelleen. Jaakko oli aivan loistava tyyppi, juttu luisti kyllä koko toimenpiteen ajan. Muistinkin eilen kysästä Samilta ja Jaakolta, että kuinkas sun reissu menikään ja oliko Jaakko vai Antti asialla =) Jaakko on kyllä sellattinen seuramies etten mä viitti ees miettiä muita tatskamestoja. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
novo 29.03.2012 14:42:01 | |
---|
Nonni, nyt on Karvinen pohkeen ja nilikan välimaastossa ja oikeeseen olokapäähän tuusattiin kuutamo tehtaan taustalle. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
BoNey 03.04.2012 18:41:24 (muokattu 03.04.2012 19:00:09) | |
---|
Tänään aloitettiin tekemään sleeven toista puoliskoa, johon tuli mustalaisnainen, ruori ja ankkuri. Parin viikon päästä väritys. Kuva löytyy omista kuvista. |
Tuomas. 06.04.2012 16:20:57 | |
---|
Olin tatuointimessuilla käymässä Ruoholahdessa ja pettymys oli. Todella hienoja/erityisiä kuvia oli harvassa ja ns. turhanpäiväistä massaa hurjasti. Miksi ihmiset ottaa rumia kuvia? |
Jeszse 06.04.2012 22:06:09 | |
---|
Bongasin eilen ideaparkista tatuointiliikkeen, en tienny et sielläki sellanen on. Kävelin ohi ja palasin vielä takaspäin kysyyn kuvakansioita. Niitä oli joku kymmenkunta, ja selasin ne ehkä minuutissa läpi. Ei vakuuttanu paskaakaan, ku kaikki, siis ihan kaikki kuvat oli jotain netistä printattuja pohjia ehkä stereotyyppisimmistä aiheista, kuten tribaleista ja tiikerinnaamoista. Eipä tarvi koskaan harkita menevänsä sellaseen liikkeeseen, jossa ei oo missään ees näytillä firman taiteilijoitten töitä. Ihme meininki. |
JPQ 07.04.2012 18:10:42 | |
---|
Tuomas.: Olin tatuointimessuilla käymässä Ruoholahdessa ja pettymys oli. Todella hienoja/erityisiä kuvia oli harvassa ja ns. turhanpäiväistä massaa hurjasti. Miksi ihmiset ottaa rumia kuvia? Tuo rumuus on makuasia. ja toiseen viestiin alla sanon ihme juttu minustakin vaikka vain sivullisena seuraan. ps. itse en tatuointia ottaisi Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
TMik 11.04.2012 08:22:35 | |
---|
Tuo "turhanpäivänen massa" juttukin on vähän sellainen että huono se on muiden kuvista sanoa onko ne vaan kivoja kuvia vai onko näihin piilotettu joku elämääkin tärkeämpi merkitys. Jokatapauksessa itselleni se on aivan sama mitä muut ihoonsa laittavat. Ja kuten joku totesi että rumuus on vähän katsojasta kiinni. Tosin itsekin olen kyllä nähnyt kuvia joista on paistanut vähän semmonen "oli pakko saada tatska ja tää teki tosi halvalla!" meininki :) |
BoNey 11.04.2012 21:07:26 | |
---|
Tuo "turhanpäivänen massa" juttukin on vähän sellainen että huono se on muiden kuvista sanoa onko ne vaan kivoja kuvia vai onko näihin piilotettu joku elämääkin tärkeämpi merkitys. Jokatapauksessa itselleni se on aivan sama mitä muut ihoonsa laittavat. Komppia. Itse nään omat kuvani lähinnä koristeina eikä niillä yhtä lukuunottamatta sen suurempaa merkitystä olekaan. Halusin old school -tyylisiä kuvia ihan sen takia, että se miellyttää omaa silmää. |
teukka 12.04.2012 08:20:22 | |
---|
Kaikki saa ottaa millaisia kuvia haluaa. Ja pitääkin ottaa mitä ITSE haluaa. Se on kuitenkin oma nahka josta päättää ihan itse. Mun faija kysyi että minkälainen tatska hänen pitää ottaa kun kerta mullakin on. Totesin ettei tosiaankaan mitään jos pitää muilta kysyä. Sen sanon että mulle on ihan sama mitä kuvia porukalla on mutta laadusta en suosittele tinkimään. Kuvasta riippumatta paskaa työnjälkeä en sulata,varsinkaan omassa nahassa. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
sartzan 13.04.2012 12:15:12 | |
---|
"Kiva kuva" vs. "jokin merkitys" -matsissa mun äänet edelleen menee "jokin merkitys" -vaihtoehdolle. Lähinnä siksi, että makuasiat monasti ovat läpi elämän muuttuvia. Mikä miellyttää nyt, ei välttämättä miellytä enää myöhemmin. Toisaalta, jos on hankkinut muinoin jonkin tatskakatalogista bongaamansa tribaalinonsense-himmelin ihollensa, saattaa kuvalle syntyä toki sitten ajan myötä jokin merkitys. Siitä voi vaikka tulla muisto siitä elämänvaiheesta, jolloin se on otettu, vaikka ottohetkellä ainoa motiivi olisi ollut se, että kuva miellyttää silmää. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
Tuomas. 13.04.2012 20:01:37 | |
---|
Lähinnä tarkoitin massalla sitä, että eri artistien kuvia selaillessa oli tosi paljon samalla tyylillä tehtyjä lohikäärme/pääkallojuttuja jne.. Jos sieltä olisi seasta valinnut leiman, niin en olisi jälkeenpäin osannut sanoa kuka taiteilijoista olisi sen tehnyt. Vähän sama homma kuin tribaalien kanssa, ei oikein muista erotu. Toki siellä oli myös oikeasti vaikuttavia ns.taiteeseen verrattavia juttuja, mutta vähemmän. Ja jokainenhan tosiaan päättää itse mikä silmää miellyttää. |