Aihe: Black Sabbath
1 2 3 4 58 9 10 11 1235 36 37 38 39
carnation
18.02.2012 17:18:13
Terry Pantheras: Vittu tästä touhusta on rock n roll kaukana.

Rokkenrollin tarkoitus on kapinoida ja aiheuttaa pahennusta, sitä tämä totisesti on tehnyt, joten touhu on erittäin rock n roll.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
MikaHekkanen
18.02.2012 17:22:41
Terry Pantheras:
E: Tietysti tuohon varmastikin vaikuttaa Iommin syöpä. Sikäli ei parane paljon kitistä.

Kyllä Iommin päätöstä olla lähtemättä kiertueelle pitää kunnioittaa, hälle on varmasti tärkeintä nyt säästää voimiaan tautia vastaan tappelemiseen.

Se, miten markkinointiorganisaatio yrittää täyttää Iommin (ja Wardin) jättämän tyhjiön, on kuitenkin aivan eri asia.
Mehevän Ilomielinen ja Katkeroituneen Aulis Hippi joka Elvistelee Kasvavasti Kiinteän Auttamattomasti, Nauraa, Elämöi ja Nai
Sick Planet
18.02.2012 17:42:12

Onnittelut niille ketkä ovat tuskissaan hommanneet lippunsa esim. Huuto.netistä jollain parillasadalla
yellow
18.02.2012 18:49:48
MikaHekkanen: Kyllä Iommin päätöstä olla lähtemättä kiertueelle pitää kunnioittaa, hälle on varmasti tärkeintä nyt säästää voimiaan tautia vastaan tappelemiseen.

Jep. Non Hodgkin lymfoomassa hoidot ovat erittäin raskaat, jos on taudin aggressiivinen muoto. Siinä ei paljon keikkailla.
Regalis Apertura
18.02.2012 19:02:25
carnation: Rokkenrollin tarkoitus on kapinoida ja aiheuttaa pahennusta, sitä tämä totisesti on tehnyt, joten touhu on erittäin rock n roll.

+

Ehdottomasti plussa pamahti :D. Tuossa hyvin kiteytetty koko hässäkän syvin olemus.
All hail Sharon & kumppanit (whoever you are)...
*sarkasmihymiö*
Terry Pantheras
18.02.2012 20:03:44
carnation: Rokkenrollin tarkoitus on kapinoida ja aiheuttaa pahennusta, sitä tämä totisesti on tehnyt, joten touhu on erittäin rock n roll.

Heh, voihan sen noinkin nähdä, mutta pahennuksen aiheuttaminen ja "kapinointi" lienee yhtä tahatonta kuin Danny on koominen.
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP

Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola
Sergei Fallinen
18.02.2012 20:08:08 (muokattu 18.02.2012 20:08:25)
Terry Pantheras: Heh, voihan sen noinkin nähdä, mutta pahennuksen aiheuttaminen ja "kapinointi" lienee yhtä tahatonta kuin Danny on koominen.

En tiedä, luultavasti Ozzyä ja frendejä tosiaankaan ei kiinnosta paskan vertaa fanien kunnioittaminen, kunhan massia tulee. Sikäli se on kyllä ihan aitoa henkeä
Dropped C
18.02.2012 20:15:08
Aika vidun paskin diili, jos jää viimeiseksi rundiksi. Ozzyllä (Sharonilla) on kyllä aiemminkin ollu kovasti tavoitteena tahrata omaa perintöään. Ja vitun säälittävästi rahan takia. Harmittaa että Geezer lähti tähän mukaan.

44 vuotta musiikkia ja perintöä ja sitten tämä? Luulisi todellakin että Wyldellä tai edes Geezerillä olisi jotain makua ja rehellisyyttä. Mutta ei kai sitten?
krautio
18.02.2012 20:15:59

Käsittämätöntä sekoilua. Eniten käy Iommia sääliksi, että tässäkö se sitten oli.
Hey Ho, Let's Go!
Jokapaikanapina
18.02.2012 22:38:39 (muokattu 18.02.2012 22:38:50)
krautio: Käsittämätöntä sekoilua. Eniten käy Iommia sääliksi, että tässäkö se sitten oli.

Älä huoli. Jos se kuolee, niin levy kyllä julkaistaan "Ozzy's Friends" soittaa kyllä loput kitaraidat kuntoon.
samumaster
18.02.2012 23:32:19
no tuli ostettuu tonne lippu kaks kertaa kalliimmal ku alkuperänen. Oon kuitenki vielä nuori ja tällee toi keikka ois iha siisti.

Mietin vaan ku pitäskö myydä toi lippu ku jos vaa puolet sabbathista esiintyy ja väki täällä mottaa Wyldeä... En kumminkaa haluis katua jos möisin tän lipun.

Oon mä nähny Rushiakin ja (anteeksi) Green *KÖH* Dayta, niin ei tää keikka vois olla ainakaa huono?
Olen, siis röydän.
Terry Pantheras
18.02.2012 23:40:02
samumaster: no tuli ostettuu tonne lippu kaks kertaa kalliimmal ku alkuperänen. Oon kuitenki vielä nuori ja tällee toi keikka ois iha siisti.

Mietin vaan ku pitäskö myydä toi lippu ku jos vaa puolet sabbathista esiintyy ja väki täällä mottaa Wyldeä... En kumminkaa haluis katua jos möisin tän lipun.

Oon mä nähny Rushiakin ja (anteeksi) Green *KÖH* Dayta, niin ei tää keikka vois olla ainakaa huono?

No joo, kaikkeahan me täällä suuressa viisaudessamme huutelemme. Mee ihmeessä kahtomaan, kun piljetti on kerran jo taskussa, eikä lisäelämykset ole koskaan pahitteeksi, varsinkaan jos et ole musiikkiteollisuuden kyynistämä. Ei sen keikan mahdollista hyvyyttä m.netin kommenttirinki muuta miksikään sun näkökulmasta. Rushista olen kateellinen...
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP

Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola
Qoshovius
19.02.2012 13:25:15

Siis nyt oikeesti.

Kai Tiketistä/Lippupalvelusta pitäis saada rahat takaisin ilman sen kummempaa hämminkiä?
Responsible people don't go around their nipples twisted.
mrk
19.02.2012 13:56:46
Qoshovius: Siis nyt oikeesti.

Kai Tiketistä/Lippupalvelusta pitäis saada rahat takaisin ilman sen kummempaa hämminkiä?

Tuskin saa, kumpikaan taho ei myynyt niitä;) Lippu.fi ja/tai Livenation tiedottavat varmaankin asiasta kunhan ovat viikonlopusta selvinneet. Pakkohan liput on saada palauttaa.
"Short On Long Term Goals"
phiit
19.02.2012 19:01:38
Ei kyllä vittua pätkääkään ettei tullu lippuja hommattua, toi Ozzy & Friends kun vaikuttaa todella lapselliselta.. Jos ette saa lippujanne palautettua niin on todella ihme josta on jo syytä nostaa mekkala :)
hjukke
19.02.2012 21:55:50

Oisko osuvampi jo otsikko "Black Sabbath Hajosi jälleen", tai "Black Sabbath riitelee jälleen" :D
Karipiirto
19.02.2012 22:24:35

hjukke: Oisko osuvampi jo otsikko "Black Sabbath Hajosi jälleen ennen kuin kerkesi edes palata yhteen", tai "Black Sabbath riitelee jälleen vaikkei edes ole yhdessä" :D

Fixed.
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
kaljataiteilija
20.02.2012 09:30:54
Tai "Sharon & Black Sabbath"
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
mrk
20.02.2012 11:42:02
Rahansa tulee ilmeisesti saamaan halutessaan takaisin, Livenation oli kommentoinut http://www.voice.fi/uutiset/musiikk … n--haluatko-rahasi-takaisin/1/35430

Tarkemmat tiedot tulossa myöhemmin.
"Short On Long Term Goals"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)