Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender CD 140 sce tai sonoran Sce Thinline?
1
guitarz
05.02.2012 16:44:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/fender_cd1 … id=13e9643f36669d1c28b0ed70c04463fe
Tai
http://www.thomann.de/fi/fender_sonoran_sce_thinline.htm
Kokemuksia? Kumpi kannattaisi ostaa?
 
Basismi on vaarallinen tauti....
oamkbonor
05.02.2012 16:50:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon hintaluokan kitarat on varmaan ihan yhtä "hyviä" joten kokeilematta ihan sama mitä ostat mutta kannattaa koeajaa ennen ostamista niin ei tarvitse täällä kysellä.
 
hallu
05.02.2012 17:39:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tuo CD140 olisi läpikuusisella kannella ja on aika makean näköinenkin kun Sonoran on laminaattia ympäriinsä. Toisaalta olen sonorania kokeillut kaupassa ja laminaattisuudestaan huolimatta se oli mielestäni varsin hyvä sointinen (sellaista täyteläisen botnekasta alapäätä kuten D-koppaisessa pitääkin).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
jalaleppilampi
05.02.2012 20:58:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: No tuo CD140 olisi läpikuusisella kannella ja on aika makean näköinenkin kun Sonoran on laminaattia ympäriinsä. Toisaalta olen sonorania kokeillut kaupassa ja laminaattisuudestaan huolimatta se oli mielestäni varsin hyvä sointinen (sellaista täyteläisen botnekasta alapäätä kuten D-koppaisessa pitääkin).
 
Kaikissa Sonoran -malleissa on kokopuukansi.
 
t. Jerry Fenderiltä.
 
hallu
05.02.2012 22:34:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jalaleppilampi:
 
Kaikissa Sonoran -malleissa on kokopuukansi.
 
t. Jerry Fenderiltä.

 
Okei, se on ihan uskottavaa sen hyvän soinninkin vuoksi ja olen itsekin saanut sellaista tietoa, että kokopuu kansi olisi. Tuossa aloittajan linkissä thomannin sivulla sanotaan "laminated spruce top" joten otaksuin, että kyse olisi laminoidusta kannesta. Kiitos kun korjasit.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «