Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kengät
1 2
hamer
27.01.2012 08:25:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens
Millä kengillä soitte ,oon treenaillut liuvutus tekniikkaa basarilla huomasin että pehmeät kumipohjaiset kengät ei oikeen luista pedaalilla.
 
jump in the fire
Weetoz
27.01.2012 09:48:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon melkein koko soittourani soittanu ilman kenkiä. Vasta vähän aikaa sitten kokeilin taas huvikseen että miltä tuntuisi kengät jalassa, ja lopputulos oli sama kuin aina ennenkin, eli se tuntuu about samalta kuin jos soittaisi rukkaset käsissä. Mutta makuasioita ovat nämä.
 
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
RstoU
27.01.2012 09:58:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse soitan mieluiten paljain varpain. Talvisaikaan tämä on jokseenkin epämiellyttävää paljasta metallia vasten. Jotkut pitävät Reinoista, toiset sisäpelikengistä. Tämä on nimenomaan tottumuskysymys.
 
Duro
27.01.2012 11:52:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koska olen laiska enkä jaksa vaihtaa kenkiä ku astun setin taakse, niin tulee soiteltua lähinnä maihareilla reeniksellä. Ostin yhdes vaihees converset sitä varten, jotka olivat kyl helkatin hyvät siinä, mut niiden käyttö vähän jäi. Himassa sähkösetillä mennään villasukilla.
 
Piste.
Kailis
27.01.2012 12:53:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse vedän mieluiten ohutpohjaisilla tennareilla tai vastaavilla. Autourheiluun tarkoitetut, ei liian korkeavartiset, vois olla aika optimit.
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
passe
27.01.2012 13:28:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Painitossut ja trikoot.
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Krisse82
27.01.2012 13:47:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilaisuuteen sopivat kengät ovat mun valinta. Yleensä tennarit tai joko mustat tai ruskeat nahkakengät. Näitä löytyy hyllystä tarvittava määrä. Yhteistä lienee kuitenkin se, että ohut pohjaisia ovat ja pohjamateriaali on sellainen että pito ei pilaa iltaa.
 
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...
tito
27.01.2012 13:59:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö joku tossa Thomas Lang Bootcamp-keskustelussa maininnut että Tomppa oli ihmetellyt kun jengi vetää sukkasillaan, ja näyttäny mitä kaikkea kengillä saa aikaan. Voiskohan joku valottaa Langin ideoita? No anyways ite soittelen mieluimmin kevyillä tennareilla, reeniksellä ne on nurkassa ja onhan se sellaista urheiluaa välillä että ihan kivakin vaihtaa "kuivat päälle" ku lähtee reenikseltä.
 
I'm George W. Bush, and I approve this message.
Kailis
27.01.2012 15:09:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain tällasta;
 
http://www.autoguide.com/gallery/ga … +Hunziker+Driving+Shoes+03.jpg.html
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Speedy
27.01.2012 15:13:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Jotain tällasta;
 
http://www.autoguide.com/gallery/ga … +Hunziker+Driving+Shoes+03.jpg.html

 
tai tällaista;
 
http://www.flickr.com/photos/scottjacksonx/4209857745/
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Kailis
27.01.2012 16:45:32 (muokattu 27.01.2012 16:45:51)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: tai tällaista;
 
http://www.flickr.com/photos/scottjacksonx/4209857745/

 
Rumat =(
Virhe ja tyhjä ja blaahblaah...
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
shamoon
27.01.2012 18:31:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki toimii paits monot.
 
housuja vedän jalkaan! suosittelen.
jazzmies
27.01.2012 18:37:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

shamoon: Kaikki toimii paits monot.
 
Sama + puukengät eivät oikein lähde. Nyt taitaa talvella olla Catmandoon perus talvikengät, syksyisin Salomonin Gore-tex lenkkarit, kesällä sandaalit tai Niken Pegasus +20 lenkkarit. Sukkasilteen en koskaan, koska ne alkavat haista ja sotkeentuvat, enkä myöskään avojaloin. Ilman kenkiä tatsi on huono ja liian läheinen. Tasapohjaiset tennaritkaan eivät sovi, vaan korkoa täytyy olla se sentti tai pari. Pedaali on mekaaninen laite, joka liian läheltä antaa häiriöaltista signaalia lyönnin tilasta, joten yksi lisäkerros ottaa turhat värinät pois.
 
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
-Dr.DW-
27.01.2012 18:49:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Sama + puukengät eivät oikein lähde. Nyt taitaa talvella olla Catmandoon perus talvikengät, syksyisin Salomonin Gore-tex lenkkarit, kesällä sandaalit tai Niken Pegasus +20 lenkkarit. Sukkasilteen en koskaan, koska ne alkavat haista ja sotkeentuvat, enkä myöskään avojaloin. Ilman kenkiä tatsi on huono ja liian läheinen. Tasapohjaiset tennaritkaan eivät sovi, vaan korkoa täytyy olla se sentti tai pari. Pedaali on mekaaninen laite, joka liian läheltä antaa häiriöaltista signaalia lyönnin tilasta, joten yksi lisäkerros ottaa turhat värinät pois.
 
Tästähän ollaan jo "jarhuttu" aikaisemminkin, jossakin eri topicissa... Mutta edelleen, tennissukilla menen minä.
Paljain varpain en varmaan ihan kunnolla soittoa ole kokeillutkaan, mutta kengät jalassa turhaudun jo ihan ensimmäisellä polkaisulla.
En tiiä sitten sellaiset "urheilutossut"?
Voisi jopa toimiakin... Siis tarkoitan ihan ala-aste meiningin tossut...
Itse -83 ja siitä voidaan sitten itse suunnistaa -Ohjaamaani "sandaaliin"! =P
En tiedä mikä niitten oikea nimitys on, mutta semmosilla!
 
Hoglanin "Lampunkenki" vetää maihareilla, painot nilkassa=D
Aika Soturi se on!
 
Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän!
Cepe
27.01.2012 19:47:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun mielestä parhain on soittaa sukkasillaan.
 
Kenkiä kun ei ole, saa jalka vapaammin liikkua ja polkea basaria.
Mutta jos kengät jalassa soittaisin, kengät olisi varmaan tennarit.
 
rytmihäiriöinen kannujenhakkaaja.
jazzmies
27.01.2012 20:44:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiasia on se, että maailman kovimmat soittajat soittavat ja ovat soittaneet kengät jalassa, eli repikää siitä!
 
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
hollmi-5
27.01.2012 20:47:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika ohutpohjaiset kengät on minun valintani. Keikkakenkinä on nahkapohjaiset pukukengät kahden sentin korolla. Niillä on hyvä vetää, kun jalkaa voi liuttaa pedaaleilla ja spedun tuntee jalkaa vasten .
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
EJ84
27.01.2012 22:27:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=7561764#p7561764
 
"If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself."
Tankero
28.01.2012 01:30:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Tosiasia on se, että maailman kovimmat soittajat soittavat ja ovat soittaneet kengät jalassa, eli repikää siitä!
 
Niinpä. Ihmettelen tuota sukkasillaan/avojaloin soittamista.
 
Humppajyrä
Tankero
28.01.2012 01:31:06 (muokattu 28.01.2012 01:31:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Aika ohutpohjaiset kengät on minun valintani. Keikkakenkinä on nahkapohjaiset pukukengät kahden sentin korolla. Niillä on hyvä vetää, kun jalkaa voi liuttaa pedaaleilla ja spedun tuntee jalkaa vasten .
 
Niin on.
 
Humppajyrä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «