hollmi-5 16.11.2011 23:52:01 | |
---|
Rock-Ola: Toivottavasti et sentään mun vaimolta :D En.Ihan omalta :D Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jokapaikanapina 05.01.2012 23:24:50 | |
---|
www.youtube.com/watch?v=6ajjhId38lI Mukavan hyvin vetää Johnson Shoot To Thrillin vuonna 1984. Korkeet kohdat menee todella hyvin (paitsi silloin kun melodiaa varioidaan, mutta se on paljon mieluisampaa kuin epävireisyys). |
JussiKoo 06.01.2012 17:29:29 | |
---|
Älkää vaan ostako näitä DVD:itä. Erehdyin hankkimaan ne Anttilasta. Hinta oli halpa, mutta kuva ja ääni ovat todella surkeita. Harmittaa, koska tallenteet ovat kiinnostavia (ja harvinaisia) keikkoja ja ihan oikeita monikamera-ajoja jne., mutta lopputulos on kamalaa. www.cosasrv.com/mnet/acdc.jpg"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
Regalis Apertura 06.01.2012 17:38:51 | |
---|
Onkos nuo Masterplan yms. julkaisuja? Jonkun sortin buutseja? |
JussiKoo 06.01.2012 18:11:40 | |
---|
Regalis Apertura: Onkos nuo Masterplan yms. julkaisuja? Jonkun sortin buutseja? Eivät ainakaan mitään virallisia. Kuraa. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
Nick Bone 07.01.2012 10:25:44 | |
---|
On tullut itsekin hankittua nuo samat. En suosittele minäkään ostamaan noita tekeleitä. "Kuraa" on aika osuva ilmaus. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.studiooffline.fi
www.facebook.com/roughboneband |
pekkap82 10.01.2012 02:23:21 | |
---|
|
sellisti 10.01.2012 08:55:42 | |
---|
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
akuankkakomppi 11.01.2012 17:09:31 | |
---|
Tein löydön: Bon Scott & Fraternity: Complete sessions 1971-72 tupla-cd (Raven RVCD-56). Aikoinaan Adelaide oli Australian Tampere, ainakin mitä rokänrolliin tulee. sum ergo cogito |
hollmi-5 11.01.2012 18:52:26 | |
---|
akuankkakomppi: Tein löydön: Bon Scott & Fraternity: Complete sessions 1971-72 tupla-cd (Raven RVCD-56). Aikoinaan Adelaide oli Australian Tampere, ainakin mitä rokänrolliin tulee. Mistäs tuommoisen löysit? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jii-Gee 11.01.2012 19:35:47 | |
---|
akuankkakomppi: Tein löydön: Bon Scott & Fraternity: Complete sessions 1971-72 tupla-cd (Raven RVCD-56). Aikoinaan Adelaide oli Australian Tampere, ainakin mitä rokänrolliin tulee. Miten niin, kuulostaako tuo Popedalta..vai.. ??! |
akuankkakomppi 11.01.2012 19:57:05 | |
---|
hollmi-5: Mistäs tuommoisen löysit? Ns. reenistä raivatessani yhdestä laatikosta tuonkin löysin. Ostin ton aikoinaan muistaakseni Sydneystä, ja luulin jo tuon hukanneeni - yhteen taksiin tuolla reissulla muutama levy mukamas kiireessä jäi. Jii-Gee: Hyvä heitto! sum ergo cogito |
Mika Kangas 14.01.2012 19:51:40 | |
---|
Rock-Ola: Älkää vaan ostako näitä DVD:itä. Erehdyin hankkimaan ne Anttilasta. Hinta oli halpa, mutta kuva ja ääni ovat todella surkeita. Harmittaa, koska tallenteet ovat kiinnostavia (ja harvinaisia) keikkoja ja ihan oikeita monikamera-ajoja jne., mutta lopputulos on kamalaa. www.cosasrv.com/mnet/acdc.jpg Aika jännä että Anttila myy tämänkaltaisia bootteja. Ei ole kyllä eka kerta, itse olen löytänyt sieltä varsin oudon Motorhead livekokoelman ja kaveri hankki sieltä aikoinaan jonkun 60- luvulla äänitetyn Pink Floydin liven. |
Jokapaikanapina 14.01.2012 21:56:15 | |
---|
Mika Kangas: Aika jännä että Anttila myy tämänkaltaisia bootteja. Ei ole kyllä eka kerta, itse olen löytänyt sieltä varsin oudon Motorhead livekokoelman ja kaveri hankki sieltä aikoinaan jonkun 60- luvulla äänitetyn Pink Floydin liven. Anttilahan on pullollaan bootlegeja. On kyllä sinänsä kummallista, kun on noin suuri ketju. |
blaekie 14.01.2012 22:54:18 (muokattu 14.01.2012 22:54:47) | |
---|
Jokapaikanapina: Anttilahan on pullollaan bootlegeja. On kyllä sinänsä kummallista, kun on noin suuri ketju. No nunnunnuu, Anttilasta on löytynyt kaikenlaista yllättävää, mielenkiintoista , hyvä vaan että sisäänostajana on joku jolla on mielikuvitusta. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
arppah8 15.01.2012 10:11:15 | |
---|
blaekie: No nunnunnuu, Anttilasta on löytynyt kaikenlaista yllättävää, mielenkiintoista , hyvä vaan että sisäänostajana on joku jolla on mielikuvitusta. Noi bootlegit vain saisivat jättää myymättä. Pari kertaa oon haksahtanut ja joutunut palauttamaan kauppaan ala-arvoisen kuvan ja äänen takia. VMP. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Regalis Apertura 15.01.2012 15:18:20 | |
---|
Siinähän se pointti onkin kun noista Anttilan buutsi-dvdeiden laadusta ei ole mitään takeita... Jos ostaa niin vastuu jää ostajalle;). Tyyliin "take or leave". |
zekeode 15.01.2012 17:35:58 | |
---|
Jokapaikanapina: Anttilahan on pullollaan bootlegeja. On kyllä sinänsä kummallista, kun on noin suuri ketju. Ne oli jonkun maan kautta kierrätettyjä (olisko Tanska?), jonka tekijänoikeudet sallivat nämä julkaisut. Bruce Springsteeniltä on kanssa joitakin bootleggeja myytävänä (epäviralliset fanien tekeleet peittoaa nämä 10-0), ja kannattaa varoa. Eipä noi viralliset AC/DC:n ja Brucen Blu-ray julkaisutkaan mitään timantteja ole, jos omistat DVD:t, niin ei ole mitään järkeä "päivittää": http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1168342 Kunnollisia julkaisuja odotellessa. Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb.com:sta. Koodilla YUY952 5$ alennusta ekasta tilauksesta -
Blogi |
|
sellisti 27.01.2012 21:02:23 (muokattu 28.01.2012 19:01:52) | |
---|
Puolikuuro: http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=24628 Kukas siellä nyt sairastaa? En itsekään tuon tarkempaa tietoa löytänyt. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa, vaikka tuskinpa ihan perusflunssat uutiskynnystä tällä tavalla ylittäisivät. Harmi myös että tulevat äänitykset siirtyivät, vaikka toki tärkeintä on nimeltämainitsemattoman jäsenen terveys. E. No jaa, tuolla on vähän pitempi juttu: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=168751 Oliskohan mesta - ja erityisesti Ilta-Sanomat ( http://www.iltasanomat.fi/musiikki/ … rtoa-enempaa/art-1288445036236.html) - keskittynyt hieman epäolennaiseen uutisen tiimoilta saadakseen raflaavamman otsikon..? Blabbermouthin uutisessahan kerrotaan otsikkoa myöten uudesta levystä ja sairastelu mainitaan lähinnä sivulauseessa syynä miksi äänitykset ovat viivästyneet. Tuosta saisi sen vaikutelman ettei kyseessä mitään hirveän vakavaa ole, mutta eipä sitä tiedä kun eivät sen tarkemmin halua kertoa. Toivotaan parasta, ja hienoa että uutta matskua on vielä ylipäätään tulossa! "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |