Aihe: Dream Theater
1 2 3 4 534 35 36 37 38196 197 198 199 200
Perro Stupido
25.01.2012 12:11:01
reaper666: No okei, musiikkikaan ei ollut hyvää.

Touché!

Loukkaantumisen määrä tässä ketjussa ylittää sallitun rajan. On aika lopettaa postaaminen.
M4ss3 m/
25.01.2012 12:13:57 (muokattu 25.01.2012 12:15:46)
Perro Stupido: Loukkaamisen määrä tässä ketjussa ylittää sallitun rajan. On aika lopettaa postaaminen.

Melkoisen lapsellista sakkia tässä langassa, kun pitää toista bändiä nyt haukkua niinkuin ei olisi huonompaakaan nähnyt.
coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188
SnowCrow
25.01.2012 12:21:18
Oli kyllä hyvä keikka, paitsi encore oli laimee. :D Olin niin varma, että pärähtää In the Name of God sieltä, kun ToTilta eivät olleet vielä mitään soittaneet, ja se ois ollu täydellinen lopetusbiisi. Mut sit pläääh...
phiit
25.01.2012 12:21:26
Unohtu mainita että Peripheryä tuli nähtyä pari biisiä ja oli just sitä jenkkidjenttitusinahumppaa mitä niin monet "omaperäset" muutki bändit tekee.. Uus numetal syntynyt? :) vaikka sitä soittotaitoa on niin biisitkään ei ois pahitteeks. No genrensä kullekin.. :)
reaper666
25.01.2012 12:26:57
M4ss3 m/: misen

Melkoisen lapsellista sakkia tässä langassa, kun pitää toista bändiä nyt haukkua niinkuin ei olisi huonompaakaan nähnyt.

En tullut vaan haukkumaan lämppäriä vaan mainitsin myös mielipiteeni pääbändin eli Dark Tranquillityn keikasta.
Perro Stupido
25.01.2012 12:41:14
M4ss3 m/: misen

Oi voi ja nyyh nyyh.
Kurkkuviipale
25.01.2012 12:41:33

phiit: Unohtu mainita että Peripheryä tuli nähtyä pari biisiä ja oli just sitä jenkkidjenttitusinahumppaa mitä niin monet "omaperäset" muutki bändit tekee.. Uus numetal syntynyt? :) vaikka sitä soittotaitoa on niin biisitkään ei ois pahitteeks. No genrensä kullekin.. :)

Kuulin paria uutta biisiä keiakn jälkeen ja oli aika paljon monipuolisempaa menoa kuin ekalla levyllä. Tusinadjenttiä (ei vedetä sitä djenttikeskustelua tähän) kyllä löytyy, muttei periphery sitä mun mielestä ole ollenkaan. Mielestäni osoittaneet aikamoista progressiivisuutta koko konseptillaan. Erilaista kehitystä kuin esim DT, mutta eikös se juuri olekin sitä kehittymistä että kehitytään eri suuntaan?
Se oli tonnin seteli... ... ...tonnin seteli... ..
bedlam
25.01.2012 12:52:04

SnowCrow: En tiiä asiasta kauheesti, mut eiks Periphery just oo tän "djent"-tyylin luoja tai jonkinlainen esilletuoja?

Mä olen luullut, että koko "djent" on saanut nimensä niistä Meshuggahin 8-kielisten kitaroiden saundista.
http://www.petrified-eye.net
M4ss3 m/
25.01.2012 12:57:52 (muokattu 25.01.2012 16:50:56)
bedlam: Mä olen luullut, että koko "djent" on saanut nimensä niistä Meshuggahin 8-kielisten kitaroiden saundista.

Youtubessa joku jätkä väittää, että se olisi alunperin keksinyt sanan "djendt" vuonna 1992 Metallican Sad But True-biisin kitarasoundista. Periphery nyt on kärkinimiä tässä meneillään olevassa djent-villityksellä ja tavallaan pistivät sen alulle Meshuggahin ja SikhT:n kaltaisten bändien innoittamana. Eli periaattessa Meshuggah se alkuperäinen djent-bändi on ollut. Kuten sanottua niin olivat vaan aikaansa noin 10-15 vuotta edellä.
coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188
phiit
25.01.2012 13:04:09
M4ss3 m/:
Ja te kaikki DT-elitistit, homehtukaa sinne vanhojenkoteihinne kuuntelemaan niitä 30 vuotta vanhoja Pull me under-renkutuksianne.

niinno, jääkö Peripheryltä yhtä legendaarista biisiä elämään jos asiaa katsotaan 30 vuoden kuluttua? tuskinpa :)
Perro Stupido
25.01.2012 13:17:29
M4ss3 m/: Ja te kaikki DT-elitistit, homehtukaa sinne vanhojenkoteihinne kuuntelemaan niitä 30 vuotta vanhoja Pull me under-renkutuksianne.

Voi pikku Mussua..
Neponen
25.01.2012 13:31:40

Perro Stupido: Voi pikku Mussua..

Voi teitä kaikkia pikku mussuja.
Alkaa jo muistuttaa keskustelun taso tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=cyp-DF-NcNY
Kampela77
25.01.2012 14:23:59
M4ss3 m/: ...Ja te kaikki DT-elitistit, homehtukaa sinne vanhojenkoteihinne kuuntelemaan niitä 30 vuotta vanhoja Pull me under-renkutuksianne.

http://imgusr.tradekey.com/p-270198 … -minerals-calcium-fiber-omega-3.jpg

http://www.cartinafinland.fi/fi/ima … age/14/14350/Tiilisein%E4+14350.jpg
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Guitarwall
25.01.2012 14:43:12

Oli kyllä erinomainen keikka, heittämällä paras näistä viidestä mitä on tullu nähtyä. Aivan loistavat valinnat vanhemmista biiseistä (A Fortune In Lies!) ja uudelta levyltä melko lailla parhaat biisit (Build Me Up, Break Me Downin oisin ite vaihtanu Lost Not Forgotteniin tai johonkin vanhempaan biisiin) joten settiin olin tyytyväinen. Tosin arvelin että jätkät sais siinä joulunjälkeisessä pikku laitamyötäisessä maailman parhaan idean reenata A Change Of Seasonsin...ja hitto kun sen hetken kerkesin siinä encoren alussa jopa niin luulemaan :D

Lavashow ja meininki vaikutti vapautuneelta eikä sitä Portnoyta sinne kaipaillu hetkeäkään alleviivaamaan omaa olemassaoloaan, Mangini hoitaa rumpalin tontin paremmin kuin hyvin ja tollanen hieman hillitympi meininki nyt sopii mun mielestä paremmin DT:hen muutenkin.
www.constantineband.net
Kurkkuviipale
25.01.2012 15:30:51

Guitarwall: Oli kyllä erinomainen keikka, heittämällä paras näistä viidestä mitä on tullu nähtyä. Aivan loistavat valinnat vanhemmista biiseistä (A Fortune In Lies!) ja uudelta levyltä melko lailla parhaat biisit (Build Me Up, Break Me Downin oisin ite vaihtanu Lost Not Forgotteniin tai johonkin vanhempaan biisiin) joten settiin olin tyytyväinen. Tosin arvelin että jätkät sais siinä joulunjälkeisessä pikku laitamyötäisessä maailman parhaan idean reenata A Change Of Seasonsin...ja hitto kun sen hetken kerkesin siinä encoren alussa jopa niin luulemaan :D

Lavashow ja meininki vaikutti vapautuneelta eikä sitä Portnoyta sinne kaipaillu hetkeäkään alleviivaamaan omaa olemassaoloaan, Mangini hoitaa rumpalin tontin paremmin kuin hyvin ja tollanen hieman hillitympi meininki nyt sopii mun mielestä paremmin DT:hen muutenkin.

Ja olihan portnoy The test that stumped them all:n taustalauluissa hengessä mukana jos se jotakuta lohdutti. Ainakaan niitä ei kukaan muu laulanut niin taisivat tulla taustanauhalta. :)

Tietyllä tapaa kyllä kaipaa sitä portnoytä (nimenomaan signature soittotyyliä joka kuuluu mielestäni DT:iin, en niinkään niitä manöövereitä), mutta sitten toisaalta ei oikeastaan yhtye siihen kaadu toisinkuin petruccin lähtöön kaatuisi hyvinkin todennäköisesti.
Se oli tonnin seteli... ... ...tonnin seteli... ..
Guitarwall
25.01.2012 15:45:47

^Tota en huomannukkaan, mut sen panin merkille et muutamat taustalaulut mitkä on perinteisesti tullu Portnoylta (War Inside My Head) kuulosti aika hiton paljon paremmilta Petruccin laulamina.
www.constantineband.net
kid ego
25.01.2012 18:58:47
Paras näkemäni keikka pitkään aikaan. Tästä jäi niin perhanan hyvä mieli!

Biisivalinnat olivat hyviä, vaikka kaikesta voisi toki aina väitellä. Muutamaa biisiä en edes tunnistanut, mikä muistutti taas siitä, etten ole saanut kaikkia levyjä hankituksi. Diggasin show'sta valoineen ja videoineen kaikin puolin.

Bändikin oli hurjassa livemeiningissä: Petrucci kävi soolon aikana lavan keskivaiheilla, Myung otti pari juoksuaskeltakin!

Peripheryn biisivalikoima ei oikein auennut, ja kävi hieman harmittamaan se niiden tekniikan pettäminen. Tiedän sen fiiliksen, kun lavalla hajoaa jotain ja artisti pitäisi saada äkkiä takaisin kuuluviin... Mielenkiintoiseksi on myös mennyt tämä nykyajan backline, kun lavalla ei näy yhtään stackia eikä pedalboardia.
Ianuarius
25.01.2012 19:10:19

Neponen: Voi teitä kaikkia pikku mussuja.
Alkaa jo muistuttaa keskustelun taso tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=cyp-DF-NcNY

Ahahaha :D
Blussaa
The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein
Guitar_Miller
25.01.2012 20:10:42 (muokattu 25.01.2012 20:11:51)
Ianuarius: Onks kukaan testaillu PETRUCCI-PLEKUJA?!?! D:

http://iheartguitarblog.com/2011/04 … ers-john-petrucci-pick-preview.html

Saako niitä ees mistään vielä...? :P

Entiiä mut Petrucci ei ainakaan ite näköjään sit käytä tommosia. Meinaan keikan lopussa lensi (kun ne heitteli sitä tavaraa), niin vahingossa käteen tavallinen Dunlop Jazz 3 ultex kun olin melkein eturivissä. Kotona kun testasin niin en mää ollukaan yhtä nopee ku herra JP. ;'(
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)