karsa 10.10.2008 22:40:26 | |
---|
Heh siin on KUULOKEliitäntä johon laitat kuulokkeet tai jonkun vastaavan tsydeemin kiinni;D Vois ol aika karun kuulosta ääntä jos noi pienes vehkees olis oma kaiutin.. |
Rimpitzki 10.10.2008 23:00:53 | |
---|
Heh siin on KUULOKEliitäntä johon laitat kuulokkeet tai jonkun vastaavan tsydeemin kiinni;D Vois ol aika karun kuulosta ääntä jos noi pienes vehkees olis oma kaiutin.. Ai NYHTÄN MÄ VASTA HOKASIN!! xD LoL... että oonki tyhmä; tommosee sentti-kertaa-sentti-kokoseen palikkaan kaiutin, huoh... noh, kiitos tiedosta :S Living Twice.
-Rock On!!-
H e v i
O n
P a r a s t a ! |
FensonGibder 11.10.2008 14:56:38 | |
---|
Heh siin on KUULOKEliitäntä johon laitat kuulokkeet tai jonkun vastaavan tsydeemin kiinni;D Vois ol aika karun kuulosta ääntä jos noi pienes vehkees olis oma kaiutin.. Itse asiassa kuulokkeiden kauitin on samaa kokoluokkaa. Ai shattana! |
karsa 11.10.2008 20:20:43 | |
---|
Itse asiassa kuulokkeiden kauitin on samaa kokoluokkaa. Ai shattana! Mut et sä varmaan rämpyttel jakki korvan vieres?tai mistä mä tiedän..;D |
Don Make 13.10.2008 22:46:51 | |
---|
Läiskäsen aina itte siitä piuhan kotistereoihin. Mukkaavan kätsy peli. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Kuplamuovi 27.10.2008 11:02:33 | |
---|
Tuo AC30-malli tuli perjantaina itelle. Varsin mainio peli, vaikka reverbiä jääkin kaipaamaan, niin kuin jotkut ovat jo maininneetkin. Kotistereoiden kautta oli mukava soittaa, ja MP3-soittimen kannettavien kaiuttimienkin läpi tuli kokeiltua. Rimpulan oloinenhan tuo on rakenteeltaan, mutta minkäs teet. "I'm sick of chasing my dreams. I'm just gonna ask them where they're going and hook up with them later." - Mitch Hedberg |
Janne19691 27.10.2008 13:27:49 | |
---|
Itsekin ostin tuollaisen AC30 version kuulokesoitteluun silloin kuin oikeaa ei voi käyttää. Ei hullumpi vaikka ero onkin selkeä, en muuta odottanutkaan (jokin analoginen luonnollisuus tuossa laitteessa kyllä hehkuu sillä todellakin kyseessä ei ole digitaalinen mallinnus). Pääasia että soittelu onnistuu olosuhteista huolimatta ja onhan siinä backup keikallekin. Rule #1: There are no rules. |
msormune 27.10.2008 14:00:43 (muokattu 27.10.2008 14:00:55) | |
---|
Pääasia että soittelu onnistuu olosuhteista huolimatta ja onhan siinä backup keikallekin. On siinä soundimiehellä ihmettelemistä kun/jos kaivat tuon amplugin varavahvistimena esille :) Mutta mikäs siinä... jos toimii niin toimii. |
FensonGibder 27.10.2008 18:58:44 | |
---|
Tuo AC30-malli tuli perjantaina itelle. Varsin mainio peli, vaikka reverbiä jääkin kaipaamaan, niin kuin jotkut ovat jo maininneetkin.. Kerrankin olisi hyötyä jos pää kolisisi tyhjyyttä! |
meitu 16.01.2012 16:34:44 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1175 päivää vanhaan ketjuun, mutta ei se mitään. Tulipa tilattua ebaystä tuollainen Amplug Lead reenivempeleeksi kun oli niin kätevän oloinen. Hain sellaista melko säröistä ja erottelevaa soolo- ja rytmisoundia, toivottavasti tuo lunastaa. Onko muut hankkineet vastaavia viime aikoina? Nykyisin noita on tarjolla käsittääkseni jo yhdeksää eri mallia. "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
kuunsuru 16.01.2012 17:27:44 | |
---|
meitu: Huom! Olet kirjoittamassa yli 1175 päivää vanhaan ketjuun, mutta ei se mitään. Tulipa tilattua ebaystä tuollainen Amplug Lead reenivempeleeksi kun oli niin kätevän oloinen. Hain sellaista melko säröistä ja erottelevaa soolo- ja rytmisoundia, toivottavasti tuo lunastaa. Onko muut hankkineet vastaavia viime aikoina? Nykyisin noita on tarjolla käsittääkseni jo yhdeksää eri mallia. Minä kävin ostamassa tuosta tuon Metalin menneenä perjantaina. Nyt kun on sillä tässä soitellut, niin ihan hyvin voisin myydä tästä tuon 15W behringerin ja tuon säristimen, kun tuolla amplugilla tulee ihan hyvin toimeen. Säröt on todella hyvät ja toistaa taustat täydellisesti kuulokkeisiin. Minä ainakin tykkäsin. Kitaristista voi myös tulla korvaava palkkamurhaaja ylimääräisen kielisetin kanssa. |
Hi-Power 16.01.2012 18:19:03 | |
---|
Hommasin kans Vox amplug Lead:in kuulostaa mukavalta noin pieneksi laitteeksi..ja hintakin oli mielestäni ihan kohtuullinen 39€ Oululaisessa musiikkialan liikkeessä (ei soitin ja mikähänse nyt oli) |
artal 16.01.2012 22:54:28 | |
---|
Ac-30 on käytössä ja hyvä peli onkin! Itsellä on olohuoneen sohvapöydällä inspiraatioita odottelemassa ja tulee se siitä monta kertaa viikossa kitaraan tuikattua. |
Mulla on Lead, tykkään kyllä värkistä. Mallinnus se on, mutta kuitenkin aika mukavan nopeasti vastaa soittoon ja vonkuu oikein kivasti. Tuo disaini on ehkä vähän vaan jännä... Noiden jakkien sijoittelua ois voinu ehkä vähän harkita. Nyt jos tuon tökkää vaikka kännykkään kiinni biisien läpiajoa varten, piuha tulee alhaalta kalikkaan. Tämä aiheuttaa sohvalla vähän taiteilua, kun muutenkin tuo boksi on siellä kitaran alapäässä hieman tiellä. Patteriluukun kansi on myös mulla heti alkuun melkoisen löysä. |
Ekku01 17.01.2012 13:40:45 | |
---|
artal: Ac-30 on käytössä ja hyvä peli onkin! Itsellä on olohuoneen sohvapöydällä inspiraatioita odottelemassa ja tulee se siitä monta kertaa viikossa kitaraan tuikattua. Liitätkö kuulokkeisiin vai stereoihin vai mihin? Itse kans odottelen, että posti toisi amPlug AC-30:n. Nettiklippien perusteella vaikuttaa todella mainiolta peliltä. Vaikka kuulokesoittoa silmällä pitäen tuon valitsinkin, niin silti kiinnostaisi jos tuota saisi vahvistettua järkevästi jotenkin muutenkin. "Joh. 3:16" |
artal 17.01.2012 17:41:49 | |
---|
Ekku01: Liitätkö kuulokkeisiin vai stereoihin vai mihin? Itse kans odottelen, että posti toisi amPlug AC-30:n. Nettiklippien perusteella vaikuttaa todella mainiolta peliltä. Vaikka kuulokesoittoa silmällä pitäen tuon valitsinkin, niin silti kiinnostaisi jos tuota saisi vahvistettua järkevästi jotenkin muutenkin. Kuulokkeisiin olen yleensä liittänyt, mutta olen kyllä kokeillut stereoihin ja tietokoneeseenkin liittämistä. Molemmat toimivat, mutta kuulokkeilla se tuntuisi olevan eniten oikeuksissaan. |
arska72 23.11.2012 00:24:37 | |
---|
Olin jo kirjoittamassa uutta otsikkoa,mutta onneksi älysin käyttää hakua. Tämähän on ollut markkinoilla jo useamman vuoden,joten käyttäjiäkin löytynee jo useampi. Itselläni on tämä "Lead"versio ja kuulostaa mukavalle.Mulla on AKG K-601 luurit. Ne on avoimet ja ääni on "avara".Mutta toki avoimuudesta johtuen niistä basso puuttuu/tai sitä on huomattavasti vähemmän.Nämä ovat mielestäni "paremman luokan,välttävät"luurit,eli näillä päästään jo pikkuisen hifistelemään.Ei kuitenkaan liki nirvanaa.Ääni on kuitenkin erittäin hyvä.....nälkä kasvaa..... Jos olet kokeillut muita malleja millätahansa luureilla,kaikki kokemukset terve tulleita. Siispä,tässä ei nyt haeta Nokian m.puh. kuuloimia. Tämän kirjoituksen pointti oli kuitenkin; Oletteko vertailleet kyseisen vahvistimen eroja keskenään...tai,eri luureilla. |
Vetehinen 23.11.2012 08:33:54 | |
---|
arska72: Itselläni on tämä "Lead"versio ja kuulostaa mukavalle.Mulla on AKG K-601 luurit. Ne on avoimet ja ääni on "avara".Mutta toki avoimuudesta johtuen niistä basso puuttuu/tai sitä on huomattavasti vähemmän.Nämä ovat mielestäni "paremman luokan,välttävät"luurit,eli näillä päästään jo pikkuisen hifistelemään.Ei kuitenkaan liki nirvanaa.Ääni on kuitenkin erittäin hyvä.....nälkä kasvaa..... Siis nälkä kasvaa luurien suhteen, mutta amPlugiin olet tyytyväinen? Kuulostaa nurinkuriselta. Minulla oli Classic Rock amPlug, ja käytin Koss Portapro ja Creative Fatal1ty -kuulokkeita. Kuulokkeet olivat hifistä kaukana mutta selväksi kävi että niin on äänilähdekin. Hirveetä suhinaa ja reverbin puute nyppi. Nykyään vastaavassa käytössä on iPad ja AmpliTube iRig. Käyttömukavuus on huikeasti parempi, ja noise gate, reverb... Voi tallentaakin jamittelun tuloksia. Survival of the richest |
Swayne 23.11.2012 09:03:20 | |
---|
Minulta löytyy näistä Nighttrain ja Satriani versiot. Satrianimallista löytyy aika paljon säröä ja delay myös. Mielestäni hyvät soundit löytyy siitä. |
phiit 23.11.2012 10:41:26 (muokattu 23.11.2012 10:41:41) | |
---|
beliel: Siis nälkä kasvaa luurien suhteen, mutta amPlugiin olet tyytyväinen? Kuulostaa nurinkuriselta. Minulla oli Classic Rock amPlug, ja käytin Koss Portapro ja Creative Fatal1ty -kuulokkeita. Kuulokkeet olivat hifistä kaukana mutta selväksi kävi että niin on äänilähdekin. Hirveetä suhinaa ja reverbin puute nyppi. Nykyään vastaavassa käytössä on iPad ja AmpliTube iRig. Käyttömukavuus on huikeasti parempi, ja noise gate, reverb... Voi tallentaakin jamittelun tuloksia. Katos, kohtalotoveri.. tuo Classic Rock on jotenkin aivan paska, joko liian vähän säröä tai sitten vitusti liikaa ja menee täysin mössöks koko soundi. Amplitube iPadilla on aika nannaa USB liitännän kautta |