Nimismies 11.04.2004 21:55:34 | |
---|
Mille levylle tai kappaleelle olisitte antaneet eri nimen kuin se nykyään kantaa? "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
KTR 11.04.2004 22:07:22 (muokattu 11.04.2004 22:07:37) | |
---|
No vaikka Backstreet boysien ekalle levylle nimeksi "Ahdistavaa paskamusaa". Seuraaville levylle nimeksi "Lisää ahdistavaa paskamusaa", "Ahdistavan paskamusan poika" ja "Ahdistavan paskamusan pojan paluu"... |
Tuomas 11.04.2004 22:08:35 | |
---|
Joku nyt kyllä nyppää minua korvasta kiinni ja selvittää nielukielekkeet pihalla että nyt puhutaan pyhistä arvoista, MUTTA: olen sitä mieltä, että lyriikoiltaan vaihdettuna Sleepy Sleepersin Järkee vai ei olisi ihan oikea klassikkobiisi. Siinä on hyvä riffittely mutta sitten se lyödään läskiksi niillä pedofilia/nekrofiliasanoituksilla. Jaa, tässä puhuttiin nimestä. No, en minä siitä osaa sanoa. sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste |
sub zero 11.04.2004 22:28:51 | |
---|
No vaikka Backstreet boysien ekalle levylle nimeksi "Ahdistavaa paskamusaa". Seuraaville levylle nimeksi "Lisää ahdistavaa paskamusaa", "Ahdistavan paskamusan poika" ja "Ahdistavan paskamusan pojan paluu"... Ai jaa. XL5:en ekan levyn kannessa vois lukea "XL5 - THE INVASION OF EVIL TAKE THAT CLONES" |
Nostanpa vielä. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Dunga 12.04.2004 17:28:31 | |
---|
Jackson5 - ABC --> Jackson5 - Ei biisii "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
sub zero 12.04.2004 17:51:51 | |
---|
Nostanpa vielä. Jos otsikkosi ei innosta ihmisiä niin se pitäisi hyväksyä rauhallisesti |
Nimismies 12.04.2004 17:53:36 | |
---|
Jos otsikkosi ei innosta ihmisiä niin se pitäisi hyväksyä rauhallisesti Niinkö? Jännää. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Tuomas 12.04.2004 18:46:06 | |
---|
Et taida ymmärtää kunnon huumorimusaa. Sleepy Sleepers on elämäntapa! Kyllä minä ymmärrän kunnon huumorimusaa. Ymmärrän Sleepy Sleepersiäkin. Mutta olen silti sitä mieltä, että se riffi olisi voitu paremminkin käyttää :) sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste |