Aihe: Mille levylle tai biisille eri nimi?
1
KTR
11.04.2004 22:07:22 (muokattu 11.04.2004 22:07:37)
No vaikka Backstreet boysien ekalle levylle nimeksi "Ahdistavaa paskamusaa". Seuraaville levylle nimeksi "Lisää ahdistavaa paskamusaa", "Ahdistavan paskamusan poika" ja "Ahdistavan paskamusan pojan paluu"...
Tuomas
11.04.2004 22:08:35

Joku nyt kyllä nyppää minua korvasta kiinni ja selvittää nielukielekkeet pihalla että nyt puhutaan pyhistä arvoista, MUTTA:

olen sitä mieltä, että lyriikoiltaan vaihdettuna Sleepy Sleepersin Järkee vai ei olisi ihan oikea klassikkobiisi. Siinä on hyvä riffittely mutta sitten se lyödään läskiksi niillä pedofilia/nekrofiliasanoituksilla. Jaa, tässä puhuttiin nimestä. No, en minä siitä osaa sanoa.
sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste
sub zero
11.04.2004 22:28:51
No vaikka Backstreet boysien ekalle levylle nimeksi "Ahdistavaa paskamusaa". Seuraaville levylle nimeksi "Lisää ahdistavaa paskamusaa", "Ahdistavan paskamusan poika" ja "Ahdistavan paskamusan pojan paluu"...

Ai jaa. XL5:en ekan levyn kannessa vois lukea
"XL5 - THE INVASION OF EVIL TAKE THAT CLONES"
Nimismies
12.04.2004 17:01:28
Nostanpa vielä.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Dunga
12.04.2004 17:28:31
Jackson5 - ABC
-->
Jackson5 - Ei biisii
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 [Kyllä lähtee]
sub zero
12.04.2004 17:51:51
Nostanpa vielä.

Jos otsikkosi ei innosta ihmisiä niin se pitäisi hyväksyä rauhallisesti
Nimismies
12.04.2004 17:53:36
Jos otsikkosi ei innosta ihmisiä niin se pitäisi hyväksyä rauhallisesti

Niinkö? Jännää.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Tuomas
12.04.2004 18:46:06

Et taida ymmärtää kunnon huumorimusaa. Sleepy Sleepers on elämäntapa!

Kyllä minä ymmärrän kunnon huumorimusaa. Ymmärrän Sleepy Sleepersiäkin. Mutta olen silti sitä mieltä, että se riffi olisi voitu paremminkin käyttää :)
sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)