nipatzki 06.01.2012 10:29:58 | |
---|
Ainakin Slash - Slash, GnR levyt, käkkäräpäällä todella makee tatsi ja tyylitaju joka juontaa juurensa bluesista. Ride on mules. |
mattim 06.01.2012 18:58:29 | |
---|
Anttilasta tarttui alennuksesta 52 CD:n paketti bluesia, sillä mennään, osa aivan timanttia ... Nallen alle jäänyt Puhin nalle antaa tilaa puhinalle |
Mad-Mike 08.01.2012 00:46:53 | |
---|
Deep Purple, lähinnä Machine Head ja Perfect Strangers koska loistavia biisejä. Dreadmonboogaloo |
edenbeast 08.01.2012 09:31:43 | |
---|
Äsken My Dying Bride: Turn loose the swans, nyt John lee Hooker |
Attew 08.01.2012 22:53:41 | |
---|
Nyt vain sekalaista paskaa mutta lähiaikoina pyöriny Steel Panther - Balls Out, aivan järjettömän kova lätty. Jätkät vetää huumorilla, mut aivan saatanan hyvin. Suosittelen! Toinen on sitte Hannu Lepistön EP Run away with me. Aika radiokamaa, mut iskee. Jotenki mukavempi kuunnella tällast pienempää nimee ku jotain mikä soi radiossa nonstoppina. Pakko heittää kolmaski ettei jää liian löysäks. Se ois Deathbound - Non compos mentis. Järjettömän kovaa grindiä. Saundit on aika raikkaat ku on tottunu grindissä lähinnä pelkästään Rotten soundin saundeihin. |
Karipiirto 08.01.2012 22:59:46 | |
---|
James Brownia ja kaikenmoista ysärin lopun ja 2000-luvun alun amerikkalaista autotallin hajuista enemmän ja vähemmän vihaista tavaraa. On tuo aikakausi jäänyt vähän pimentoon kun tuohon aikaan olin Iron Maidenin lumoissa ja vierastin rap-kulttuuria ja mm. Kornia. Nyt koitan löytää niitä juttuja, mitä ei toitotettu niin kovalla volyymilla radiossa. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
ZakkBE 09.01.2012 03:43:21 | |
---|
Kai täs on joku sankarikausi meneillään, soittimessa pyörii Andy Timmons, Satch ja Ynkkä... Joku aika sitte tuntu Iron Maiden olevan ainoo, mitä tuli kuunneltua. " It's good to be back in England" |
destruction 09.01.2012 07:39:30 | |
---|
Eb-tuning: Deep Purple, lähinnä Machine Head ja Perfect Strangers koska loistavia biisejä. Oikein! Itellä on auto täynnä Purplen levyjä. Lähiaikoina on ollu kuuntelussa lähinnä klassikkolevyt Fireball, In Rock ja Burn. Uudemmasta matskusta Purpendicular, Rapture Of The Deep ja Abandon: http://www.youtube.com/watch?v=EmxDrRwVnsU All right, ramblers... Let's get ramblin'. |
M4ss3 m/ 09.01.2012 14:48:22 (muokattu 09.01.2012 14:49:10) | |
---|
Meshuggahin tuotanto. Pakkohan se oli, kun bändi kuitenkin tavallaan pistänyt koko nykyisen djent-ilmiön alulle vaikkei bändi itse mitään djenttiä soitakaan. Näkee kyllä tosin mistä ainakin jotkut artistit ovat ne vaikutteet ottanut. coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188 |
Mun pitäisi kai sanoa että mp3-soittimessa juuri nyt, kun himassa on harvemmin rauhaa kuunnella levyjä pikkumuksujen takia. No, Chet Atkinsin levyjä lainailin kirjastosta joskus ja ainahan mä olen siitä digannut. Jeff Beckin Rock'n'Roll Party-kiekon innoittamana otin pitkästä aikaan kuunteluun myös Gene Vincentiä ja Johnny Burnettea; että miten ne alkuperäiset kitaralicksit menikään. En ole toistaiseksi vielä kyllä hirveesti yrittänytkään soittaa niitä samoja juttuja perässä. |
tjj2000 09.01.2012 18:56:09 | |
---|
No nyt on tänään oikeasti levysoittimessa pyörinyt; laitteen ostin jokus vuonna -83 käytettynä ja komeasti on tänään pyörittänyt ELO "A new world record", Hurriganes "Roadrunner" ja viimeisenä Sonny Boy Williamson "One way out" LP levyjä. ...spotifystä ei todellakaan löydy kaikkea; esim. ELO:n oheista levyä ei ole siellä ollenkaan ;( Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Demo Harrison 10.01.2012 13:58:30 | |
---|
tjj2000: No nyt on tänään oikeasti levysoittimessa pyörinyt; laitteen ostin jokus vuonna -83 käytettynä ja komeasti on tänään pyörittänyt ELO "A new world record", Hurriganes "Roadrunner" ja viimeisenä Sonny Boy Williamson "One way out" LP levyjä. ...spotifystä ei todellakaan löydy kaikkea; esim. ELO:n oheista levyä ei ole siellä ollenkaan ;( Hyvä levynippu. Jos tämä olisi feisbuuk, niin etenkin tuolle ELO:n levylle peukuttaisin. Ja hyvä levy oli mielestäni myös ELO:n edellinen levy "Face The Music". Ehkä joku päivä vielä perehdyn spotifyihin. Toistaiseksi olen tsekannut kirjaston hyllystä ja eihän sieltähän aina ihan kaikkea löydy. |
tjj2000 10.01.2012 22:49:51 | |
---|
Lazy Jake: Hyvä levynippu. Jos tämä olisi feisbuuk, niin etenkin tuolle ELO:n levylle peukuttaisin. Ja hyvä levy oli mielestäni myös ELO:n edellinen levy "Face The Music". Ehkä joku päivä vielä perehdyn spotifyihin. Toistaiseksi olen tsekannut kirjaston hyllystä ja eihän sieltähän aina ihan kaikkea löydy. Tuo ELO:n levy lähestyy osastoa, mitä voisin ottaa autiolle saarelle mukaan ;) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
M4ss3 m/ 12.01.2012 23:39:39 (muokattu 12.01.2012 23:40:02) | |
---|
Ling Tosite Siguren(aka 凛として時雨) koko tuotanto. Ihan sairaan kovaa japanilaista indieproge-rockiam ainakin omaan korvaan. Vuosia sitten kuulin jo biisin tai kaks näiltä ja tänään sitten aattelin kuunnella vähän enemmän ja nyt on jo ainakin puolet tuotannosta kuunneltu illan aikana. Kitaristin soundista tykkään kovasti. Rupee GASittaa joku vähän kevyempi Tele. coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188 |
antnis 13.01.2012 16:00:50 | |
---|
tjj2000: No nyt on tänään oikeasti levysoittimessa pyörinyt; laitteen ostin jokus vuonna -83 käytettynä ja komeasti on tänään pyörittänyt ELO "A new world record", Hurriganes "Roadrunner" ja viimeisenä Sonny Boy Williamson "One way out" LP levyjä. ...spotifystä ei todellakaan löydy kaikkea; esim. ELO:n oheista levyä ei ole siellä ollenkaan ;( Oli muuten tuo ELO:n levy varmaan eka äänite, jota fanitin ihan täysillä, soitettiin veljen kans sitä ihan repeatillla. Sitten tulikin Out of The Blue joka oli kova pettymys... Ollaan nyt rehellisiä. Ei metallimusiikki pyri koskettamaan kuulijoitaan älyn kautta. Klassinen usein pyrkii. Ja avantgarde jazz myös. -Pirkka@hifiharrastajat.org |
MikaHekkanen 14.01.2012 02:28:36 | |
---|
Hassisen Kone - Harsoinen teräs. Ompahan huikean tyylikästä soittoa kaikilta, kaikki tekevät töitä saadakseen bändin ja biisit soimaan hyvin eikä kukaan edes pyri ottamaan pääosaa. Hienon kuuloista. Mehevän Ilomielinen ja Katkeroituneen Aulis Hippi joka Elvistelee Kasvavasti Kiinteän Auttamattomasti, Nauraa, Elämöi ja Nai |
author 14.01.2012 03:02:05 | |
---|
Nyt on alkanut no-wave kiinnostaa enemmän ja enemmän. Glenn Brancan ym. puuhastelu. Miksi? Alkanut vaan jotenkin tympimään perus poppimelodiat jotka miljoonissa biiseissä toistuu tavalla tai toisella. Taidan tästä lähin laittaa omankin kitaran johonkin epämääräiseen vireeseen, jos sitä löytäis taas innostusta soittoon. Hot Rod Deluxe Torilla! |
High 14.01.2012 23:23:39 | |
---|
Hurriganes - Live in Hamina 1973 ! Taloon tuli Hurriganesin Live in Hamina. Ja ollut aktiivisessa kuuntelussa n. 3 viikkoa, enkä ala kyllästyä ! Koko ajan löytää uusia juttuja joita voi plokkailla, jne. Mahtavaa tykitystä Alpulta, Cissen ja Remun kompaten tiukasti yhteen. Miinusta Cissen bassosaundista, mutta ei se minua kauheasti haittaa. Joillakin levyn vedoilla olisi voinut korvata pari kappaletta Rock and Roll all night longilla, tosin erinomainen levy sekin. Tässä on kuitenkin aika samanlainen äänimaailma kuin rock and roll all night longissakin (keikalta kai äänitettiin biisejä levylle, muttei päässyt sinne saakka ja jäi Loven arkistoihin ? Joku voi korjata jos olen väärässä). Itselläni levyjen suosikki vedoiksi nousevat Perfidia/Mr.Big ja Hideaway. Hideawaystä kuulee, että se on Alpun bravuuri (vrt. Cisse My only one) ja Perfidia/Mr.Big nousi lempibiisiksi heti. Tulee heti hyvälle tuulelle kun kuulee sen ! Tämä on siis hyvä lisä levyhyllyyn (itselläni on kaikki Hurriganesin studioalbumit, 25 golden greats + live in hamina cd:nä). No tulipas romaani, mutta mikäs siinä jos innostuu :D "High they will fly,but never reach the sky"
Royals |
AnonHero 15.01.2012 18:11:35 | |
---|
Kovassa soitossa ovat olleet yhtyeet Hella ja Battles. |
M4ss3 m/ 16.01.2012 20:27:01 | |
---|
9mm Parabellum Bullet-tuotanto Ihan hyvä rock/metal-bändi. Tekee mieli ostaa ns. aikuisten kitara ja soittaa rokkia. coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188 |