ruusteri 20.12.2011 20:16:43 (muokattu 21.12.2011 18:14:32) | |
---|
Ali: Itse asiassa olisi tehnyt, mieli jättää kesken vähän ennen loppua, ettei se loppuisi. Ootko minä? Nimittäin aivan sama juttu kävi mielessä kun kattelin kolmatta kertaa sarjaa läpi. Täytyy kyllä vaan kehua tätä soundtrackia. Eihän tää olisi mitään ilman Angelon sävelmiä. http://www.youtube.com/watch?v=4F-aDwgrHBE Varmaan yksi hienoimpia kohtauksia mitä ikinä televisiosta on tullut.' E: http://www.youtube.com/watch?v=6ejwoe83uF8&feature=relatedKokonaisuudessaan koko kohtaus paremmalla laadulla. "Damn good coffee, and hot!" |
riimu 21.12.2011 15:45:25 | |
---|
ruusteri: Ootko minä? Nimittäin aivan sama juttu kävi mielessä kun kattelin kolmatta kertaa sarjaa läpi. Täytyy kyllä vaan kehua tätä soundtrackia. Eihän tää olisi mitään ilman Angelon sävelmiä. http://www.youtube.com/watch?v=4F-aDwgrHBE Varmaan yksi hienoimpia kohtauksia mitä ikinä televisiosta on tullut. Joskus mietin että sarjan olis voinut vaikka lopettaa tuohon jaksoon ja kohtaukseen. Se jakso ja kohtaus missä Cooper ja kumppanit menee sinne mökille keskellä metsää on kans huikea. Tais Into the night soida siinä taustalla. Don't ask me about Grim Fandango. |
BondakeBunny 22.12.2011 10:51:58 | |
---|
Where is annie? Where is annie? Harmi, että tuosta se ei sitten enää jatkunutkaan. Personally, I prefer pain. |
sellisti 23.12.2011 00:49:09 | |
---|
BondakeBunny: Where is annie? Where is annie? Harmi, että tuosta se ei sitten enää jatkunutkaan. Pakko nyt korjata, kun se on "How's Annie?" :) "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
BondakeBunny 23.12.2011 11:06:41 | |
---|
Jaa no samapa tuo. Tuli itekkii kaverilta tuossa syksyn aikana lainattua tuo golden boksi ja aika tiuhaan se tuli katottua läpi. Tuntu että joka jaksossa tullee vaan enempi ja enempi juttua siihen tarinaan. Personally, I prefer pain. |
Stiiq 23.12.2011 14:58:25 | |
---|
Olipa jännä tuo kansainvälinen pilotti, kun edellisellä katselukerralla valitsin luonnollisesti jenkkiversion. Ja taidan taas istua useamman illan putkeen sohvalla katsomassa Twin Peaksia, niin se toimii parhaiten. Yksin yöllä. Kuinka pieni mahdollisuus on elää toisen elämää ja rakastua omaansa |
Jeszse 23.12.2011 20:18:34 | |
---|
Stiiq: Olipa jännä tuo kansainvälinen pilotti, kun edellisellä katselukerralla valitsin luonnollisesti jenkkiversion. Ja taidan taas istua useamman illan putkeen sohvalla katsomassa Twin Peaksia, niin se toimii parhaiten. Yksin yöllä. Mä en oo tainnu ikinä kattoo sitä jenkkiversioo, kun tuon Gold editionin oon laittanu pyörimään. :D Mut joo, viimeks ku pääsin loppuun, lykkäsin jo ekstratkin sisään ku tuntu jotenki et eihän se tuohon voi loppua. How's Annie, niinpä... Funkonaut: Hevi paskan uliulia! | munkero: Kehoittaisin myös pyytämään Eeroa, mut se homo veis kaikki ämmät kuitenki. |
Jag 23.12.2011 22:02:57 | |
---|
Twin Peaksin hyvyys kuitenkin perustuu mielestäni lähes kokonaan sille fiilikselle minkä kuva ja Angelo Badalamentin musiikit luovat. Ei tarina kirjana kantaisi. "Mikäli elämä ei olisi psykoottinen kasa epäonnistunutta olemista, voisi se olla ihan hieno juttu. On tämäkin. Jossain planeetan pinnalla raahautuville lihakimpaleille muodostuu tietoisuus ja sitten vituttaa. Jatkuvasti." -Schnowotski |
Ali 23.12.2011 22:32:52 | |
---|
Soundtrack täyttää kultaa, kuten kaikki tietävät. Tosin se yks biisi on aika nolo (tulee ekan kerran ku James "soittaa" kitaraa ja "laulaa" Donnalle ja Maddylle. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
juuso a 23.12.2011 22:46:11 | |
---|
Ali: Soundtrack täyttää kultaa, kuten kaikki tietävät. Tosin se yks biisi on aika nolo (tulee ekan kerran ku James "soittaa" kitaraa ja "laulaa" Donnalle ja Maddylle. Mutta siinä yhteydessä on aivan loistava kohtaus. En viitti spoilata enempää. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Decadetroll 24.12.2011 01:14:34 | |
---|
juuso a: Mutta siinä yhteydessä on aivan loistava kohtaus. En viitti spoilata enempää. Näinnon. Tyhmä tai liian karvainen kirjoitus. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
sellisti 27.12.2011 17:33:39 | |
---|
juuso a: Mutta siinä yhteydessä on aivan loistava kohtaus. En viitti spoilata enempää. Jälkeenpäin ajateltuna suorastaan karmiva. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Oksakohta 28.12.2011 03:39:29 | |
---|
Kauan olen kehuja tästä sarjasta kuunnellut mutta nyt vasta pääsin käsiksi sarjaan ja katsoin kaksi ensimmäistä jaksoa. Noh, mielenkiintoiselta vaikuttaa, mutta nuo säikyttelykohdat on arsesta, en tykkää yhtään. Cooper vaikuttaa loistohemmolta. |
Decadetroll 28.12.2011 08:37:53 | |
---|
Oksakohta: Kauan olen kehuja tästä sarjasta kuunnellut mutta nyt vasta pääsin käsiksi sarjaan ja katsoin kaksi ensimmäistä jaksoa. Noh, mielenkiintoiselta vaikuttaa, mutta nuo säikyttelykohdat on arsesta, en tykkää yhtään. Cooper vaikuttaa loistohemmolta. Säikyttelykohdat? Onko twin peakseissa sellaisiakin? :) Cooper on loistava hahmo kyllä. Ducks on a pond! don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
aivokuolio 28.12.2011 10:00:15 | |
---|
Oksakohta: Noh, mielenkiintoiselta vaikuttaa, mutta nuo säikyttelykohdat on arsesta, en tykkää yhtään. Tappajahaikin on loistoleffa mutta en tykkää siitä haikalasta siinä. |
carnation 28.12.2011 10:18:26 | |
---|
aivokuolio: Tappajahaikin on loistoleffa mutta en tykkää siitä haikalasta siinä. Manaaja on hyvä perhedraama, mutta en ymmärrä miksi siihen on pitänyt laittaa se riivausjuoni. En tykkää yhtään. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Oksakohta 28.12.2011 11:40:16 | |
---|
Heh heh. heh. Ei vaan, en ole ikinä ollut kauhuelokuvien ystävä enkä tiennyt Twin Peaksissa olevan "kauhun" elementtejä. Psykologinen pelottavan tunnelman luonti on kyllä jees, mutta säikähtelyt pistää vain v*tuttamaan. Kyllä tätä päivisin voi katsoa :D Tämä nyt olis voinut mennä ehkä "tunnusta jotain noloa" -ketjuunkin. |
Ali 28.12.2011 13:34:50 (muokattu 28.12.2011 13:35:46) | |
---|
Yhtään säikyttelykohtausta ei tule kyllä mieleen sarjasta. Pelottavia kylläkin. Fire Walk With Me:n voisi varmaan tietyssä määrin kauhuelokuvan alle kategorisoida, sen verta pimeä leffa on. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Ali: Yhtään säikyttelykohtausta ei tule kyllä mieleen sarjasta. Pelottavia kylläkin. Joo, eihän siinä sellaisia shokkiefektejä niinkään ole mitä esim. INLAND EMPIREssä tai miljoonassa kauhuelokuvassa, mutta kyllähän esim. se lähes legendaarinen sohvakohtaus ensimmäisen kerran nähtynä meni monesta kauhuleffasta heittämällä ohi :) anomus.com |
Ali 29.12.2011 00:29:56 | |
---|
dixi19: Joo, eihän siinä sellaisia shokkiefektejä niinkään ole mitä esim. INLAND EMPIREssä tai miljoonassa kauhuelokuvassa, mutta kyllähän esim. se lähes legendaarinen sohvakohtaus ensimmäisen kerran nähtynä meni monesta kauhuleffasta heittämällä ohi :) Sohvakohtaus ei ole "lähes legendaarinen" - se on Legendaarinen. Paskat meinas junnuna tulla housuun, vieläkin kyllä äärimmäisen riipivä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |