phiit 28.12.2011 14:35:14 (muokattu 28.12.2011 14:37:47) | |
---|
pitää kommentoida sen verran että 2007 vielä Sauna Open Airissa laulut toimi täysin nappiin, sen jälkeen alkoi nuo lauluongelmat. ja ne laulut eivät tulleet nauhalta sillä keikalla :) (2008 jäähallissa oli niin paskat soundit eikä lauluja välillä kuulunut ollenkaan ettei siitä voi vetää johtopäätöksiä) tossa joku youtube pätkä '07 soa:sta: http://www.youtube.com/watch?v=T_XFuA815KU itellä myös jotain sillosella nokian paskalla kuvattuja pätkiä mistä ei ole kuin harmia.. oiskohan munuaiskivillä, niskaongelmilla/leikkauksilla (eikös se jonku piikinki ottanu niskaansa jossain välissä?) osuutensa lauluihin.. "ei vain osaa enää" kun ei ihan päde kuitenkaan |
Rauzku: http://www.youtube.com/watch?v=mMQiM0a5pMA&t=3m12s http://www.youtube.com/watch?v=aYAIheTFgDs&t=3m16s Tossa noi linkit mitkä joskus laitoinki, aikalailla samalta hutulta kuulostaa. No ohhoh, ei uskoisi että näin pitkän linjan bändi sortuisi moiseen pelleilyyn. Ei kyllä ole tuo Big Four taltioinnin veto muutenkaan Megadethin osalta juuri mistään kotoisin. Kun Megadethin perään heittää vaikkapa sen Metallican setin pyörimään, niin ei tarvitse kauaa miettiä kumpi orkesteri tarjoaa lipun hinnalle enemmän vastinetta. |
Karipiirto 28.12.2011 18:33:32 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=3HDklPZ84JE Kyllä kun tuota kuuntelee niin alkaa ymmärtää ton ratkaisun pointtia. Ei se että laulais huonosti mutta kun ääntä noihin korkeisiin vokaaleihin ei vain lähde. Pitäähän siinä äänitteellä sentään olla kuuluvissa laulua. Sitä en vain käsitä, mikseivät laske virettä tai jotain. Kyllähän Mustainella ääntä edelleen lähtee mutta rekisteri on madaltunut. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
venalaine 28.12.2011 19:01:46 | |
---|
Karipiirto: http://www.youtube.com/watch?v=3HDklPZ84JE Kyllä kun tuota kuuntelee niin alkaa ymmärtää ton ratkaisun pointtia. Ei se että laulais huonosti mutta kun ääntä noihin korkeisiin vokaaleihin ei vain lähde. Pitäähän siinä äänitteellä sentään olla kuuluvissa laulua. Sitä en vain käsitä, mikseivät laske virettä tai jotain. Kyllähän Mustainella ääntä edelleen lähtee mutta rekisteri on madaltunut. Tuntuis että jos liveäänitettä ei kehtaa julkaista ilman päälleduppailuja, niin silloin kannattaa jättää julkaisematta! |
Karipiirto 28.12.2011 19:09:45 (muokattu 28.12.2011 19:32:33) | |
---|
venalaine: Tuntuis että jos liveäänitettä ei kehtaa julkaista ilman päälleduppailuja, niin silloin kannattaa jättää julkaisematta! Näinhän se on. Saisivat kyllä jotain noille sovituksille tehdä, jos kerran ei Mustainen ääni niihin enää riitä. Tai sitten hankkivat uuden laulajan mutta sitä tuskin otettaisiin kovin avosylin vastaan. Ja kyllä vissiin nuo uudemmat biisit menee ihan putkeen kun niissä tuo Mustainen äänen madaltuminen on otettu huomioon. Jaa. Mitähän tuosta Black Swanista tulee livenä? :S Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
venalaine 28.12.2011 19:52:16 | |
---|
Aiheesta vielä sen verran, että mahtaako tuo sama duppausmeininki olla valloillaan jo vanhemmalla That One Night: Live in Buenos Aires -tallenteella? Kenelläkään omistuksessa kyseistä kiekkoa? |
Rhapa 28.12.2011 21:25:54 | |
---|
Joku vielä viitsii näihin tarttua? |
Karipiirto 28.12.2011 21:32:20 | |
---|
Rhapa: Joku vielä viitsii näihin tarttua? Kävi mielessä mutta kerkes mennä jo niin mennään sitten kunnolla röllimetsään. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
kärsä 28.12.2011 21:39:05 | |
---|
Yngwie J. Malmsteen. |
Rhapa 28.12.2011 21:39:27 | |
---|
Karipiirto: Kävi mielessä mutta kerkes mennä jo niin mennään sitten kunnolla röllimetsään. ;) Pelailin tuossa gears of war 3:sta ja pakostakin välillä tuli hyräiltyä Megadethia "gears of war....gears of war..." Loppujen lopuksi se on ihan nätti skipale. |
phiit 29.12.2011 08:30:20 (muokattu 29.12.2011 08:33:54) | |
---|
|
Rauzku 29.12.2011 13:55:40 (muokattu 29.12.2011 13:55:50) | |
---|
Mihin välille Mustainen huumeidenkäyttö ajoittui 2000-luvulle tultaessa? Juuri noissa 2000-luvun alun pätkissä, Mustaine vaikuttaa epätavallisen energiseltä, kun vertaa 90-luvun puoleenväliin. Rahalla pääsee ja hevoselta saa. |
Ronttimus 29.12.2011 19:31:33 | |
---|
Rauzku: Mihin välille Mustainen huumeidenkäyttö ajoittui 2000-luvulle tultaessa? Juuri noissa 2000-luvun alun pätkissä, Mustaine vaikuttaa epätavallisen energiseltä, kun vertaa 90-luvun puoleenväliin. Piri toimii! Eikai se muuten olisi energinen. "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
Vestu 29.12.2011 19:43:58 | |
---|
Oh no! It's Captain Obvious! Like father like scum |
Marshallga 30.12.2011 02:22:21 (muokattu 30.12.2011 02:25:24) | |
---|
Kuunnelkaapa 2010 ilmestynyt Rust in Peace ja kummastelkaa Daven vokalisointia. Ärjyä, raivokasta eikä tietoakaan siitä tyypillisestä ininästä. Eihän mies ole pystynyt moisiin suorituksiin enää vuosikausiin, nyt haiskaa overdubbaukselta sanokaa minun sanoneen. e: löytyy muuten Spotifysta, tai ainakin aikoinaan löytyi "Support music, not rumors." |
Basil79 30.12.2011 18:13:38 | |
---|
Kuuntelinpa TWNAHia uudelleen, kun en ole kuunnellut sitten 2000-luvun alun. Muistelin, että tämä levy on aika paska ja varmaan siksi en ole sitä kuunnellut, mutta mitä vittua.. Tämähän on aivan loistava! Huikeita riffejä ja biisejä joita en edes kaikkia muistanut. Miksihän tämä levy tuntui silloin niin paskalta. Ehkä se oli se yleinen fiilis silloin.. en tiedä. Mutta tämähän on kuin kuuntelisi "uutta" loistavaa Megadeth albumia. Ehkä se tuo Moto Psycho on jäänyt liikaa kummittelemaan mieliin, joka on levyn heikointa antia. |
Arkka 30.12.2011 18:51:01 | |
---|
Basil79: Kuuntelinpa TWNAHia uudelleen, kun en ole kuunnellut sitten 2000-luvun alun. Muistelin, että tämä levy on aika paska ja varmaan siksi en ole sitä kuunnellut, mutta mitä vittua.. Tämähän on aivan loistava! Huikeita riffejä ja biisejä joita en edes kaikkia muistanut. Miksihän tämä levy tuntui silloin niin paskalta. Ehkä se oli se yleinen fiilis silloin.. en tiedä. Mutta tämähän on kuin kuuntelisi "uutta" loistavaa Megadeth albumia. Ehkä se tuo Moto Psycho on jäänyt liikaa kummittelemaan mieliin, joka on levyn heikointa antia. Mulle kävi vähän samalla tavalla joskus. Tai en ehkä levynä loistavaks sanois, mut on sielä kelvollista settiä seassa. Saundit ei kyllä riffeille tee oikeutta ja alkupää tulee aina skipattua Disconnectia lukuunottamatta. |
Sick Planet 24.01.2012 15:06:51 | |
---|
Tulipa tuo Blood In The Water katottua ja ei siinä vaan ollu sitä hyvää meisinkiä. Onneksi sitten vuoden 87 Albanian keikka oli pelastamassa. |
Rauzku 24.01.2012 16:42:23 | |
---|
neuvone: Tulipa tuo Blood In The Water katottua ja ei siinä vaan ollu sitä hyvää meisinkiä. Onneksi sitten vuoden 87 Albanian keikka oli pelastamassa. Eipä tosta Blood In The Waterista hirveästi hyvää sanottavaa löydy. Itse tykkään Hammersmith 92 keikasta, vaikka ei tuota kasarivauhtia enää löydykkään. Rahalla pääsee ja hevoselta saa. |
Sick Planet 24.01.2012 22:23:17 | |
---|
Rauzku: Eipä tosta Blood In The Waterista hirveästi hyvää sanottavaa löydy. Itse tykkään Hammersmith 92 keikasta, vaikka ei tuota kasarivauhtia enää löydykkään. vuoden 92 Roskilden keikka oli ainaski aivan kauheeta kuraa |