Aihe: kaulapannat
1
Dilu
22.11.2011 20:20:35
yleensä vaan naisilla.. onko kundeille soveliasta ?
Ronttimus
22.11.2011 20:39:06
Dilu: yleensä vaan naisilla.. onko kundeille soveliasta ?

Naisille hihnan kanssa ja miehille ilman hihnaa. Myös kuonokopat tekevät tuloaan!
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
CountX
22.11.2011 21:58:06
Dilu: yleensä vaan naisilla.. onko kundeille soveliasta ?

Oli miulla nuorempana semmonen missä oli rottaniittejä. Nykyään olen lihava eikä panta mahdu enää kaulaan. Keski-ikäisen kaljamahan kaulassa se näyttäisikin hieman typerältä.
"You have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated, but they're all secretly hankering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor, men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
geeza
23.11.2011 16:54:24

CountX: Oli miulla nuorempana semmonen missä oli rottaniittejä. Nykyään olen lihava eikä panta mahdu enää kaulaan. Keski-ikäisen kaljamahan kaulassa se näyttäisikin hieman typerältä.

laita käteen ni oot heavy metal! ei vaan koirillahan noita kaulapantjoa yleensä.
Dilu
04.12.2011 08:18:08
geeza: laita käteen ni oot heavy metal! ei vaan koirillahan noita kaulapantjoa yleensä.

oon joskus saanu kuulla "haukkua" pannastani. mut ei kai se ole muiden asia ? ihmiset on niin samperin tylsiä.
Juicefani11
22.12.2011 14:24:42
Mulla ois tarkoitus hommata tällainen jossain välissä.. Sopisi hyvin mustien farkkujen ja nahkatakin kanssa..
Kitara, basso, mandoliini, huuliharppu, piano, banjo, ja steel-kitara ovat miehen parhaat ystävät...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)