Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kaulapannat
1
Dilu
22.11.2011 20:20:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yleensä vaan naisilla.. onko kundeille soveliasta ?
 
Ronttimus
22.11.2011 20:39:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dilu: yleensä vaan naisilla.. onko kundeille soveliasta ?
 
Naisille hihnan kanssa ja miehille ilman hihnaa. Myös kuonokopat tekevät tuloaan!
 
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
CountX
22.11.2011 21:58:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dilu: yleensä vaan naisilla.. onko kundeille soveliasta ?
 
Oli miulla nuorempana semmonen missä oli rottaniittejä. Nykyään olen lihava eikä panta mahdu enää kaulaan. Keski-ikäisen kaljamahan kaulassa se näyttäisikin hieman typerältä.
 
"You have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated, but they're all secretly hankering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor, men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
geeza
23.11.2011 16:54:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CountX: Oli miulla nuorempana semmonen missä oli rottaniittejä. Nykyään olen lihava eikä panta mahdu enää kaulaan. Keski-ikäisen kaljamahan kaulassa se näyttäisikin hieman typerältä.
 
laita käteen ni oot heavy metal! ei vaan koirillahan noita kaulapantjoa yleensä.
 
Dilu
04.12.2011 08:18:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

geeza: laita käteen ni oot heavy metal! ei vaan koirillahan noita kaulapantjoa yleensä.
 
oon joskus saanu kuulla "haukkua" pannastani. mut ei kai se ole muiden asia ? ihmiset on niin samperin tylsiä.
 
Thomas Häggblom
21.12.2011 15:49:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dilu: oon joskus saanu kuulla "haukkua" pannastani. mut ei kai se ole muiden asia ? ihmiset on niin samperin tylsiä.
 
No ei ole muiden asia ei. Minäkin käytän tuollaisia hyvin usein, lähes aina kun "lähden ulos" jonnekin ja monasti myös töissä ja kaikkialla, kotona nyt en niinkään. Ei ole kukaan mitään oikein sanonut, mutta se johtunee myös siitä että tunnen lähinnä avarakatseisia ihmisiä ja sellaisia, jotka ovat itsekin vähän "massasta" erottuvia.
Sukujuhlissa ei ole ollut tapana noita pitää tosin, voisi joskus kokeilla ja katsoa mitä tapahtuu.
 
Mitään piikkikaulapantoja tms en kyllä käytä (nuorempana tosin niitäkin välillä), mutta sellaisia mukavan yksinkertaisia ja vähän tyylikkäämpiä pantoja. Noh, tyylini on muutenkin tällainen goottihenkinen, joskus jopa vähän androgyynisempi (omistan paljon naisten/unisex vaatteita), niin ehkä nuo ei sen takia niin paljon edes erotu. Kyllähän se kieltämättä vähän kummalliselta näyttäisi jos olisi ihan perusjamppa sinisissä farkuissa, t-paidassa ja kaulapanta kaulassa ^^
 
Analogista syntetisaattorimusiikkia: www.mikseri.net/tmw
Juicefani11
22.12.2011 14:24:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ois tarkoitus hommata tällainen jossain välissä.. Sopisi hyvin mustien farkkujen ja nahkatakin kanssa..
 
Kitara, basso, mandoliini, huuliharppu, piano, banjo, ja steel-kitara ovat miehen parhaat ystävät...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «