Aihe: Yamaha EX-5
1 2
JPQ
14.06.2009 22:56:04

teroyk: Ei. En ole kaupitellut sitä kellekkään.

Todennäköisesti ei, sillä harva ostaja tietää mimmosesta vehkeestä kyse.

Mikäs siinä, jos on AN- ja VL-plug-in cardit motiffissa ja ei kaipale FDSP juttuja, niin kyllähän helposti motiffiin kallistuis.

Ei se maailman nopein ole, mutta siedettävä.

Yamahan veti monia hyviä soittimia siinä vuosituhannen vaiheessa pikaisesti markkinoilta ja valmistuserät jäivät pieniksi.

Niin on tehnyt moni muukin firma. Monia laitteita aliarvostetaan.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Leikari
15.06.2009 00:45:45
teroyk: Ei. En ole kaupitellut sitä kellekkään.

ajattelinkin niin päin, että olisitko sinä ollut joka silloin osti

Mikäs siinä, jos on AN- ja VL-plug-in cardit motiffissa ja ei kaipale FDSP juttuja, niin kyllähän helposti motiffiin kallistuis.

mulla on s90es:ssä vl, fm ja piano plug-in-kortit - sampleria ei siihen kaipaakaan

... niin, olin kyllä hieman h.netin ex-lootasta kiinnostunut silloin ennen s90es:n ostoa - - meni vaan pikkuisen turhan kalliiksi ja muutenkin jo olin päättänyt hommata kunnon koskettimiston samalla
teroyk
15.06.2009 15:04:04
Leikari: ajattelinkin niin päin, että olisitko sinä ollut joka silloin osti

Juu en ollut minä. Tuo on ollut minulla jo pitemmän aikaa.
Hipelius
13.08.2009 01:29:56
Liityn kerhoon, torilta poistin itselleni sinisen EX5:n masterkiippariksi. Nopeasti kokeiltuna soundipuolikin on jees, padit varsinkin.
Kaakatus
06.10.2009 14:20:24
Mistähän tähän laitteeseen onnistuisi löytämään SCSI-laajennuksen, vai onnistuuko ollenkaan? Korppujen kanssa leikkiminen kun ei isompien sämplejen kanssa onnistu.
Soitetaan nopeammin kuin osataan.
Leikari
06.10.2009 15:19:57
Kaakatus: Mistähän tähän laitteeseen onnistuisi löytämään SCSI-laajennuksen, vai onnistuuko ollenkaan? Korppujen kanssa leikkiminen kun ei isompien sämplejen kanssa onnistu.

luulenpa, että ainoa tapa on ilmoitella ja etsiskellä jos joku omasta laajennuspalilkastaan (?) luopuisi - kysypä Jammun huollosta, että olisiko heillä tietoa/lojumassa nurkissa tai että ilmoittaisi jos scsin sisältävä raato tulisi käsittelyyn

helppoahan ei ole myöskään scsi-liitäntäisen tietokoneen löytäminen/ylläpitäminen (minullakin joku yli 7 v vuotias kone jemmassa pelkkää rautasampleritukea varten + pari itsenäistä scsi-kovalevyä ja zip-asemaa)
Kaakatus
06.10.2009 22:33:28
Hmm, täytyypä kysellä siltäkin suunnalta.

http://www.memorysales.net/specialdetails.asp?rtype=Yamaha%20EX5/7

Tuota flash-laajennosta ilmeisesti myydää edelleen, mutta tuohon 16mb:n ei sitten mahdukkaan kuin pelkkä S3 (jos nyt joskus ilmestyisi). Jotain vanhoja koneen raatojahan on aina, joista saisi ihan käyttiskoneen tuommoseen SCSi säätöön.
Soitetaan nopeammin kuin osataan.
JPQ
28.11.2011 09:06:38

Komealta kuulostaa rumasana tässä alkaa rautasyniäkin kaivata vaikka inhoan niiden näyttöjä noh vanhempien mallien lisäksi vähän pelottaa ostaa käytettyjä kun liikkuu niin paljon hämäriä kauppiaita nykyisin. ps. siis digisyniä rautana...
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)