phiit 25.11.2011 18:39:24 (muokattu 25.11.2011 18:39:49) | |
---|
Tää uus toimii, monster philosophy oli todella kökkö mutta annettakoon anteeksi kun taas kuulostaa siltä tutulta ja turvalliselta! :) |
Vaikuttaa hyvältä tämä uusi. Monta vuotta vierähtänyt kun viimeksi innostuin DAD:stä. Viimeisin hyvä tais olla helpyourselfish. No jotain hajanaisia hyviä biisejä kuullut tuossa välissäkin. Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
sirdickyj 21.12.2011 10:35:40 | |
---|
Uus levy ostettu kokeeksi. Ekana vituttaa se että levy on masteroitu ruvelle. Sen jälkeen huomaa, että kuuntelukokemus on semmonen että mitään ei jää mieleen. Kökköä materiaalia, muutama hyvä ralli ja bändihän vetää n.s. Vitun Hyvin. Etenkin kitaristi. Tästä innostuneena kaivoin esiin Scare Yourself Alive-lätyn. Se, mikä mulle DAD;issä on hienoa loistaa poissaolollaan tän kohkaamisen kustannuksella. Riskin it all:in jälkeistä DADia vois kai verrata Foo Fightersiin tai vaikka Motörheadiin. Periaatteessa hyvää kamaa (kuten Lemmyn jengi) mutta sit ei kuitenkaan. Ja livenä kaikki hienous katoaa, niinku maailman keskinkertaisimmasta bändistä Foo Fightersista. En mene keikalle tätä roskaa kuuntelemaan. It's the singer, not the song. |
Ronttimus 21.12.2011 10:38:21 | |
---|
sirdickyj: Uus levy ostettu kokeeksi. Ekana vituttaa se että levy on masteroitu ruvelle. Sen jälkeen huomaa, että kuuntelukokemus on semmonen että mitään ei jää mieleen. Kökköä materiaalia, muutama hyvä ralli ja bändihän vetää n.s. Vitun Hyvin. Etenkin kitaristi. Samaa mieltä. Ja livenä kaikki hienous katoaa, niinku maailman keskinkertaisimmasta bändistä Foo Fightersista. En mene keikalle tätä roskaa kuuntelemaan. Siis mitä?! Ootko käynyt D-A-D:n keikalla? Ootko ollut korvalaput korvilla ja silmälaput silmillä? D-A-D on järkyttävän kova livebändi, varsinkin klubeilla. Toivottavasti eivät vaan soita uutta levyä, max 1 biisi. "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
sirdickyj 21.12.2011 11:18:37 | |
---|
Ronttimus: Samaa mieltä. Mikäköhän vamma noihin on tullut kun pitäny tolle tehdä toi masterointi? Vittuilua Chilipeppersille ja Metallicalle?
Siis mitä?! Ootko käynyt D-A-D:n keikalla? Ootko ollut korvalaput korvilla ja silmälaput silmillä? D-A-D on järkyttävän kova livebändi, varsinkin klubeilla. Toivottavasti eivät vaan soita uutta levyä, max 1 biisi. Oon nähny joskus vuosikausia sitten. Hyvin vetävät. Tohon Scare Yourself-lättyyn perustin mielipiteeni. Kauheeta jyräämistä, kaikki mutkat suoriks. Se kovuus livebändinä ei välity tosta jutusta. Ois kiva kuulla DAD:n vetävän joskus vaikkapa jotain semi-akkarihommaa, jossa esim. kitaristi pääsis oikeuksiinsa. Ja laulukin olis muuta kun karjumista. Ei siinä yks Soft Dogs palettia pelasta. No, laitan Riskin. it all:in soimaan ja olen vanha pieru. It's the singer, not the song. |
StJerky 21.12.2011 11:28:17 | |
---|
sirdickyj: esim. kitaristi pääsis oikeuksiinsa. Ja laulukin olis muuta kun karjumista. Minusta Monster Philosophy täyttää hyvin nuo toiveet. Uusi on kyllä aika lailla geneerisempää hardrock-meininkiä. |
phiit 21.12.2011 11:29:18 | |
---|
sirdickyj: Mikäköhän vamma noihin on tullut kun pitäny tolle tehdä toi masterointi? Vittuilua Chilipeppersille ja Metallicalle?
trendi se on ja huono sellainen |
sirdickyj 21.12.2011 11:38:03 | |
---|
StJerky: Minusta Monster Philosophy täyttää hyvin nuo toiveet. Uusi on kyllä aika lailla geneerisempää hardrock-meininkiä. Jaha, täähän täytyy tsekata sit. ' Geneeristä kökköä tosiaan on tämä musa. Just sitä skeidaa mitä Foo Fighteerrs suoltaa suut ja silmät täyteen. Sen bändin, kuten DAD:inkin kohdalla, kuitenkin jossain siellä muovisen tuotantopaskan seassa, sykkii oikea sudän joka tulee sopivassa kohtaa esiin. It's the singer, not the song. |
arsu 30.10.2012 16:21:03 (muokattu 30.10.2012 16:21:47) | |
---|
"Our style? Invasive, penetrating, brutal, loud and access-all-areas. Just like our lovemaking." |
Plot 05.01.2013 00:22:13 | |
---|
Monster Philosophy on loistava. Hieno bändi kaiken kaikkiaan, mikä muu hard rock -bändi on pystynyt tekemään näin kauan hyviä ja erilaisia levyjä? Tämä ei ole mitään kertäkäyttö- hard rockia vaan aohr:ää ;) |
rheinone 05.01.2013 22:10:14 | |
---|
Oo, tästä yhtyeestä on mullakin mielipide. Mainio livebändi, mutta jaksaa pukata hienoja levyjä ulos aina vaan. Uusiutuva luonnonvara, etten sanois. I was movin' down the road in my V8 Ford.
I had a shine on my boots, I had my sideburns lowered. |
jassi 11.07.2017 01:18:34 | |
---|
Siellä olis nyt Netflixissä uus D-A-D- dokkari nimeltä True Believer! Oli hyvä ja kandee tsekata! |
Mahti 11.07.2017 21:13:43 | |
---|
jassi: Siellä olis nyt Netflixissä uus D-A-D- dokkari nimeltä True Believer! Oli hyvä ja kandee tsekata! Okei, kiitti tiedosta! Pakko tsiigaa, kun on kyllä yksi suosikeista. Vähän olin toivonut, että olisivat lämpänneet Gunnareita Tanskassa, mutta en ole nykykuulumisista mitenkään tietoinen. Jokainen paistaa omat makkaransa |
Welho-77 11.07.2017 21:34:58 | |
---|
Mahti: Okei, kiitti tiedosta! Pakko tsiigaa, kun on kyllä yksi suosikeista. Vähän olin toivonut, että olisivat lämpänneet Gunnareita Tanskassa, mutta en ole nykykuulumisista mitenkään tietoinen. No kohtahan ovat suomessa keikalla. |
jassi 12.07.2017 11:25:11 | |
---|
Bändi on tainnu julkaista joskus 2011 viimeksi uutta? Ja laulaja Binzer on näköjään nyt lähteny nyt heinäkuussa sooloileen... https://www.youtube.com/watch?v=LQc45tDKYPg Vähän kummallista, kun kuitenki D-A-D:n kans kuitenki keikkailevat? |
kkaarre 14.07.2017 15:07:27 | |
---|
jassi: Siellä olis nyt Netflixissä uus D-A-D- dokkari nimeltä True Believer! Oli hyvä ja kandee tsekata! Oli hyvä dokkari kyllä. Paljon kuvattu just kotivideomeiningillä. Eipä fiilistä pahentanut minulla ainakaan. Kannattaa katsoa. D-A-D tuli tutuksi 1991 Riskin' It All -levyn myötä, joka taitaa olla yhä meikäläisen suosikkilevy heiltä. Headbangers Ballista tuli aikoinaan Grow or Pay ja heräsin. Se on hieno kappale. Myös Everything Glows ja Soft Dogs ovat hyviä levyjä. Sen jälkeisiin levyihin en ole ehtinyt juuri tutustua. Näiden lisäksi No Fuel... ja Helpyourselfish löytyvät hyllystä. Jälkimmäinen soi nyt autossani. Se on se viina, se on se viina. |
jassi 16.10.2024 23:07:49 (muokattu 16.10.2024 23:19:23) | |
---|
Olipa taas pirun kova keikka Kaapelitehtaalla. Mutta itse Kaapelitehdas kyllä paskasaundinen mesta ainakin rockbändille. Niin ja uusin levy on helevetin hyvä! |
p130 16.10.2024 23:44:31 (muokattu 16.10.2024 23:44:51) | |
---|
jassi: Olipa taas pirun kova keikka Kaapelitehtaalla. Mutta itse Kaapelitehdas kyllä paskasaundinen mesta ainakin rockbändille. Niin ja uusin levy on helevetin hyvä! Oli kova. Jonnie ja Call of the Wild olivat kiva yllätys setissä. Mollybasso taisi olla uusi? Seuraavaksi järkimatkan päähän sattuva keikka pitänee nähdä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Lawrence of Suburbia 17.10.2024 12:28:20 | |
---|
Nimimerkistä joku varmasti arvaa, että tämä miellyttää. Keikka oli normaaliin tapaan erinomainen. Näillä ei taida olla huonoa päivää |
jassi 17.10.2024 20:05:17 | |
---|
Tuo sun nimimerkki on kyllä hieno biisi! Just äsken tässä soi kotimusana! |