Hinnes 24.11.2011 10:59:14 (muokattu 24.11.2011 11:04:00) | |
---|
Huutonet täyttyy hurjaa vauhtia myytävänä olevista Black Sabbath-konserttilipuista. Kerrassaan omituista. Itse jonon toisena liki kaksi tuntia jonottaneena sain yhden lipun. Sekin oli kerrassaan omituista. |
aivokuolio 24.11.2011 11:25:56 | |
---|
Hinnes: Huutonet täyttyy hurjaa vauhtia myytävänä olevista Black Sabbath-konserttilipuista. Kerrassaan omituista. Eipä tullu shokkina. Tälläkään kertaa. |
Tweety Leaf 24.11.2011 11:40:21 | |
---|
mungiisi: 4 kpl istumapaikkoja ja kaikki lavan takasivusta. Näin siis Tampereelta Turtolan Citymarketilta haettuna. Olis voineet myyjät tulostaa noita permantopaikkoja etukäteen kuten joissain paikoissa tekevät, mutta pakko ei ole tietenkään... Tyttö siellä Turtolassa yritti koko ajan ottaa kello ysistä alkaen noita permanto lippuja. Itse olin jonossa toisena ja sain ensin vain 2 kenttälippua , n.20 yli 9 tulostui 4 kenttälippua mistä yhden sain lisää koska kolmea olin mennyt hakemaan. 25 yli 9 tai sen jälkeen ei enää ilmeisesti tulostunut yhtään permantolippua. Toisinsanoen Turtolasta onnistuttiin myymään 6 kenttälippua (3 jonon toiselle, eli mulle, ja 3 muuta kenttälippua tulostui noin 20 yli 9) vaikka yritettiin kenttälippua tulostaa koko ajan. Jos miettii syytä niin arvaa onko se tuolla firmojen ennakkomyynnissä. Käsitys aamuisesta jäi myös että Elisa olisi myynyt _ainakin_ 4 viereikkäistä alakatsomoa asiakkailleen. Kokonaislippumäärästä tai siitä että oliko ennakkomyynnissä kenttälippuja ja jos oli niin kuinka paljon mulla ei ole. |
Supertzar 24.11.2011 11:40:24 | |
---|
Huutonet täyttyy hurjaa vauhtia myytävänä olevista Black Sabbath-konserttilipuista.Iljettävää touhua, ei voi muuta sanoa. |
mrk 24.11.2011 12:12:21 | |
---|
Tweety Leaf: Jos miettii syytä niin arvaa onko se tuolla firmojen ennakkomyynnissä. Käsitys aamuisesta jäi myös että Elisa olisi myynyt _ainakin_ 4 viereikkäistä alakatsomoa asiakkailleen. Kokonaislippumäärästä tai siitä että oliko ennakkomyynnissä kenttälippuja ja jos oli niin kuinka paljon mulla ei ole. Syy taitaa olla lippu.fin käyttämän saksalaisen Eventim järjestelmän kapasiteetissa. Ei pienintäkään tahmausta eikä keinotekoista jonoa. Tuhannet varaukset menevät sukkana läpi samanaikaisesti. Siinä vauhdissa ei cittarin kassatäti pysy mukana. Sama juttu Lippupalvelun käyttämän Ticketmasterin kanssa, kaukana ovat ne ajat kun nettipalvelun kapasiteetti olisi ollut pullonkaulana. Elisalla oli myös kenttälippuja eilen. "Short On Long Term Goals" |
mrk: Elisalla oli myös kenttälippuja eilen. On tämä nyt kumma että lippuja voi ennakkoon myydä hitto tuommosia määriä jonkun semmoisen syyn varjolla että olet Elisan asiakas. Kirosin tätä jo eilen kun kuulin että sieltä olivat myyneet (itse olisin voinut myös saada lippuja sitä kautta, en vain tiennyt tuosta kun liian myöhään). Kuluttaja asiamiehelle pistin jo aamusta viestiä "virheellisestä mainonnasta". Ei voi lippupiste mainostaa että liput tulee myyntiin klo. 9:00 24.päivä jos iso määrä lipuista on jo myyty. Liput perkule yhdeltä firmalta samalla kellonlyömällä ja nimi lippuun jottei trokarit pääse perkele väliin. PS: Kuten todettua niin minulla on kyllä liput, joten en sillä kuluttajaasiamieheen ollut yhteydessä vaan sillä että nyt joku roti tähän touhuun. |
Terry Pantheras 24.11.2011 12:32:55 (muokattu 24.11.2011 12:34:11) | |
---|
Pitäköön tunkkinsa. Huuto.netistä en osta mitään muuta kuin vanhoja Asterixeja. |
Guitaristi 24.11.2011 13:17:59 | |
---|
2,5 tuntia jonotin, pääsin toisena jonoon ja kun lipunmyynti alkoi, myyjä ilmoitti että permanto on myyty loppuun. Sadattelin siinä vittuperkelettä jonkin aikaa, mutta pysyin jonossa ja pyysin tytteliä päivittelemään lipputilannetta koneelta. Reilun puolen tunnin jälkeen hän sai kaapattua minulle kaksi kenttäpaikkaa. Uskomattoman hieno fiilis tuli kun liput printtautuivat sen karmean vitutuksen jälkeen. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Nick Bone 24.11.2011 18:52:23 (muokattu 24.11.2011 18:59:28) | |
---|
Karjaan lippupiste ei pettänyt tälläkään kertaa. Mä olin seiskalta retkituolin ja tupakoiden kanssa istuskelemassa oven takana ja tietenkin ensimmäisenä. Kasin pintaan alkoi tuttuja valumaan paikalle ja odottelu menikin oikein rattoisasti. Ysiltä napsahti kouraan kolme lippua 119-alakatsomoon, hyville mestoille. Seuraavana jonossa ollut joutui jo tyytymään takakaarteeseen. Kentälle kai olis saanut helpostikin tiketit siinä vaiheessa, mutta kun ei vittuakaan kiinnostanut mennä sinne mullilauman keskelle ahdistumaan. Nyt on tiketit hallussa ja keikan odottelu (ja levyn tietenkin!) voi jatkua rauhallisin mielin. Kusista olisi olla jonkun huutonetin ja kaikenmaailman paskatrokarien varassa. Jäisi keikka näkemättä, suosiolla. Firmakiintiöt ja kaikenmaailman kantispresalet vois painua minunkin mielestä vittuun. Kaikenmaailman joutaville firmaporukoille kiintiöidään helvetinmoinen määrä paikkoja, jotka hohkaavat tyhjyyttään keikan aikana. Joko virman miehet ovat kaljapuolella juttelemassa edellisen kvartaalin käppyröistä tai Anna Hanskin edellisestä keikasta tai sitten ihan vaan kotona imemässä munaa. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.studiooffline.fi |
teg 24.11.2011 19:26:02 | |
---|
Nick Bone: .Firmakiintiöt ja kaikenmaailman kantispresalet vois painua minunkin mielestä vittuun. Kaikenmaailman joutaville firmaporukoille kiintiöidään helvetinmoinen määrä paikkoja, jotka hohkaavat tyhjyyttään keikan aikana. Joko virman miehet ovat kaljapuolella juttelemassa edellisen kvartaalin käppyröistä tai Anna Hanskin edellisestä keikasta tai sitten ihan vaan kotona imemässä munaa. Mut kun ne haluu päästä huutaa et soittakaa paranoid !!! |
phiit 25.11.2011 10:27:09 | |
---|
Joo ei tullut lippuja, tosin 2005 jo nähty "reunion" keikka orkkis kokoonpanolla joten ei niin haittaa, onkohan nyt tarkotus tehä näitä "reunion" keikkoja muutaman vuoden välein?? |
Newsted85 25.11.2011 13:01:16 | |
---|
Nick Bone: Firmakiintiöt ja kaikenmaailman kantispresalet vois painua minunkin mielestä vittuun. Kaikenmaailman joutaville firmaporukoille kiintiöidään helvetinmoinen määrä paikkoja, jotka hohkaavat tyhjyyttään keikan aikana. Joko virman miehet ovat kaljapuolella juttelemassa edellisen kvartaalin käppyröistä tai Anna Hanskin edellisestä keikasta tai sitten ihan vaan kotona imemässä munaa. Täsmälleen! Jos joku asia ottaa päähän nykyään ostaessa (tai yrittäessä ostaa) lippuja isommille keikoille niin tämä! Hirveää kattoa keikoilla tämmöistä meininkiä... |
Lennu 27.11.2011 07:32:44 | |
---|
phiit: Joo ei tullut lippuja, tosin 2005 jo nähty "reunion" keikka orkkis kokoonpanolla joten ei niin haittaa, onkohan nyt tarkotus tehä näitä "reunion" keikkoja muutaman vuoden välein?? No vuodesta -97 joo. Tuen homoliittoja jos molemmat mimmit on kuumia. |
Nick Bone 27.11.2011 20:46:04 | |
---|
Ei ole euro nostanut hintoja ei (no, toki aikaakin on kulunut, myönnetään)... Kaivoin vanhat lippukokoelmani esille... 1999 reunion keikalle A6-katsomoon oli lippuni maksanut 212 mk ja 3 mk toimituskuluja päälle eli yhteensä 215 mk. Sounds reasonable? 2005 reunionille sai piippuhyllyn paikasta maksaa 53 € (sis. toimituskulut). 2012 keikalle alakatsomoon ja eturiviin maksoi 79 € ja 2,50 € toimituskuluja eli 81,50 €/piljetti. Yli 500 mummoa, saatana! Näin ne hinnat on kehittyneet... 1999 ja 2012 ovat paikkojen kannalta vertailukelpoiset, halli vain on vaihtunut vanhasta jäähallista Jaffaan. Toki näitä vanhan liiton bändejä pääsee edelleen katsomaan huomattavasti edullisemmin kuin esim. jotain Matonnaa tai U2:sen kaltaista ydinjätettä. Sunnuntain ajanvietettä tämäkin, Sweet Leaf sentään! All work and no play makes Nick a dull boy!
www.studiooffline.fi |
Funkånaut 27.11.2011 20:48:58 | |
---|
Nick Bone: Ei ole euro nostanut hintoja ei (no, toki aikaakin on kulunut, myönnetään)... Kaivoin vanhat lippukokoelmani esille... 1999 reunion keikalle A6-katsomoon oli lippuni maksanut 212 mk ja 3 mk toimituskuluja päälle eli yhteensä 215 mk. Sounds reasonable? 2005 reunionille sai piippuhyllyn paikasta maksaa 53 € (sis. toimituskulut). 2012 keikalle alakatsomoon ja eturiviin maksoi 79 € ja 2,50 € toimituskuluja eli 81,50 €/piljetti. Yli 500 mummoa, saatana! Näin ne hinnat on kehittyneet... 1999 ja 2012 ovat paikkojen kannalta vertailukelpoiset, halli vain on vaihtunut vanhasta jäähallista Jaffaan. Niin, mikäs se inflaatio taaskaan oli? :) "Fills bring thrills but a groove pays the bills." Kuuntelen tälläistä |
rheinone 27.11.2011 21:20:20 | |
---|
Nick Bone: Ei ole euro nostanut hintoja ei (no, toki aikaakin on kulunut, myönnetään)... Kaivoin vanhat lippukokoelmani esille... 1999 reunion keikalle A6-katsomoon oli lippuni maksanut 212 mk ja 3 mk toimituskuluja päälle eli yhteensä 215 mk. Sounds reasonable? Kentällä oltiin. Ei mummoakaan liian tyyriit flabat. 2005 reunionille sai piippuhyllyn paikasta maksaa 53 € (sis. toimituskulut). Hyij helvetti, jaffa-areenan piippuhyllyllä niin'ikään. Kankkulan kaivoon meni se viiskybää. 2012 keikalle alakatsomoon ja eturiviin maksoi 79 € ja 2,50 € toimituskuluja eli 81,50 €/piljetti. Yli 500 mummoa, saatana! Katotaan nyt minkälaisia hintoja mustassa pörssissä kenttäflaboista... Sweet Leaf sentään! Just loppu punkku täälläkin. |
Mika Kangas 27.11.2011 21:27:45 | |
---|
Enemmän mustan pörssin lippujen hintaa hirvittää kyllä kaljan hinta areenalla, 5.50 pienestä kaljatölkistä :). |
Terry Pantheras 27.11.2011 23:42:54 (muokattu 27.11.2011 23:43:11) | |
---|
Onko rikos jos ryöstää mustan pörssin kauppiaalta piljetin? :D |
Nick Bone 28.11.2011 20:10:55 | |
---|
Funkonaut: Niin, mikäs se inflaatio taaskaan oli? :) Jumanlettu, moon hevimies, mää en tunne ko ton deaflaation! AAAARRRGGGHHH, tinnittää. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.studiooffline.fi |
Jokapaikanapina 28.11.2011 23:49:13 (muokattu 28.11.2011 23:49:43) | |
---|
Nick Bone: Toki näitä vanhan liiton bändejä pääsee edelleen katsomaan huomattavasti edullisemmin kuin esim. jotain Matonnaa tai U2:sen kaltaista ydinjätettä. Pakko takertua tähän, sillä U2:sta olin kattomassa yllättävän hyvillä paikoilla hintaan 30 e :) Vaikka ymmärrän toki mitä tarkoitat. EDIT: Ja niin, Paul McCartneyta menen 12.12. katsomaan. 120 euroa, eikä kyseessä ole edes parhaat paikat... |