ferodoz 27.10.2011 21:59:25 | |
---|
jazzmies: Auz! Eli kaikesta päätellen sä et osaa ilmaista ajatuksiasi ymmärrettävällä tasolla mikäli sua ei ole tavannut.? Mikäli asia on näin, niin saanhan ignorettaa sun kaikki Yamahahehkutukset, pliis saanko? Handmade in Finland. #348 |
jazzmies 27.10.2011 22:05:16 | |
---|
ferodoz:Mikäli asia on näin, niin saanhan ignorettaa sun kaikki Yamahahehkutukset, pliis saanko? Ne hehkutukset ovat nyt osa syvätajuntaasi, vaikka et haluaisi. Osoite on Kaisaniemenkatu 7, 00100 HELSINKI. Kysy Juckista! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
ferodoz 27.10.2011 22:15:34 | |
---|
jazzmies: Ne hehkutukset ovat nyt osa syvätajuntaasi, vaikka et haluaisi. Osoite on Kaisaniemenkatu 7, 00100 HELSINKI. Kysy Juckista! Pitäisi muuten oikeasti käydä tuossa kyseisessä osoitteessa, sikäli mikäli tarkoitat Kaisaniemen F-musaa. Käsittääkseni niillä on aika mittava Sabian valikoima liikkeessä.. Tekis vähä mieli HHX groove satsia. Handmade in Finland. #348 |
Kailis 28.10.2011 00:59:38 | |
---|
jazzmies: Se on muuten siinä! Täällä puhuu taas tämä tämä huomionhakuinen sosiopaatti: Olenko teidän mielestänne huono ihminen, niin kuin nimimerkki ninza kirjoittaa upouudessa kommentissaan profiilissani? Jakkaraisen tuntee kaikki, nyt vaan pitäisi tietää että kuka v...n ninza =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Epämuusikko 28.10.2011 01:43:38 | |
---|
jazzmies: Se on muuten siinä! Täällä puhuu taas tämä tämä huomionhakuinen sosiopaatti: Olenko teidän mielestänne huono ihminen, niin kuin nimimerkki ninza kirjoittaa upouudessa kommentissaan profiilissani? Ei tod! Jatka samaan malliin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
wavelength 28.10.2011 09:11:59 | |
---|
jazzmies: Täällä puhuu taas tämä tämä huomionhakuinen sosiopaatti: Olenko teidän mielestänne huono ihminen, niin kuin nimimerkki ninza kirjoittaa upouudessa kommentissaan profiilissani? Et ole huono ihminen, enkä malta odottaa sen näkemistä, miten asiat ovat taas muuttuneet viiden vuoden jälkeen! (Ja mehän olemme pikaisesti tavanneet keväällä 2005 PJ-konservatorion pääsykokeessa, jossa soitin ilmeisen kehnosti Josie'a ja Autumn Leavesiä...) |
tomboarmageddon 28.10.2011 17:52:29 (muokattu 28.10.2011 17:52:49) | |
---|
wavelength: Et ole huono ihminen, enkä malta odottaa sen näkemistä, miten asiat ovat taas muuttuneet viiden vuoden jälkeen! (Ja mehän olemme pikaisesti tavanneet keväällä 2005 PJ-konservatorion pääsykokeessa, jossa soitin ilmeisen kehnosti Josie'a ja Autumn Leavesiä...) Ja taas aiheenseen ja kerron ihanan kokemukseni Matt Cameronista. Rock rumpali ja ei sinänsä mitään ihmeellistä,paitsi tunnistettava soittotyyli! Kuinka monella(vielä elävällä rockrumpalilla) on? Kaiken maailman kaiken taitajia kyllä löytyy, mutta miusta matti on persoonallinen soittaja. Oon varmaan jossain jo avautunutkin siitä, kun joskus 2000? ostin jonkun Pearljammin live levyn jenkkireissulla ja kun kuuntelin sitten sitä, niin havahduin heti, että mitäs ihmettä??? En siis tiennyt vielä että masa oli muuttanut pearljamiin ja tunnistin heti silti puukorvillani hänet sieltä pelkän audion avulla! Aika siistiä! Ääni siis Remulle! |
Kailis 28.10.2011 18:00:05 (muokattu 28.10.2011 18:05:25) | |
---|
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
JGroover 28.10.2011 18:16:16 | |
---|
ferodoz: Pitäisi muuten oikeasti käydä tuossa kyseisessä osoitteessa, sikäli mikäli tarkoitat Kaisaniemen F-musaa. Käsittääkseni niillä on aika mittava Sabian valikoima liikkeessä.. Tekis vähä mieli HHX groove satsia. Aika heikosti ollut Sabiania siellä hyllyssä viime aikoina. Vantaanportissa melkein enemmän. Ja nyt kun tampesterissa asut, niin Rock Center (Tammerpianon vieressä) myy Sabiania myös. Ei kovin isot valikoimat hyllyssä välttämättä. Hyvät hinnat ja hyvä palvelu. :) "Ai sulla on tommoset mp:n rummut..." |
ferodoz 15.11.2011 21:51:05 | |
---|
JGroover: Aika heikosti ollut Sabiania siellä hyllyssä viime aikoina. Vantaanportissa melkein enemmän. Ja nyt kun tampesterissa asut, niin Rock Center (Tammerpianon vieressä) myy Sabiania myös. Ei kovin isot valikoimat hyllyssä välttämättä. Hyvät hinnat ja hyvä palvelu. :) Turha nosto mutta menkööt. Rock Centerin Sakke kauppasi todella edullista Legacy ridea, mutta rahatilanne ei sallinut. Oikein harmitti, mutta se nyt on todnäk jo mennyt. Yllätyin muutenkin kyseisen kaupan valikoimista, kunhan vain ymmärsi ignorettaa sen halpis Pearl/Mapex osaston. Suosittelen ma. Edelleen silti Markun Musiikki Seinäjoella on se THE musakauppa. Handmade in Finland. #348 |
Gary the Man 16.11.2011 21:29:05 | |
---|
Kyllä se menee maestro Christoph "Doom" Schneiderille. Se on äijä. Toisena Ian Paice ja Nicko McBrain. On Jörg Michael myös hyvä, samoin Simeoni Viikate. |
Epämuusikko 16.11.2011 21:51:26 | |
---|
lukkua äkkijä! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Funkånaut 19.11.2011 16:20:09 | |
---|
Epämuusikko: lukkua äkkijä! Lukkua ennen ku jazzmies tulee! God made Me FUNKY, 'cause Baby I'm a Star! Kuuntelen tälläistä |
jazzmies 19.11.2011 18:19:04 | |
---|
Funkonaut: Lukkua ennen ku jazzmies tulee! Kyllä minä olen sitä mieltä päivä päivältä enemmän, että minä itse olen kaikkien aikojen rumpali. Minussa yhdistyvät kaikki hyvän erinomaisen rumpalin tunnusmerkit: hyvä tekniikka, hyvä saundi, hyvä tyylitaju, hyvä ammattiasenne, hyvä komppaus, hyvä improvisointi ja hyvä jätkä. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
ferodoz 19.11.2011 18:51:33 | |
---|
jazzmies: Kyllä minä olen sitä mieltä päivä päivältä enemmän, että minä itse olen kaikkien aikojen rumpali. Minussa yhdistyvät kaikki hyvän erinomaisen rumpalin tunnusmerkit: hyvä tekniikka, hyvä saundi, hyvä tyylitaju, hyvä ammattiasenne, hyvä komppaus, hyvä improvisointi ja hyvä jätkä. Oon itsekkin ollut jo pitkään tätä mieltä! Handmade in Finland. #348 |
Funkånaut 19.11.2011 19:39:18 | |
---|
jazzmies: Kyllä minä olen sitä mieltä päivä päivältä enemmän, että minä itse olen kaikkien aikojen rumpali. Minussa yhdistyvät kaikki hyvän erinomaisen rumpalin tunnusmerkit: hyvä tekniikka, hyvä saundi, hyvä tyylitaju, hyvä ammattiasenne, hyvä komppaus, hyvä improvisointi ja hyvä jätkä. Kyl sun on sitten pakko olla, jos noin sanot. Ei ny aikuinen mies moisesta leikistä laskisi. God made Me FUNKY, 'cause Baby I'm a Star! Kuuntelen tälläistä |
jazzmies: Kyllä minä olen sitä mieltä päivä päivältä enemmän, että minä itse olen kaikkien aikojen rumpali. Minussa yhdistyvät kaikki hyvän erinomaisen rumpalin tunnusmerkit: hyvä tekniikka, hyvä saundi, hyvä tyylitaju, hyvä ammattiasenne, hyvä komppaus, hyvä improvisointi ja hyvä jätkä. Lisäksi aivan tuhottoman vaatimaton! Ei unohdeta sitä :) |
hollmi-5 19.11.2011 20:06:39 | |
---|
jazzmies: Kyllä minä olen sitä mieltä päivä päivältä enemmän, että minä itse olen kaikkien aikojen rumpali. Minussa yhdistyvät kaikki hyvän erinomaisen rumpalin tunnusmerkit: hyvä tekniikka, hyvä saundi, hyvä tyylitaju, hyvä ammattiasenne, hyvä komppaus, hyvä improvisointi ja hyvä jätkä. Ja parhaat rummut :) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jupi57 19.11.2011 20:54:44 | |
---|
jazzmies: Kyllä minä olen sitä mieltä päivä päivältä enemmän, että minä itse olen kaikkien aikojen rumpali. Minussa yhdistyvät kaikki hyvän erinomaisen rumpalin tunnusmerkit: hyvä tekniikka, hyvä saundi, hyvä tyylitaju, hyvä ammattiasenne, hyvä komppaus, hyvä improvisointi ja hyvä jätkä. ja lyömätön huumorintaju : ) |
Cepe 19.11.2011 21:42:57 | |
---|
Andy Ward. hiano :3 |