Aihe: Ohjelma kitaristille taustamusiikkiin.
1
Farski
02.04.2004 18:17:00
eli kertokaa mulle joku hyvä ohjelma johon saan yhdistettyä kitaran soiton itsetekemään taustaan, jonka voi hoitaa koneella kätevästi..
hmmh.. saa varmaan olla midi ohjelmakin tai mitä lie onkaan..
mielellään helppokäyttönen. mut tärkeintä on se et se on toimiva ja hyvä, rumpusoundit sais olla kans aika kattavat, mahdollisesti laajennettavat, ja sit niin et kompitkin voi itse tehä.
ja muutenkin pari vinkkii vois antaa kitaran äänittämiseen. joten kierto olis kitara -> vahvistimet ja muut -> miksauspöytä ja PA -> tietokone.
ja koneessa on soundblaster audigy ls, toivottavasti se riittää.
I Hate Love But I Love Hate
kuutamo
07.04.2004 07:49:44
Riippuu tietenkin kuinka laadukasta jälkeä haluat tehdä? Itse olen käyttänyt pohjien tekemiseen Guitar Proota jonka jälkeen olen ajanut pohjat mikseriohjelmaan ja soittanut kitarat päälle. Rummut saa paremman kuuloiseksi kun ajat Guitar Proolta jokaisen rumpuraidan erilleen esim. tomit,basarit, pellit, virvelit omalle raidalle sen jälkeen vain miksailemaan niitä mahdollisimman aidon kuuloisiksi. Tosiaan laatu ei nyt välttämättä mikään maailman paras ole riippuu tietenkin miksausohjelmasta minkä koneelle hankit. Itselläni on edes mennyt cool edit.
ulina21
07.04.2004 22:57:42
Cool edittiä vaan kehiin. Mun mielestä yx parhaista ja käyttäjäysävällisimistä softista. Kunhan kone vaan jaksaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)