Aihe: Mastodon
1 2 3 4 552 53 54 55 56105 106 107 108 109
Japsu
31.10.2011 12:10:46
Uijui. Tonnehan joutuu lähtemään.
"Scenes from a Memory has as much to do with music as a phone book has to do with literature."
phf
31.10.2011 13:26:59
bedlam: 11.1. Pakkahuone, Tampere
12.1. The Circus, Helsinki

http://www.livenation.fi/artist/mastodon-tickets

E: Myöhästyin :D

Jess! :{D Uskalsinkin jo vähän arvailla tätä.
FUCK ALL FUCKING SHIT - SKITFUCKED OR DIE!!!
AnonHero
31.10.2011 15:48:43
Ja vielä Pakkahuonelle ei jumalauta!!!
Olen innoissani,
Lancelot
31.10.2011 16:04:38
Thank you Jeebus!
AnonHero
31.10.2011 16:41:17 (muokattu 31.10.2011 17:01:16)
Pakko on muuten aina valittaa jostain:
Tuosta settilistasta voisi heittää muutaman Leviathan kipaleen tai Iron Tuskin pois ja korvata ne vaikka Pendulous Skinillä, The Sparrowilla ja Creature Livesillä.
Osmo
31.10.2011 16:42:07
Heijjess! Tampereella!
Pixies.
Lancelot
31.10.2011 18:04:00
AnonHero: Pakko on muuten aina valittaa jostain:
Tuosta settilistasta voisi heittää muutaman Leviathan kipaleen tai Iron Tuskin pois ja korvata ne vaikka Pendulous Skinillä, The Sparrowilla ja Creature Livesillä.

Kyllä mäkin hieman modaisin tota listaa jos vois. Missä on mm. Czar, Wolf Is Loose ja Motherpuncher? Noh tuo kyseinen settilista on US kierueelle, toivottavasti se hieman muovaantuu Pohjolan kiertueelle. Turha sitä on toisaalta spekuloida, pääasia et kuitenkin tulevat tänne!!
tuomittu
31.10.2011 19:55:08
Onko tuo Circus keikkapaikkana mistään kotoisin vai pittääkö lähtee Tampereelle?
Exhausted
31.10.2011 21:39:45

tuomittu: Onko tuo Circus keikkapaikkana mistään kotoisin vai pittääkö lähtee Tampereelle?

Mun mielestä erittäin jees.
El Coyote
01.11.2011 19:43:31
Exhausted: Mun mielestä erittäin jees.

Ainakin Mastodontin esiintyessä pitänee paikkansa.
phiit
02.11.2011 12:47:44
tuomittu: Onko tuo Circus keikkapaikkana mistään kotoisin vai pittääkö lähtee Tampereelle?

Kyllähän tuo on nyt tällä hetkellä paras mitä Helsingissä on tarjolla
Scrobble
02.11.2011 15:57:11
Kuuntelin eilen näiden Oblivion -vedon David Letterman-showsta. Oli aika karmeeta kuunneltavaa kyllä laulut. Pieni myötähäpeä iski. Bändi kylläkin on ihan mahtava muuten.
Soitan runpuja kenkät jalassa.
PlaneettaKaravaanari
02.11.2011 16:53:44
Scrobble: Kuuntelin eilen näiden Oblivion -vedon David Letterman-showsta. Oli aika karmeeta kuunneltavaa kyllä laulut. Pieni myötähäpeä iski. Bändi kylläkin on ihan mahtava muuten.

Ton vedon jälkeen Mastodon on kehittynyt livevokaaleissa paljon. Tossa pätkää viime viikkosesta Voodoo Festin keikasta.

http://www.youtube.com/watch?v=eMRnKTOTdqs
El Coyote
02.11.2011 17:28:57
AnonHero: Livekunto on kyllä parantunut ihan törkeän paljon. Dailor vetää ihan perkeleen hyvin.

Näin tekee. Tämän jälkeen kaikki epäröinti keikalle osallistumisesta loistaa poissaolollaan. Kuten aiemmin taisin mainita, niin ne kerrat kun olen bändiä Suomessa nähnyt, ovat jääneet mieleen lähinnä sekamelskana. Tästä johtuen odotukset alkavat olla varmaan jo turhankin korkealla, jos moinen on edes mahdollista.
Lahtari
05.11.2011 16:51:12

Onkos kenellekkään sattunut kohdalle paskaa painosta Hunterista? Oma kopio on kuuntelukelvoton esim. kotiteatterilla jumalattoman säröilyn vuoksi (dvd röpöttää myös infernaalisesti). Kyllä tuota pystyy kuuntelemaan kun rippaa mp3-muotoon ja kuuntelee paskoilla tietokonekajareilla. Vai onko tässä nyt vain kyse modernista masteroinnista ?
I am a scholar and a gentleman...and probably a pervert too
Ziggy Bubba
05.11.2011 17:14:47

Lahtari: Onkos kenellekkään sattunut kohdalle paskaa painosta Hunterista? Oma kopio on kuuntelukelvoton esim. kotiteatterilla jumalattoman säröilyn vuoksi (dvd röpöttää myös infernaalisesti). Kyllä tuota pystyy kuuntelemaan kun rippaa mp3-muotoon ja kuuntelee paskoilla tietokonekajareilla. Vai onko tässä nyt vain kyse modernista masteroinnista ?

Mun korvaan tässä levyssä ei hirveen paljoa ainakaan ole tota digisäröilyä, toisin kuin vaikka Blood Mountainilla. Curl Of The Burlissa kitarat surisevat vähän samaan tapaan, mutta ei siinä mun mielestä digisäröä ole. Rummuissa saattaa kyllä olla läpi levyn, mutta sitä on vaikeampi bongata kun iskut ovat niin lyhyitä. Missä kohtaa toi sulla eniten ilmenee, vai tuleeko jatkuvasti?

Vertaa omaa painosta netistä löytyviin vetoihin - jos eroa on niin eikun levyä takas kauppaan.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
phiit
05.11.2011 17:47:44
sikki-six: Mun korvaan tässä levyssä ei hirveen paljoa ainakaan ole tota digisäröilyä, toisin kuin vaikka Blood Mountainilla. Curl Of The Burlissa kitarat surisevat vähän samaan tapaan, mutta ei siinä mun mielestä digisäröä ole. Rummuissa saattaa kyllä olla läpi levyn, mutta sitä on vaikeampi bongata kun iskut ovat niin lyhyitä. Missä kohtaa toi sulla eniten ilmenee, vai tuleeko jatkuvasti?

Vertaa omaa painosta netistä löytyviin vetoihin - jos eroa on niin eikun levyä takas kauppaan.

ei ole digisäröä hunterilla ja vielä vähemmän blood mountainilla?? nyt korvatreeniin.. ;)
Scrobble
05.11.2011 17:53:40
phiit: ei ole digisäröä hunterilla ja vielä vähemmän blood mountainilla?? nyt korvatreeniin.. ;)

Luettua on vaikea ymmärtää.
Soitan runpuja kenkät jalassa.
Lahtari
05.11.2011 18:08:25

sikki-six: Mun korvaan tässä levyssä ei hirveen paljoa ainakaan ole tota digisäröilyä, toisin kuin vaikka Blood Mountainilla. Curl Of The Burlissa kitarat surisevat vähän samaan tapaan, mutta ei siinä mun mielestä digisäröä ole. Rummuissa saattaa kyllä olla läpi levyn, mutta sitä on vaikeampi bongata kun iskut ovat niin lyhyitä. Missä kohtaa toi sulla eniten ilmenee, vai tuleeko jatkuvasti?

Selvempi homma. Jewtube-pätkiin verrattuna ainakin ero on huomatta. Vituttaa aika huolella kun vuoden levy temppuilee noin. Ja voi ristus miten paska "making of" tuolla dvd:lla oli. huh huh mikä pintaraapasu. /valivali
I am a scholar and a gentleman...and probably a pervert too
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)