sellisti 23.10.2011 21:29:09 | |
---|
rheinone: Aina kun kuulen Rock You Like A Hurricanessa laulettavan "It breaks out LAUT", olen purskahtaa nauruun. Enkä No One Like You:ta kuunnellessani voi olla saamatta assosiaatiota "I just wanna be loved by you, PUP-PUP-PI-DUU". Meine lausuu lisäksi joitakin vokaaleja niin saksalaisen kapeina että oikein huvittaa. Esim. sana "play" on "plii", tai stay "stii", ihan kuin siellä ei sitä e-vokaalia vilahtaisi lainkaan. Tai sitten you, do & vastaavat. Jyy, dyy... Välillä särähtää kyllä korvaan. "It's called 'the American dream' because you have to be asleep to believe it." -George Carlin |
JIRPPI 23.10.2011 23:07:52 | |
---|
Itse pidän kovasti Meinen äänestä eikä lausuminenkaan ole koskaan häirinnyt. :) |
Loijaa 24.10.2011 00:46:14 | |
---|
JIRPPI: Itse pidän kovasti Meinen äänestä eikä lausuminenkaan ole koskaan häirinnyt. :) Sama. Meinen ääni on aivan loistava, vieläkin ottaen huomioon herran iän, ja lausumisessa ei ole mitään vikaa. Ihan hyvä vaan, että kaverista huomaa, ettei ole briteistä :P Nazis were sick fucks (N.Sixx) |
StJerky 24.10.2011 08:53:00 | |
---|
Loijaa: Sama. Meinen ääni on aivan loistava, vieläkin ottaen huomioon herran iän, ja lausumisessa ei ole mitään vikaa. Ihan hyvä vaan, että kaverista huomaa, ettei ole briteistä :P Sama täälläkin. Se Meinen lausuminen on vain positiivinen juttu. Bändi olisi huonompi, jos lausuttaisiin amerikkalaisittain. |
Flash 24.10.2011 09:02:19 | |
---|
Eipä se Meinen englannin lausuminen ole juuri levymyyntiä hidastanut. Tuskin olisivat koskaan kasvaneet sen isommaksi bändiksi, kuin kasvoivat, vaikka lausunta olisi ollut amerikkalaista. Live Music Is Better! |
Mad-Mike 24.10.2011 10:41:17 | |
---|
Itse myös pidän Meinen äänestä. Ainutlaatuinen ja iän joku jo mainitsikin eli ikäänsä nähden vetää vieläkin hienosti. Englannin lausuminen ei myöskään ole itseäni koskaan häirinnyt. Ei Scorpions olisi Scorpions ilman Meineä. |
sellisti 24.10.2011 12:55:20 (muokattu 24.10.2011 12:55:31) | |
---|
Juu ei se lausuminen nyt kuuntelua haittaa, ja eihän tässä Meinen ääntä niinkään olla kritisoitu. Hyvä, persoonallisen ilmeikäs soundi, ehkä joitakin vähän omintakeisia maneereja (se nasaali vibrato joskus, eyh), mutta kelläpä laulajalla ei olisi. En osaisi kuvitella skorppareille ketään toista solistia joka täyttäisi Meinen saappaat. "It's called 'the American dream' because you have to be asleep to believe it." -George Carlin |
The Rikza 24.10.2011 14:35:02 | |
---|
Mun mielestä Klausin aksentti on tullut iän myötä enemmän esiin.... "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Sakmongkol 24.10.2011 21:09:50 | |
---|
Munsta Meinen ääntämisessä kaikkein hauskimpia on -(a)tion-päätteiset sanat kuten komjyynikeishaan, intoksikeishaan jne. Eivät kyllä toimisi kenenkään muun laulamina mitenkään. |
JIRPPI 24.10.2011 22:23:53 (muokattu 24.10.2011 22:25:01) | |
---|
Sakmongkol: Munsta Meinen ääntämisessä kaikkein hauskimpia on -(a)tion-päätteiset sanat kuten komjyynikeishaan, intoksikeishaan jne. Eivät kyllä toimisi kenenkään muun laulamina mitenkään. yy-yy-yy, daak mediteishaan jotain swiit aa de diis, intaksikeishaan taas jotain Munkin mielestä noi kuulostaa just hyvältä. |
rheinone 25.10.2011 10:11:13 | |
---|
JIRPPI: yy-yy-yy, daak mediteishaan jotain swiit aa de diis, intaksikeishaan taas jotain Munkin mielestä noi kuulostaa just hyvältä. Joo, hauskalta kuulostaa. En voi mitään että mulle tulee mieleen 'Allo 'Allo -sarjan sakemannien puhe. http://www.youtube.com/watch?v=7hfHyDSTX50 |
Mad-Mike 25.10.2011 21:24:59 | |
---|
Meni tuo Comeblack nyt ennakkotilaukseen. Odottelen kyl inolla miltä kuulostavat uudellenäänitettynä vanhat klassikot. Myöskin nuo coverit kiinnostavat ja saivat ostamaan lätyn. |
Sakmongkol: komjyynikeishaan, intoksikeishaan jne. Juu, ja noitten loppuun just sitä nasaalia vibratoa oikein huolella. "It's called 'the American dream' because you have to be asleep to believe it." -George Carlin |
Loijaa 25.10.2011 22:44:03 | |
---|
Mitäs olette mieltä Pure Instict-levystä, jonka tunnetuin biisi taitaa Radio Novan tehosoitossa olevan You and I:n lisäksi olla tämä biisi: http://www.youtube.com/watch?v=n-qpJ0owFcc Jotenkin jäänyt vähän väliinputoajaksi Scorpionsin tuotannossa kyseinen levy. Itselle se oli ensimmäisiä kokopitkiä, jonka bändin tuotannosta aikanaan hankin, ja levyllä on muutamia todella hyviä balladeja, kuten "When You Came into My Life" ja "Where the River Flows". Onko levy teistä parempi kuin Face the Heat tai Crazy World? Nazis were sick fucks (N.Sixx) |
Mad-Mike 25.10.2011 23:01:33 | |
---|
Loijaa: Mitäs olette mieltä Pure Instict-levystä, jonka tunnetuin biisi taitaa Radio Novan tehosoitossa olevan You and I:n lisäksi olla tämä biisi: http://www.youtube.com/watch?v=n-qpJ0owFcc Jotenkin jäänyt vähän väliinputoajaksi Scorpionsin tuotannossa kyseinen levy. Itselle se oli ensimmäisiä kokopitkiä, jonka bändin tuotannosta aikanaan hankin, ja levyllä on muutamia todella hyviä balladeja, kuten "When You Came into My Life" ja "Where the River Flows". Onko levy teistä parempi kuin Face the Heat tai Crazy World? Ei se sentään parempi ole kuin FTH tai CW mutta tykkään itse levystä kyllä paljon. Taisi mullekin olla toinen levy minkä bändiltä hankin aikoinaan. Olen monesti ihmetellyt miksi levyä haukutaan niin paljon vaikka levyllä on enemmänkin hyviä biisejä kuin 2. Vaatinut vain aikaa että siihen on päässyt "sisälle". |
Mad-Mike 31.10.2011 20:16:16 | |
---|
Jahas, mahdollisuus tavata Scorpions MUTTA EI tietenkään Suomessa ja hintakin on sellainen että saisi ola 3 viikkoa syömättä jotta tuonne saa rahat säästettyä lipun ostoon. http://www.the-scorpions.com/english/ Olisihan tuo magee päästä tuonne ja saada kuva muistoksi :D Dreadmonboogaloo |
Mad-Mike 16.12.2011 23:03:23 | |
---|
Onko kellään tietoa tuosta Live 2011-Get Your Sting And Blackout 2CD albumista, missä, milloin ilmestynyt ja miksi sitä ei ole Suomessa näkynyt missään kaupassa vaikka julkaisupäivä ollut jo lokakuussa? Bluray kyllä on mutta ei cd:tä.. Tovin olen tuota jo metsästellyt ja olen kiitollinen tiedoista jos jollain sellaista on. Dreadmonboogaloo |
The Rikza 16.12.2011 23:56:50 | |
---|
Eb-tuning: Onko kellään tietoa tuosta Live 2011-Get Your Sting And Blackout 2CD albumista, missä, milloin ilmestynyt ja miksi sitä ei ole Suomessa näkynyt missään kaupassa vaikka julkaisupäivä ollut jo lokakuussa? Bluray kyllä on mutta ei cd:tä.. Tovin olen tuota jo metsästellyt ja olen kiitollinen tiedoista jos jollain sellaista on. Tuota mäki oon ihmetelly... Mistäs blu-rayn ostit? "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Mad-Mike 17.12.2011 00:08:11 | |
---|
Mallaslahti: Tuota mäki oon ihmetelly... Mistäs blu-rayn ostit? Sori, annoin näköjään ymmärtää että omistan blurayn vaikka tarkoitin että sitä on näkynyt kauppojen hyllyilllä ja netissä. En omista edes bluray-soitinta joten turha haaveillakaan tuosta. Tulisi nyt vielä DVD:nä tuo niin olisihan se mahtavaa. Dreadmonboogaloo |
Umpihullu 17.12.2011 11:44:57 | |
---|
Eb-tuning: Onko kellään tietoa tuosta Live 2011-Get Your Sting And Blackout 2CD albumista, missä, milloin ilmestynyt ja miksi sitä ei ole Suomessa näkynyt missään kaupassa vaikka julkaisupäivä ollut jo lokakuussa? Bluray kyllä on mutta ei cd:tä.. Tovin olen tuota jo metsästellyt ja olen kiitollinen tiedoista jos jollain sellaista on. Ei tuota 2cd + blu-ray pakettia ole kyllä näkynyt myynnissä. Taitaa olla niin, että nyt julkaistiin vasta tuo blu-ray versio ja myöhemmin tulee nuo cd levyillä varustetut paketit myyntiin. Vaikka kotisivuilla kyllä lukee, että olisi jo myynnissä mutta levy-yhtiön (Sonyn) sivuja tarkkaillessa ei nuo cd versiot ole siellä tulevien joukossa edes näkyvissä. Nykyään on kyllä tylsää kun pitää kytätä eri versioiden saapumista kun tuote julkaistaan, olen odotellut Megadethin tuoreimman LP -version myyntiin tuloa, vaan eipä ole näkynyt. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |