Aihe: Käsittämätön omaksumis- ja oppimiskyky
1 2
hemoroidi
11.10.2011 15:34:15
jniska: Kirsillä on hyvä perse.

Ja helvetin hyvät tissit!
tender.insanity
11.10.2011 16:43:10
hemoroidi: Ja helvetin hyvät tissit!

On se perse ja tissit edes hyvä olla hyvät, kun naama on tällainen: http://static.iltalehti.fi/viihde/rantoMN_vi.jpg
Tonski
17.10.2011 01:54:19

Jos tämän triidin läpi lukeminen jotain tähän yödatisteluun toi, niin googletin Kirsi Rannon kuvia.
guitarras electricas
22.10.2011 22:12:10
JamesHetfield
24.10.2011 20:45:00 (muokattu 24.10.2011 20:58:43)

Jucciz: ... päädyin juurikin siitä syystä, että tulin yksittäiselle tuurauskeikalle koko illan ohjelmisto valmiiksi päässäni - viitisenkymmentä biisiä. Nuottimappi oli kyllä koko keikan ajan auki, mutta väärältä sivulta. :D Ilmeisesti tein vaikutuksen, koska aika pian mut kiinnitettiin kyseisen kokoonpanon kitaristiksi ja keikkoja ehti kertyä sillä porukalla parisen sataa.

Mulla on käynyt melkeinpä sama homma, monille bändeille tullut tehtyä tuurauskeikkoja todella pienillä varoitusajoilla (mm. 4 päivän varoitusajalla Eurooppaan, 2 päivän varoitusajalla 20 biisiä, päivän varoitusajalla 10 biisiä joista tarjolla vain nuhjuiset bootleg-keikkatallenteet youtubessa) ja niistä kahteen päätynyt sitten pitemmäksikin aikaa soittelemaan...

Mutta jollain kieroutuneella tavalla mä todella oon aina nauttinut tollasista jutuista ja oon melkein poikkeuksetta suostunut lähtemään mukaan. Kai niissä on se vaaran tuntu mukana mikä livehommissa yleensäkin viehättää, ts. jos menee vituiks niin sit menee.:) Aina on tuntuneet bändien jäsenet olleen tyytyväisiä ja se on riittänyt mulle. Eli kyllä niistä aina keikat on saatu aikaseks.

Joku tuossa aikaisemmin jo laittoikin, mutta tota oppimisprosessia tosiaan helpottaa aika pirusti kun korvat kehittyy musiikin analyyttiseen kuunteluun (en tiedä onko mikään virallinen termi ;) ), ja osaa esim. biisiä kuunnellessa plokkailla ne sointukierrot ja melodiat plus mahdolliset kuviot tahi riffit vaikkei sitä kitaraa / muuta instrumenttia oliskaan saatavilla.
www.raaka-aine.com www.myspace.com/relapsecontrolfin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)