Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sonar X1 ongelma(prochannel)
1
drlecter
06.10.2011 18:51:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens
 
Kaatuukos muilla sonar jos koittaa ladata prochannelista presettejä?
Minulla kaatuu. Kaatuu myös silloin kun painaa cancelia samaisessa ikkunassa.
Voipi olla että ongelma alkoi x1c-päivityksen jälkeen.
 
jPekka
06.10.2011 22:00:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä ei ole paljonkaan apua, mutta: Minulla ei kaadu.
 
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
Mesa/Boogie
07.10.2011 00:40:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaiken kaikkiaan mä oon löytänyt Sonarista lyhyen suhteemma aikana useamman tavan kaataa hänet... Producer versio on kyseessä ja konekaan ei oo ihan sieltä heikoimmasta päästä. Harmi sinänsä. Muuten ihan miellyttävä käyttää, kunhan vähän sääteli ulkoasua.
 
drlecter
09.10.2011 09:47:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kaksi näyttöä. Toinen näyttää konsolin ja toinen raiturin.
Jos konsolista valitsen bussin ja klikkaan raiturinäytöltä prochannelin presetinlatausta sonar kaatuu.
Jos operoin konsolista prochannelin presettejä sonar ei kaadu.
Bugeja.
 
Bugi/ongelma 2.
Uusin Focusriten MixControl(2.4) jumittaa sonarin muutamaksi sekunniksi kun aktoi raidan nauhoitusvalmiiksi. Liquid Saffire 56 rautana.
 
JoeHans
11.10.2011 12:03:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valitettavasti tämä X1 on kyllä osoittautunut hieman epävakaaksi. Itsellä tosin vanhahko mylly alla, joka saattaa myöskin tuoda omat ongelmansa. Suosittelisin kysymään cakewalk forumilta apua, jos et ole vielä jo ehtinyt.
drlecter
12.10.2011 19:26:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JoeHans: Valitettavasti tämä X1 on kyllä osoittautunut hieman epävakaaksi. Itsellä tosin vanhahko mylly alla, joka saattaa myöskin tuoda omat ongelmansa. Suosittelisin kysymään cakewalk forumilta apua, jos et ole vielä jo ehtinyt.
 
Käskivät asentaa uusiksi.
 
CarlosJones
16.10.2011 21:39:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikani tappelin ton X1:sen kanssa kunnes tajusin, että hukkaan menee aika. Palikat on ohjelmassa suht kohdallaan, mutta on se vaan niin epävakaa. Presonus Studio one Pro alla ja kyllä kulkee.
 
Mun vinkki on se, että millä tahansa softalla työskentelette, niin älkää hyväksykö sitä, että se kaatuu vähintään kerran päivässä. Studio One on kaatunut mulla muistaakseni yhden kerran viimeisen 12 kuukauden aikana.
 
JPQ
17.10.2011 01:35:34 (muokattu 17.10.2011 01:38:02)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CarlosJones: Aikani tappelin ton X1:sen kanssa kunnes tajusin, että hukkaan menee aika. Palikat on ohjelmassa suht kohdallaan, mutta on se vaan niin epävakaa. Presonus Studio one Pro alla ja kyllä kulkee.
 
Mun vinkki on se, että millä tahansa softalla työskentelette, niin älkää hyväksykö sitä, että se kaatuu vähintään kerran päivässä. Studio One on kaatunut mulla muistaakseni yhden kerran viimeisen 12 kuukauden aikana.

 
Joo ei sitä ei oikein voi hyväksyä mutta tosi harvoin tietyt ohjelmat kaatuneet. Ja lisään älkääkö ostako ohjelmia joiden tekijät ei bugeista välitä. Nyt vaivaa vaan eräs juttu josta haluaisi tietää syyllisen joskin aika varma olen. Eräs plugari jota en vielä ainakaan voi korvata. No niitä ilmiössä mukana olleita muitakaan plugareita ei voi oikein korvata. Se mitä eniten epäilen helpoin korvata teoriassa mutta ei ole sopivaa oikein löytyny...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
jPekka
17.10.2011 11:11:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CarlosJones:Mun vinkki on se, että millä tahansa softalla työskentelette, niin älkää hyväksykö sitä, että se kaatuu vähintään kerran päivässä.
 
Samaa mieltä. Minulla Sonar ei ole kaatuillut.
 
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
CarlosJones
17.10.2011 20:59:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jPekka, Näyttäis siltä, että Sonar on vain enemmän rautaherkkä kuin jotkut muut ohjelmat. Mulla on kavereita joilla toimii ja monta jolla ei toimi. Oli kyseessä uusi tai vanha rauta.
 
Muuten siis ihan ok ohjelma. Aikani mäkin valehtelin itselleni, että Sonar on suht vakaa. Ei ollut mulla kahdella eri koneella vuosien aikana.
 
JPQ
17.10.2011 21:22:35 (muokattu 17.10.2011 21:28:49)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tai no asiaan löytyy sopiva mutta plugarin idean yksikertaisuuden takia heti en ryntää edes 15euora siitä maksamaan. Lisäksi tekijöiltä ostaminen aina hivenen hankalaa pitäs saada hankittua paypal (ei vielä hankalaa) mutta rahakirstun vartija ymmärtämään asiodien laita eli suomesta vaan ei saa kaikkea kaupasta nytkin kuuntelen erään tahon synapatcheja (musta ei oiken ole eräitä vääntämään vaikka tuntuukin noita kun kuuntelee että aikalailla kaikki tarvitsemansa synasoundit jos osaa saa nykyisitä synistään melkein). Mutta katsoo nyt mitä ensivuonna ostan...(vähän kutina kohta etten mitään muuta kuin pari musan teoriakirjaa siis musan alalta muutakin kun harrastaa ja hinnat nousee et tulot kait laskee...).
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
jPekka
18.10.2011 10:54:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CarlosJones: jPekka, Näyttäis siltä, että Sonar on vain enemmän rautaherkkä kuin jotkut muut ohjelmat. Mulla on kavereita joilla toimii ja monta jolla ei toimi. Oli kyseessä uusi tai vanha rauta.
 
Hyvin mahdollista, joo. Arvelin, että viestin perään osataan lukea ilman kirjoittamattakin että "your mileage may vary". 8-)
 
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «