Wradlin 06.10.2011 00:11:31 | |
---|
Mun mielestä Kirka Ahmet on ihan hyvä kitaristi, se vaan soittaa tahallaan oudosti tuossa The Viewin soolossa. |
Mntr 06.10.2011 07:45:34 (muokattu 06.10.2011 07:49:32) | |
---|
Topa-: Voitko ihan rehellisesti väittää että tuo julkaistu biisi on millään tavalla hyvä. En minä ole väittänyt että tuo julkaistu biisi on hyvä. Se on oman korvaani erilainen ja todella outo eikä se edusta bändin omaa tuotantoa (ei siis iske,mutta otan tämän bädin "kokeilulevynä ja hauskanpitona Loun kanssa"). Levyn ja kokonaisuuden arvioin vasta sitten kun olen kuullut sen. Hain tässä nyt sitä että jos en diggaile jostakin biisistä niin en A) huutele siitä viiden sivun verran bändin ketjuun. B) Analysio bändin koko elinkaarta ja itke turhautuneena niiden vanhojen hyvien julkaisujen perään ja tilitä samalla sitä kun Load tuhosi elämäni. Jos se biisi ei liikauta niin ei sitten liikauta, mutta miksi näin paljon turhaa "hate-mailia" ketjuun ? Tunteita tuo biisi ainakin tuntuisi herättävän :) |
LyraB 06.10.2011 09:23:45 | |
---|
Mntr: Hain tässä nyt sitä että jos en diggaile jostakin biisistä niin en A) huutele siitä viiden sivun verran bändin ketjuun. B) Analysio bändin koko elinkaarta ja itke turhautuneena niiden vanhojen hyvien julkaisujen perään ja tilitä samalla sitä kun Load tuhosi elämäni Tässä tuli nyt aika hyvin esille omakin näkemykseni. |
apropoo 06.10.2011 13:37:49 | |
---|
Metallicasta tuli aikoja sitten liian iso. Pitäkää mielessä kun haaveilette kuuta taivaalta. |
Kampela77 06.10.2011 14:16:14 | |
---|
apropoo: Metallicasta tuli aikoja sitten liian iso. Pitäkää mielessä kun haaveilette kuuta taivaalta. Totta. Itse olen tajunnut olla varovainen ja onnistunut välttämään tuon. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Kärpäsruoska 06.10.2011 14:38:30 | |
---|
apropoo: Metallicasta tuli aikoja sitten liian iso. Pitäkää mielessä kun haaveilette kuuta taivaalta. Otan ihan mielelläni ne miljoonat, jos siitä on hintana se että muutama m.nettiläinen itkee että olin parempi 20 vuotta sitten. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
Regalis Apertura 06.10.2011 15:14:15 | |
---|
Okei Metallicasta voidaan olla mitä mieltä tahansa mutta täytyy tietyssä mielessä nostaa hattua että bändi tekee mitä on milloinkin halunnut eikä seurata orjallisesti mitä fanit haluaisivat bändin tekevän. Esim. toistaa Master Of Puppets-tyyliä levystä toiseen 80-luvulta tähän päivään saakka. |
LyraB 06.10.2011 16:50:11 | |
---|
On toisaalta helppo väittää... että jos Cliff Burton ei olisi ikinä kuollut, metallica olisi täydellinen bändi vieläkin. Takuulla olisi hermostunut Larsiin ja erottanut tämän. Näen usein märkiä unia Masterin jälkeisestä levystä joka olisi tehty Cliffin kanssa. Tämä ei tosin tarkoita että justice olisi huono. Se on hyvä. hih |
SuckerPunch 06.10.2011 16:58:14 | |
---|
LyraB: On toisaalta helppo väittää... että jos Cliff Burton ei olisi ikinä kuollut, metallica olisi täydellinen bändi vieläkin. Takuulla olisi hermostunut Larsiin ja erottanut tämän. Näen usein märkiä unia Masterin jälkeisestä levystä joka olisi tehty Cliffin kanssa. Tämä ei tosin tarkoita että justice olisi huono. Se on hyvä. hih Millä oikeudella sä pystyt väittään tuollaista? On todella raivostuttavan kuulosta kun ihmiset kirjottaa Cliffistä ihan niinkun ne ois tuntenut sen. Kukaan "meistä" ei tiedä siitä miehestä yhtään mitään, eikä todellisuudessa oikeastaan edes miehen vaikutuksesta Metallican musiikkiin. |
LyraB 06.10.2011 17:44:15 (muokattu 06.10.2011 17:44:59) | |
---|
SuckerPunch: Millä oikeudella sä pystyt väittään tuollaista? Siksipä sanoinkin että on TOISAALTA helppo väittää... EDIT: että haha sulle |
SuckerPunch 06.10.2011 19:18:31 | |
---|
LyraB: Siksipä sanoinkin että on TOISAALTA helppo väittää... EDIT: että haha sulle ...siis häh? Nyt en oikein ymmärrä... |
LyraB 06.10.2011 22:36:27 | |
---|
SuckerPunch: ...siis häh? Nyt en oikein ymmärrä... Niin että mielestäni on toisaalta helppo väittää että ilman Burtonin kuolemaa metallica olisi parempi, toisaalta ei. Sana "toisaalta" siis on merkitsevä, sitä tarkoitin. Antaa olla. |
Lennu 07.10.2011 05:50:48 | |
---|
SuckerPunch: Millä oikeudella sä pystyt väittään tuollaista? On todella raivostuttavan kuulosta kun ihmiset kirjottaa Cliffistä ihan niinkun ne ois tuntenut sen. Kukaan "meistä" ei tiedä siitä miehestä yhtään mitään, eikä todellisuudessa oikeastaan edes miehen vaikutuksesta Metallican musiikkiin. Haha, jätkä on Jason Newstedt :DD Musiikkinäytteessä tällä kertaa vakavahenkinen polkka. |
Rhapa 07.10.2011 06:03:00 | |
---|
LyraB: Niin että mielestäni on toisaalta helppo väittää että ilman Burtonin kuolemaa metallica olisi parempi, toisaalta ei. Sana "toisaalta" siis on merkitsevä, sitä tarkoitin. Antaa olla. Tuossa nyt ei ole järjen hiventäkään. Toisaalta on helppo väittää perseeni osaavan soittaa täydellisesti enter sandmanin intron, toisaalta ei. |
Aika monien bändiläisten, roudareiden ja muiden lähellä olleiden haastatteluiden perusteella Burton oli aikamoinen vaikuttaja etenkin Riden, Mastersin, sekä vielä Justicen musiikkiin. Ennenkaikkea sovituksiin, harmonioihin, sekä tietynlaiseen tinkimättömyyteen ratkaisuissa, eli paljolti siihen millaiselta bändi tuolloin kuulosti. Burtonhan oli aika laajamielinen musiikkinsa suhteen joten olisi varmasti ollut laajentamassa myös Metallican skaalaa, mutta ehkä eri suuntaan (ei radio-friendlyyn) kuin mihin mentiin? Tai sitten ei... No onneksi vaikka tältä bändiltä en tässä vaiheessa enempiä odotakaan, on maailma täynnä hyvää musaa, uuttakin. |
bedlam 07.10.2011 08:02:26 (muokattu 07.10.2011 08:05:29) | |
---|
Rhapa: Tuossa nyt ei ole järjen hiventäkään. Toisaalta on helppo väittää perseeni osaavan soittaa täydellisesti enter sandmanin intron, toisaalta ei. Kyllä minä uskoisin, että perseesi on ihan oikeassa, jos toisaalta on tuossa se painotettu sana. Toisaalta ei. http://www.petrified-eye.net |
StJerky 07.10.2011 09:09:52 | |
---|
PeteSq: Aika monien bändiläisten, roudareiden ja muiden lähellä olleiden haastatteluiden perusteella Burton oli aikamoinen vaikuttaja etenkin Riden, Mastersin, sekä vielä Justicen musiikkiin. Ennenkaikkea sovituksiin, harmonioihin, sekä tietynlaiseen tinkimättömyyteen ratkaisuissa, eli paljolti siihen millaiselta bändi tuolloin kuulosti. Burtonhan oli aika laajamielinen musiikkinsa suhteen joten olisi varmasti ollut laajentamassa myös Metallican skaalaa, mutta ehkä eri suuntaan (ei radio-friendlyyn) kuin mihin mentiin? Tai sitten ei... No onneksi vaikka tältä bändiltä en tässä vaiheessa enempiä odotakaan, on maailma täynnä hyvää musaa, uuttakin. Olen sitä mieltä että Burton oli mielenkiintoisin soittaja mitä Metallicassa on soittanut. |
phiit 07.10.2011 10:01:51 | |
---|
StJerky: Olen sitä mieltä että Burton oli mielenkiintoisin soittaja mitä Metallicassa on soittanut. Sekä Mustaine ;) |
ramionparas 07.10.2011 10:10:39 | |
---|
http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
trashjones 07.10.2011 10:28:12 | |
---|
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |