Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Band-in-a-Box tyyppistä ohjelmaa?
1
Kamazo
29.09.2011 21:09:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi
Löytyykö mahdollisesti ilmaista tai muutaman kympin arvoista ohjelmaa, jolla saisi helposti tehtyä taustoja esim. kitaran / basson soiton harjoitteluun ?
Kiitos
 
Antti1
29.09.2011 22:45:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo ite koittanut, mutta katos toi ketju: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=203087&co=30
 
Osta Rolandin sähköpannut, osta osta
jPekka
29.09.2011 23:04:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.alisdair.com/gearsoftware/biablinks.html
 
Kun vierittää sivua riittävästi alaspäin, tulee väliotsikko "Alternatives To Band-In-A-Box".
 
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
Kamazo
02.10.2011 13:12:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kiitos vaihtoehdoista päädyin kuitenkin siihen itse biab:iin ja ostin siis sen.
No jatkokysymys on että mikä olisi kohtuu edullinen keino parantaa noita soundeja kun ne microsoft GS wave... ym. ohjelman mukana tulleet ei mitään kummoisia ole. Toki niiden päällekin treenalla voi mutta ?
Mahdollisesti joku sound moduuli vaiko joku softa ?
 
Cubasessa (ver. 6) minulla on kaikenlaisia vst synia ym. mutta niitä ei taida voida hyödyntää tuossa biab:ssa ?
 
jPekka
02.10.2011 15:26:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kamazo: Cubasessa (ver. 6) minulla on kaikenlaisia vst synia ym. mutta niitä ei taida voida hyödyntää tuossa biab:ssa ?
 
Periaatteessa kyllä voi käyttää ihan mitä tahansa VST-synaplugaria. Oli minulla yhteen aikaan Kontaktille rakennettu oma BIAB-bändikin, mutta kyllästyin sen hitaaseen latautumiseen ja olen sittemmin käyttänyt BIABin mukana tullutta Coyotea. (Olikos se niin, että tuo toimi vain 64-bittisillä käyttiksillä? En ole varma.)
 
Itse käytän BIABia ainoastaan biisinpohjien luonnosteluun, joten soundien laadulla ei ole niin suunnatonta väliä: itse asiassa "jos se kuulostaa hyvältä näillä soundeilla, se kuulostaa hyvältä millä tahansa" -tyyppinen soundipolitiikka toimii parhaiten. 8-)
 
Tuleeko Cubasen mukana jokin GM/GS-soundivalikoiman sisältävä VST-syna? Jos tulee, se olisi minun suositukseni.
 
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
Kamazo
03.10.2011 17:43:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, kiitos avusta. Täytyypä tutkailla cubasen vst-synia, josko niistä löytyisi joku sopiva.
 
Lapari
08.10.2011 20:53:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Biassin mukana tulee kaksi synaa ,en nyt muista nimi kun oon mökillä,Ihan hyvät soundit.
 
mun kompressori on pajalla.
JPQ
08.10.2011 22:14:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kamazo: Ok, kiitos avusta. Täytyypä tutkailla cubasen vst-synia, josko niistä löytyisi joku sopiva.
 
En tiedä toimiiko ne kun ainakin osa DAWien plugareista ei toimi kuin itse DAWissa jossa ne mukana. aatteliin aikoinaan kokeilla Cubasen paloja Sonarissa kun PCeetä käytin ei tullut mitään. Syystä että tuli Cubasen kevyt versio äänikortin mukana ja ajattelin että sen plugarit ehkä voittaa Sonarin annin en tiedä voittaako mutta Sonarhan voitti muuten omassa mauassani offtopic tämä loppu mutta pääpointti on etteivät välttämättä toimi.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Kamazo
09.10.2011 16:34:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä saanut minäkään toimimaan cubasen synia biabin kanssa, joku virheilmoitus puski ilmoille.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «