Aihe: USB-keyboardia
1
LP Fan
24.08.2011 20:31:43
Eli olen alottelemassa elektronisen musiikin tekoa. Kitaraa olen monia vuosia soittanut joten teoria on suht koht kunnossa. Nyt kysynkin kokeneimmilta alan harrastajilta neuvoa synan ostoon. Budjetti olisi siinä 100-200 euroa. Saako tällä ensinnäkään mitenkään laadukasta peliä? Aloittelia siis olen, joten mitään kovin ihmeellistä tuskin on vielä tarve siis ostaa.
Morphia
28.08.2011 13:10:24
LP Fan: Eli olen alottelemassa elektronisen musiikin tekoa. Kitaraa olen monia vuosia soittanut joten teoria on suht koht kunnossa. Nyt kysynkin kokeneimmilta alan harrastajilta neuvoa synan ostoon. Budjetti olisi siinä 100-200 euroa. Saako tällä ensinnäkään mitenkään laadukasta peliä? Aloittelia siis olen, joten mitään kovin ihmeellistä tuskin on vielä tarve siis ostaa.

Jos tarkoituksesi on ostaa pelkästään USB - keyboard, niin kyllähän niitä vähän reilulla satasella saa jo ihan hyviäkin pelejä. Itselläni on monen vuoden ajan ollut käytössä Midistudio - 2, ja olen ollut laitteeseen erittäin tyytyväinen. Hyvä tatsi koskettimissa ( ei liian muovinen ); lisäksi joukko ominaisuuksia joita en ole itse toistaseksi edes tarvinnut. Hintaa sillä taisi olla 125€

M-AUDIOlla on kuulemani mukaan myös ihan päteviä vehkeitä. Esim. Oxygen

Halvemmallakin ( halvimmat alle 50 € ) tietysti saa esim Thomannilta tilaamalla. http://www.thomann.de/fi/cat.html?g … keyboardit_49_kosketinta&oa=pra

En kuitenkaan tiedä näistä sen enempää, kun en ole päässyt kokeilemaan. Voi olla vähän lelumaisen oloisia nuo halvimmat, mutta tämäkin on pitkälti makuasia.
She's not broken.
krushing
07.09.2011 11:40:01

http://www.thomann.de/fi/novation_nocturn_49.htm

Nää on hintasekseen yllättävän jees. Axiomit ja Oxygenit toki myös...
Henri Henri Olavi
08.09.2011 19:31:20
Meikältä ääni Axiomille! Toimii heittämällä kaikkien softien kanssa ja konepellin alta löytyy menoa vaativampaankin tarpeeseen.
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
LP Fan
11.09.2011 12:26:57
Kiitos vinkeistä. Päätin ostaa M-Audio Oxygenin. Sain vielä kakskymppiä alennusta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)