LP Fan: Eli olen alottelemassa elektronisen musiikin tekoa. Kitaraa olen monia vuosia soittanut joten teoria on suht koht kunnossa. Nyt kysynkin kokeneimmilta alan harrastajilta neuvoa synan ostoon. Budjetti olisi siinä 100-200 euroa. Saako tällä ensinnäkään mitenkään laadukasta peliä? Aloittelia siis olen, joten mitään kovin ihmeellistä tuskin on vielä tarve siis ostaa. Jos tarkoituksesi on ostaa pelkästään USB - keyboard, niin kyllähän niitä vähän reilulla satasella saa jo ihan hyviäkin pelejä. Itselläni on monen vuoden ajan ollut käytössä Midistudio - 2, ja olen ollut laitteeseen erittäin tyytyväinen. Hyvä tatsi koskettimissa ( ei liian muovinen ); lisäksi joukko ominaisuuksia joita en ole itse toistaseksi edes tarvinnut. Hintaa sillä taisi olla 125€
M-AUDIOlla on kuulemani mukaan myös ihan päteviä vehkeitä. Esim. Oxygen
Halvemmallakin ( halvimmat alle 50 € ) tietysti saa esim Thomannilta tilaamalla.
http://www.thomann.de/fi/cat.html?g … keyboardit_49_kosketinta&oa=pra En kuitenkaan tiedä näistä sen enempää, kun en ole päässyt kokeilemaan. Voi olla vähän lelumaisen oloisia nuo halvimmat, mutta tämäkin on pitkälti makuasia.
She's not broken.